  • 1. Data: 2009-02-20 11:59:08
    Temat: [fotobzdurki] a to ja tez cos aktualnego wrzuce
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Z wycieczki za granice..

    http://www.waldek.sewera.pl/039_zima.htm

    ..czyli zima w Sosnowcu.

    Waldek

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2009-02-20 16:34:50
    Temat: Re: [fotobzdurki] a to ja tez cos aktualnego wrzuce
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 12:59:08 +0100, Waldemarrr napisał(a):

    > http://www.waldek.sewera.pl/039_zima.htm

    Po pierwsze przestan(cie) uzywac zwrotow "fotobzdurki", "knoty", ... Wiele
    z tych knotow to zwyczajnie genialne fotografie ;-) Przesadna skromnosc
    tylko poglebia kontrastowosc grupy ;-)

    Po drugie, pierwsze bardziej mi sie podoba, choc ciut nudne jest na dole
    ;-)

    Po trzecie, dopatrzylem genialna okazje (caly czas o pierwszej fotografii)
    aby cos na dole dodac, a przeciez byloby to proste, wystarczy wziac faceta
    przed sklepem pod blokiem ze soba na zdjecie (pozbawawszy mu butelke z
    reki) ;-))

    No sami zobaczcie:

    http://www.banggiang.net/przekrecone/waldek.jpg

    Przepraszam za przekrecenie Twojego dziela. Przy jakimkolwiek protescie
    usune natychmiast.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 3. Data: 2009-02-20 19:12:20
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    Waldemarrr pisze:
    > Z wycieczki za granice..
    >
    > http://www.waldek.sewera.pl/039_zima.htm
    >
    > ..czyli zima w Sosnowcu.
    >
    > Waldek
    >
    > www.waldek.sewera.pl

    Fotobzdurki? IMHO lepsze niż cykliczne "Zdjęcie tygodnia"

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 4. Data: 2009-02-20 19:42:55
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 20:12:20 +0100, Nathan napisał(a):

    > Fotobzdurki? IMHO lepsze niż cykliczne "Zdjęcie tygodnia"

    Lepsze niz to:

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/33-ci-
    tydzien-2008/warszawa-okiem-przybysza-183.html

    ?

    A moze niz wszystko co bylo?

    A moze niz wszystko co bedzie?

    I czy piosenka moze byc piekniejszy niz teatr?

    ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 5. Data: 2009-02-21 09:16:22
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    Nguyen Bang Giang pisze:

    > Lepsze niz to:
    >
    > http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/33-ci-
    tydzien-2008/warszawa-okiem-przybysza-183.html

    Niedoświetlone i zbyt duży kontrast ;)

    > ?
    >
    > A moze niz wszystko co bylo?
    >
    > A moze niz wszystko co bedzie?
    >
    > I czy piosenka moze byc piekniejszy niz teatr?
    >
    > ;-))

    A może poszli do lasu? ;)

  • 6. Data: 2009-02-23 08:15:12
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Po pierwsze przestan(cie) uzywac zwrotow "fotobzdurki", "knoty"

    W sumie masz racje. Sam nie lubie jak sie uzywa zwrotow "knoty", albo
    "focilem" a popelniam te bledy. Przyszlo mi do glowy "fotobzdurki" bo to
    fotografie z tych, ktore wykonac mozna prawie codziennie wychodzac z
    domu. Dla mnie jednym z wyznacznikow wartosci fotografii jest jej
    niepowtarzalnosc, zlapanie chwili niezwyklej, takiej ktora nie powroci.
    Ujecie, ktorego nie da sie juz powtorzyc minute ani rok pozniej.
    A Snieg? Labedzie? Kiedy nie wyjdziesz to beda na Ciebie czekaly.
    Oczywiscie takze w tej dziedzinie mozna starac sie zrobic zdjecie
    wybitne, niepowtarzalne, ale jest to trudne. Dlatego wlasnie w mojej
    hierarchi wartosci wartosci labedzie na stawie nie stoja najwyzej ;-)

