-
Data: 2013-05-16 09:23:03
Temat: fizyka rozwałki
Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]silniki fizyczne (te ktore kojarze) liczą
glownie fizyke rigidbodisów, tj np strzelenie
dzialem w dom ew moze zaowocowac tym ze
klocki ktorymi taki jest zasymulowany obsypalyby
sie na stos ;) jest to dosyc malo relalistyczne
ale zdaje sie ze obecne silniki nie liczą czegos
takiego jak fizyka pekniec czy przy duzej sile
uderzenia przemielenia pewnie czesci sciany nawet
w pył
jak nalezaloby podejsc do jakiegos bardziej
adekwatnego wymodelowania i zaprogramowania
efektow walniecia pociskiem czolgowym w sciane
domu czy bunkra - nie mam bladego pojecia
jaki to bylby efekt, chodzi nawet o dosyc
przyblizone wymodelowanie ale jednak takie
ktore by dawalo w miare dobry efekt
czy przy powtarzaniu takich strzałow
efekty bylyby w wysokim stopniu randomowe
czy dosyc podobne, jesli randomowe to jak
rozumiem w ramach jakiejs puli (podprzestrzeni)
mozliwych efektow ?
jakie efekty nalezy uwzgledniac - wyrwanie
sie dziury w scianie (jakiego ksztaltu?)
odbicie sie kuli czolgu w tyl? odstrzelenie
jakiegos kawal betonu na zimie, wygenerowanie
jakiejs chmury wysokoenergetycznego pylu?
Czy taggo rodzaju wysokoenergetyczne zderzenia
uwzgledniajace rozwalki materialu daja sie
wogole wymodelowac i realnie policzyc
(np dla roznego rodzaju materialow pocisku
i sciany np drewno kontra drewno olow kontra
beton, diament kontra kamień itp) czy tez
modele te bylyby zbyt skomplikowane do
napisania vel zbyt czasochlonne do liczenia
w realtime
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.13 10:19 Tomasz Sowa
- 16.05.13 10:59 firr kenobi
- 16.05.13 11:01 firr kenobi
- 16.05.13 12:41 bartekltg
- 16.05.13 12:47 Ghost
- 16.05.13 13:59 firr kenobi
- 16.05.13 14:17 firr kenobi
- 16.05.13 14:59 bartekltg
- 16.05.13 15:48 firr kenobi
- 16.05.13 17:17 bartekltg
- 16.05.13 19:02 firr kenobi
- 16.05.13 19:18 bartekltg
- 16.05.13 19:25 firr kenobi
- 16.05.13 22:22 M.M.
- 16.05.13 23:51 bartekltg
Najnowsze wątki z tej grupy
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
Najnowsze wątki
- 2024-10-22 za tik-toka
- 2024-10-22 Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
- 2024-10-22 Wymarzony świat ev hejterów
- 2024-10-21 Autobus,, skuter czy Twizy
- 2024-10-21 Problem elektryków rozwiązany.
- 2024-10-21 Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- 2024-10-22 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-10-22 Poznań => International freight forwarder <=
- 2024-10-21 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-10-21 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-10-21 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-21 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-21 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-21 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-21 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy Morski/Intermodalny <=