  • Data: 2011-08-10 20:19:34
    Temat: [fotoradar] Dostalem wezwanie z ITD
    Od: news-gazeta <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wiadomo ITD przejelo teraz opiekę nad fotoradarami. Wiem ze 2
    tygodnie temu strzelilo mi zdjecie. Dzisiaj dostalem od nich list.
    I nie ma w liscie zdjecia :(

    Jest tylko info ze w takim i takim miejscu o takim czasie jechalem z
    predkoscia 123km/h na ograniczeniu do 70km/h.

    Daja mi 3 opcje do wyboru:
    a) przyznac sie do popelnienia wykroczenia i przyjac 500zl oraz 10 pkt
    karnych.

    b) wskazac kto prowadzil w tym czasie auto aby mogli jemu oddac 10pkt i
    500zl

    c) nie wskazywac nikogo i przyjac 500zl bez punktow karnych.

    Zastanawiam sie teraz, dlaczego nie przyslali mi zdjecia. Czy to znaczy
    ze nie bylo na nim widac kto prowadzil auto?
    A moze ktos podrobil moje tablice i innym autem zostal sfotografowany?
    Chcialbym wiedziec czy to na pewno moje auto, prawda?

    Mam 7 dni na odpowiedz. Co radzicie? przyjac opcje "C", zaplacic i nie
    zawracac sobie glowy? Moze podac dane znajomego rosjanina?

    Pozdrawiam - Darek.