  • 1. Data: 2009-02-20 01:44:41
    Temat: Nasza-Klasa, kradziez zdjecia
    Od: "Bartek" <j...@o...pl>

    Witam,

    Na wstepie powiem, ze nie chodzi o zdjecie, ktore ja dodalem na NK i zostalo
    skopiowane do innego profilu. Chodzi o zdjecie, ktore prawdopodobnie zostalo
    skradzione ze strony Radia, ktore prezentuje moje zdjecia lub z mojej strony
    WWW.

    Otoz, jakis fikcyjny uzytkownik wstawil sobie moje zdjecie, z moja chinska
    modelka jako zdjecie do swojego profilu. Nazwa uzytkownika to imie i
    nazwisko chinskiej aktorki. Gosc w ogole sie na to konto nie loguje, nie mam
    pojecia, gdzie mieszka, kim jest, czy ma jakis email, gadu-gadu. Po prostu
    nie ma mozliwosci, zeby sie z nim, czy tez nia skontaktowac.

    Administratorzy Naszej-Klasy po kilku dniach od zgloszenia naduzycia
    napisali mi, ze powinienem sie skontaktowac z wlascicielem tego konto, bo
    zgodnie z regulaminem wstawiane zdjecia naleza do danego uzytkownika NK. Po
    prostu umyli rece. Powiedzieli, ze moge wystapic na droge sadowa.

    Napisalem do nich, ze niby kogo mam zaskarzyc? Goscia, ktory ma jakis
    chinski nick, nie wiem gdzie mieszka nawet? Nie znam nawet plci? I co mam z
    tymi 'danymi' isc na komisariat policji? Bo NK potrzebuje oficjalne pismo w
    tej sprawie, zeby to usunac.

    Dzisiaj znowu dostalem odpowiedz:

    "
    Nie jest naszym celem kwestionowanie wiarygodności Pańskiej
    wiadomości, jednakże kwestia oceny bezprawności działania usługobiorcy
    - Użytkownika leży definitywnie poza naszymi kompetencjami. Istotnie
    takie działanie jest dość prawdopodobne, jednak nie jesteśmy w stanie
    zweryfikować go w stopniu dostatecznym. W takim, który umożliwiłby
    zastosowanie środków opisanych w art. 14 ustawy o świadczeniu usług
    drogą elektroniczną. Prosimy pamiętać, że odpowiedzialność Usługodawcy
    nie jest automatycznie wyłączana poprzez usunięcie zdjęcia. Jesteśmy
    również odpowiedzialni wobec Usługobiorcy za ciągłość działania
    świadczonej usługi. Nie do końca uzasadnione zablokowanie usługi,
    czyli usuniecie zdjęcia, oparte na arbitralnych przesłankach może
    skutkować roszczeniami z tytułu niewykonania zobowiązania, jakim jest
    świadczenie określonej usługi.
    "

    Czyli streszczajac ta wypowiedz: jestesmy Bogiem internetu i mamy gdzies
    Pana roszczenia, naszym obowiazkiem jest utrzymanie galerii uzytkownika,
    ktory kradnie zdjecia innych.

    I teraz gdzie mam sie odwolac? Isc na policje i powiedziec, ze uzytkownik o
    niku Zhang Ziyi Wen, ktory jest chyba kobieta i prawdopodobnie mieszka w
    Lublinie ukradl moje zdjecie? Przeciez kazda instytucja w Polsce powie, zeby
    skontaktowac sie z administratorem serwisu i wyjasnic wszystko.

    Co proponujecie? Moze po prostu zaatakujemy razem ten profil podpisami do
    tego zdjecia i zgloszeniami naduzycia? Mieszkam za granica, wiec nie mam jak
    zajmowac sie tym i chodzic po sadach. Dysponuje zdjeciem w pelnym rozmiarze,
    mam umowe z ta modelka, mam jej inne zdjecia, czyli najwyrazniej to do mnie
    naleza prawa autorskie?! Niestety Nasza-Klasa ma to gdzies - przestroga dla
    innych! Foto znalazlem przypadkowo szukajac chinskich nazwisk, moze Wasze
    zdjecia tez sa tak traktowane, radze uwazac!