    A co do Twojego fotomontazu to wlasnie o tym mowie!
    Zamarzniete jezioro to cos co jest tam w kazdym momencie.
    Przechodzien idacy po kruchym lodzie to lapanie chwili ;-)
    Tylko, ze temperatura byla zerowa a lod naprawde cienki, obawiam sie, ze
    za dwa piwa moglyby nie wystarczyc jako lapka zachecajaca do wspolpracy ;-)

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 7. Data: 2009-02-23 15:52:55
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 09:15:12 +0100, Waldemarrr napisał(a):

    > ... Sam nie lubie ... a popelniam te bledy

    Moim zdaniem atmosfera grupy powoduje u niektórych nieśmiałość przy
    pokazaniu zdjęć ;-)) Ale ta knotofobia nie powinna dotyczyć szerszej grupy
    fototwardzieli, wśród których jesteś Ty ;-)

    Faktycznie te łabędzie to chyba Twoje testy FF/BF ;-) Ale pierwsze zdjęcie
    zawiera w sobie w jakimś stopniu charakterystyczny dla Twojej fotografii
    duch - surowość i dramatyzm.

    > ... obawiam sie, ze za dwa piwa moglyby nie wystarczyc jako lapka zachecajaca do
    wspolpracy ;-)

    No, mogłyby nie wystarczyć. Do przekonania strachu niektózry więcej
    potrzebuje ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 8. Data: 2009-02-23 15:57:44
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 16:52:55 +0100, Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > ... przekonania ...

    ... Pokonania ... Co raz gorzej mi z polskim :-(

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 9. Data: 2009-02-23 16:11:54
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sat, 21 Feb 2009 10:16:22 +0100, Nathan napisał(a):

    > Niedoświetlone i zbyt duży kontrast ;)

    Nie łapałeś chyba dopcipu ;-)) W takim razie porównuj to z tym:

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/7-my-t
    ydzien-2009/zdjecie-tygodnia_1-436.html

    Chidziło mi o to, że porównywałeś piosenkę z teatrem, zdjęcie Waldka z
    akcją, gdzie sam Wadek bierze udział.

    A nawet pomiając to, można by wskazać wśród zdjęć tygodnia bardzo dobre
    fotografie.

    Kolejna ważna rzecz w sztuce to najczęściej niemożliwe jest stwierdzenie
    czy dobre zdjęcie jednego autora jest lepsze od dobrego zdjęcia drugiego
    autora. To tak jak porównanie róży z goździkiem.

    Wszystko to nie zaprzecza faktu, że zdjęcia Waldka zawsze są ciekawe i
    przemyślane a sam Waldek jest fotografem z dorobkiem i klasą.

    A w końcu namawiam i Ciebie do wzięcia udział w akcji zdjęcia tygodnia.
    Aktualnie mamy tydzień 08/2009.

    :-))

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 10. Data: 2009-02-24 09:12:15
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Faktycznie te łabędzie to chyba Twoje testy FF/BF ;-)

    Smiej sie, ale cos w tym jest! ;-)
    Miale w przeszlosci problemy z BF totez teraz patrzac na nowo zrobione
    zdjecie nie umiem odgonic od siebie mysli "czy AF trafil tam gdzie
    potrzeba?" :-) Dawniej nigdy sie na tym nie zastanawialem, a teraz to
    juz jak choroba. Na szczescie 40D to rzeczywiscie jeden z niewielu
    Canonow, gdzie problem AF nie dokucza. Moze sie kiedys wylecze z braku
    zaufania do AF.

    > ... Pokonania ... Co raz gorzej mi z polskim :-(

    Nie przesadzaj. Dopoki Cie nie poznalem bylem na 100% przekonany, ze
    jestes Polakiem z dziwnie dobranym nickiem. A ostatnio Twoje artykuly i
    posty pisane swietna polszczyzna pokazywalem wsrod znajomych jako
    "ciekawostke przyrodnicza" ;-)

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl