  • 1. Data: 2010-03-23 13:06:36
    Temat: Serwis w okolicy (północno-wschodniej) Warszawy
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Witam,

    w związku z nadejściem sezonu i potrzeby odświeżenia nieco moto
    poszukuję miejsca gdzie mógłbym oddać swoje wysłużone granatowe
    jeszcze jeżdżące Kawasaki do serwisu eksploatacyjnego. Nic poważnego:
    olej, płyn hamulcowy, może synchronizacja, może czyszczenie gaźników i
    co tam jeszcze.

    Natknąłem się na coś takiego bardzo blisko mnie.
    http://www.edsonbikegarage.pl/

    Ktoś korzystał?

    PS. Niestety współpraca z dotychczasowym serwisem (wychwalanym) , choć
    2-letnia nie może być kontynuowana ze względu na nieliczne acz poważne
    niedociągnięcia ze strony serwisu.
    Poza tym miałem tam strasznie daleko.

    Jeśli nie to, to może coś innego w bliższej okolicy.

    Ekim,
    Mały Zephyr '91
    Wawa (prawie)

  • 2. Data: 2010-03-23 14:08:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-23, Ekim <e...@g...com> wrote:

    > Natknąłem się na coś takiego bardzo blisko mnie.
    > http://www.edsonbikegarage.pl/
    >
    > Ktoś korzystał?

    Z serwisu nie, kupowalem tylko u nich. To bodajze dwoch braci, mieszcza
    sie w Markach, sklep maja w domu w garazu a serwisuja obok. Otworzyli
    biznes w zeszlym roku, po rozmowie widac ze maja duzy zapal ale o serwisie
    nie moge sie wypowiedziec. Mysle ze najlepiej bylo by podjechac i pogadac,
    z rozmowy duzo czasami da sie wyciagnac :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-03-23 18:46:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Mar 2010 06:06:36 -0700, osobnik zwany Ekim
    wystukał:

    > Witam,
    >
    > w związku z nadejściem sezonu i potrzeby odświeżenia nieco moto
    > poszukuję miejsca gdzie mógłbym oddać swoje wysłużone granatowe jeszcze

    jak północno-wschodnia to
    http://www.motorista.pl

    --
    BMW R1100GS '95