    ______________
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2009-02-20 06:02:53
    Temat: Re: Nasza-Klasa, kradziez zdjecia
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 20 Feb 2009 09:44:41 +0800, "Bartek" <j...@o...pl> wrote:

> [...]
    >skradzione ze strony Radia, ktore prezentuje moje zdjecia lub z mojej strony

    [ciach opis horroru z naszej klasy]

    czy ta sprawa jest naprawde, az tak istotna? straciles cos na tym?
    szczeniakowi podobala sie panna, to ja wklepil w swoj profil. zrobil
    zle lub/i bezmyslnie, ale jak dla mnie gra jest zupelnie nie warta
    swieczki. pogroz mu paluszkiem, zeby wiedzial, ze tak si enie robi i
    tyle. szkoda twoich nerwow, bo widac, ze cie to mocno potrzasnelo. no
    chyba ze lubisz taki sport, to wtedy adwokat, dochodzenie itp. <rs>

  • 3. Data: 2009-02-20 07:02:39
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    sory, ale wg mnie jesteś chyba chory. Co na tym straciłeś? Proponuję
    wizytę u psychologa

  • 4. Data: 2009-02-20 07:25:20
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Witam,
    >
    > Na wstepie powiem, ze nie chodzi o zdjecie, ktore ja dodalem na NK i
    > zostalo skopiowane do innego profilu. Chodzi o zdjecie, ktore

    Powinienes wynajac "ruskiego" zeby wyrwal chwasta!

    Ps. I koniecznie nasiuraj na wycieraczke biura NK ;)

  • 5. Data: 2009-02-20 07:44:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Bartek pisze:
> [...]
    > Lublinie ukradl moje zdjecie? Przeciez kazda instytucja w Polsce powie, zeby
    > skontaktowac sie z administratorem serwisu i wyjasnic wszystko.

    Jedź do Krakowa, wyjdź na wieżę na Wawelu, tam jest taki duży dzwon -
    rozhuśtaj, zrobi bum, to zwrócisz na problem uwagę. Pomogą Ci w tym
    zresztą jakieś periodyki - Fakt, SE itp.

    A tak już serio - jest wątek o zmieniającej się mentalności ludzi i
    właśnie dałeś bardzo dobry przykład tegoż. Taka pierdoła nic nie
    znacząca, a tyle dymu. Ech...

    > Foto znalazlem przypadkowo szukajac chinskich nazwisk, moze Wasze
    > zdjecia tez sa tak traktowane, radze uwazac!

    Wiesz, mnie już wszystko wisi - mogą sobie kraść, mogą sobie nawet
    domalować wąsy i wystawić na wciąż pustym cokole po Koniewie. Nawet mogą
    napisać, że Śmiałek jest głupi. Jutro też będzie dzień i nikt tego nie
    zmieni.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-02-20 09:18:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bartek wrote:
> [...]
    > zostalo skopiowane do innego profilu. Chodzi o zdjecie, ktore
    > prawdopodobnie zostalo skradzione ze strony Radia, ktore prezentuje

    daj spokój z tą wirusową reklamą

    najpierw Rokita reklamuje Lufthanse a teraz ty NK

  • 7. Data: 2009-02-20 09:30:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marek Dyjor wrote:

    > daj spokój z tą wirusową reklamą
    >
    > najpierw Rokita reklamuje Lufthanse a teraz ty NK

    A jak ktoś pisze że AF w Pentaksie jest do dupy to reklamuje Pentaksa?

  • 8. Data: 2009-02-20 09:47:57
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A jak ktoś pisze że AF w Pentaksie jest do dupy to reklamuje Pentaksa?

    Oczywiscie - wiekszosc czytajacych nic nie zrozumie
    i tylko zapamieta marke aparatu ;)

  • 9. Data: 2009-02-20 09:50:26
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Oczywiscie - wiekszosc czytajacych nic nie zrozumie
    > i tylko zapamieta marke aparatu ;)

    Nie ma takiej marki - jest Canon, Nikon i Sony.

  • 10. Data: 2009-02-20 09:50:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bartek" <j...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > zostalo skopiowane do innego profilu. Chodzi o zdjecie, ktore
    > prawdopodobnie zostalo skradzione ze strony Radia, ktore prezentuje moje

    <ciach>

    Poki co NTG, ale jesli podasz URL do fotki, to porozwodzimy sie nad szumami
    i aberracja obiektywu, ktora zostala zrobiona.

    Pozdrawiam
    Kamil