  • 71. Data: 2009-05-11 09:14:36
    Temat: Re: (foto) sezon ślubnyrozpoczęty ;)
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Nie chce mi się dalej tego ciągnąć, bo ja chcę dobrej estetyki w
    > rozumieniu ogólnym, a Ty wciąż widzisz kogoś, kto chce ustanowić
    > konkretne standardy.

    ale znów jakiś górnolotny ogólnik... "dobrej estetyki w rozumieniu
    ogólnym..."
    czyli wszystko i nic...

    > A to był tylko apel, by po postu nie robić dziadostwa...

    a pod takim apelem się podpiszę...
    tylko trzeba zaakceptować fakt, że dziadostwo dla każdego znaczy co
    innego....

    i ja też już kończę - pracy za dużo ;]

    --
    pozdrawiam

  • 72. Data: 2009-05-11 10:43:59
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <j...@a...at> napisał
    > tak ogolnie mowiac , to ci , ktorzy nie potrafili zrobic ostrego
    > zdjecia zaslaniali sie zawsze wlasnym stylem.
    > dopiero jak poprawili technike to zrozumieli ze to bylo g. a nie
    > wlasny styl.
    > ------------
    > Byli też tacy, "ktorzy nie potrafili zrobic ostrego zdjecia zaslaniali sie
    > zawsze" aparatem.
    > Dajmy na to, C 450D.

    widze ze nalezysz do tej sekty , ktora wyznaje sie sila woli udaje sie
    naprawic niesprawnie dzialajacy mechanizm.

    Tak, widać należę do tej sekty.

    adam

  • 73. Data: 2009-05-11 11:19:56
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 10 maj (niedziela), gdy o godzinie 15:46 *zkruk [Lodz]* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > ale bronisz tylko i wyłącznie swojej estetyki
    > jednym podoba się wieś tańczy i śpiewa innym nie...
    > estetyka i styl - to prawie synonim...
    > komuś komu podoba się określony styl - ma określoną estetykę
    Janko pisze o estetyce uniwersalnej, albo po platońsku o idei.
    Natomiast Ty piszesz o "cieniach" z platońskiej jaskini.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-05-11 13:14:44

  • 74. Data: 2009-05-11 19:36:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > ale znów jakiś górnolotny ogólnik... "dobrej estetyki w rozumieniu
    > ogólnym..."
    > czyli wszystko i nic...

    No więc konkretne porównanie, bo właśnie miałem okazję będąc w Wiedniu -
    tam jest dobra estetyka, a tu dziadostwo :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 75. Data: 2009-05-11 19:51:21
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    adam wrote:
    > Użytkownik <j...@a...at> napisał
    >
    > widze ze nalezysz do tej sekty , ktora wyznaje sie sila woli udaje sie
    > naprawic niesprawnie dzialajacy mechanizm.
    >
    > Tak, widać należę do tej sekty.

    Szanowny Pan tez w sekcie? Fajna schiza - wszyscy w sekcie, tylko jeden
    uswiadomiony :]

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 76. Data: 2009-05-11 21:55:47
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Janko pisze o estetyce uniwersalnej, albo po platońsku o idei.
    > Natomiast Ty piszesz o "cieniach" z platońskiej jaskini.

    Byli swego czasu tacy, co chcieli wprowadzić u nas estetykę
    uniwersalną - zawdzięczamy im najbardziej renesansowe miasto na
    świecie: Nową Hutę, niezrównanej cudności PKiN, czy niezapomnianą
    frazę "Niech żyje nam towarzysz Stalin, co usta słodsze ma od malin!"

    "Czym jednak jest piękno, tego nie wiem" - napisał w swym traktacie o
    malarstwie niezrównany Albrecht Dürer i mz. wyczerpał temat.

  • 77. Data: 2009-05-11 23:28:02
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Czornyj" napisał
    > "Czym jednak jest piękno, tego nie wiem" - napisał w swym traktacie o
    > malarstwie niezrównany Albrecht Dürer i mz. wyczerpał temat.

    Jednak mało komu dalo to do myslenia.

    adam

  • 78. Data: 2009-05-11 23:28:04
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał

    > Szanowny Pan tez w sekcie? Fajna schiza - wszyscy w sekcie, tylko jeden
    > uswiadomiony :]

    To jest ten... Matrix.
    A jansal to Morfeusz i on stara się nam kabelki powyrywać ale wokół krążą
    Sentinele i agenci Smith z marketingu Canona i spowrotem nas podłączają.
    Nie wiem jak inni ale mnie tam dobrze na kabelku ; )
    Nie muszę chociaż wykresów robić.

    adam

  • 79. Data: 2009-05-12 00:56:55
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    "adam" <j...@o...maile.com> w
    <4...@n...home.net.pl>:

    >A jansal to Morfeusz ...

    Trolleusz raczej.

    pozdrawi AM
    --
    Ziobryzacja prawa - nazwanie chirurga mordercą.
    Stalinizacja prawa - nazwanie zera oszczercą.

    m...@g...pl.gov (best gov is no .gov)

  • 80. Data: 2009-05-12 07:25:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czornyj pisze:

> [...]
    > świecie: Nową Hutę, niezrównanej cudności PKiN, czy niezapomnianą
    > frazę "Niech żyje nam towarzysz Stalin, co usta słodsze ma od malin!"

    No i z prośby o nienaśladowanie kiczu w sposób bezmyślny doszliśmy do
    Stalina...
    Okej, mamy wolność, ale konsekwentnie - ja będę mówił, że gówno nie
    pachnie i nikomu nie wolno mi tego zabraniać.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie śpij! - terrorysta nigdy nie śpi!/