  • 1. Data: 2010-03-23 00:23:50
    Temat: Reflektor do Jaszczembia
    Od: Arni <n...@s...org>

    Wykoncypowałem zeby zmienic reflektor w Hondzi. Oryginalnie był
    oczywiscie symetryczny hamerykanski ale w historycznej zawierusze gdzies
    sie stracił a dorobił sie wkładu od "malucha" i w takim stanie trafił
    do mnie. Wkład jest mocowany na tasme izolacyjna czyli kicha na maksa.
    No i teraz pytanie: czy istnieje jakis wkład ktory wpasuje sie w to
    miejsce a bedzie swiecił jak Pan Bog przykazał ? Czy zdany jestem na
    poszukiwania oryginału nie do konca spełniajacego wymagania naszych
    przepisów?
    Jakby ktos nie kojarzył to tak wyglada oryginał:
    http://hondanighthawks.net/650.htm

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 2. Data: 2010-03-23 07:00:06
    Temat: Re: Reflektor do Jaszczembia
    Od: "piotr_s." <....@y...com>

> [...]
    > oryginału nie do konca spełniajacego wymagania naszych przepisów?
    > Jakby ktos nie kojarzył to tak wyglada oryginał:

    podobny reflektor jest w Suzuki GS 125, zobacz na allegro.
    --
    pozdr.
    Piotr S.

  • 3. Data: 2010-03-23 07:29:43
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Arni napisał(a):
    > miejsce a bedzie swiecił jak Pan Bog przykazał ? Czy zdany jestem na
    > poszukiwania oryginału nie do konca spełniajacego wymagania naszych
    > przepisów?

    Pierwszy link z allegro:

    http://www.allegro.pl/item953508610_honda_cb_650_nig
    hthawk_czesci_cbx_750_87r.html

    Holandia, wiec powinno byc okiej.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 4. Data: 2010-03-23 07:52:00
    Od: Arni <n...@s...org>

    > Pierwszy link z allegro:
    >
    > http://www.allegro.pl/item953508610_honda_cb_650_nig
    hthawk_czesci_cbx_750_87r.html

    O cos sie pojawilo, szukam tego juz dłuzszy czas ale tej aukcji nie
    widzialem. Kombinowalem zeby dopaswoac od jakiejs innej maszyny ale
    wymiary nie do konca są pewne ibez przymiarki to ciezko kupowac w ciemno.

  • 5. Data: 2010-03-23 09:01:20
    Temat: [OT] Re: Reflektor do Jaszczembia
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-23, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Pierwszy link z allegro:
    >
    > http://www.allegro.pl/item953508610_honda_cb_650_nig
    hthawk_czesci_cbx_750_87r.html

    O zatarta 3 korba, ciekawe co teraz powiedza wyznawcy Hondy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-03-23 09:55:50
    Temat: Re: [OT] Re: Reflektor do Jaszczembia
    Od: n...@s...com

    On Tue, 23 Mar 2010 09:01:20 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >O zatarta 3 korba, ciekawe co teraz powiedza wyznawcy Hondy...

    Ja powiem 'oooo, udalo sie! juz nie trzeba kupowac kawausraki zeby
    miec zatarta korbe! Nawet w chądzie to sie da zrobic!'

    pozdr
    newrom
    PS. twierdzisz ze to wada konstrukcyjna ?
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!