  • 11. Data: 2010-05-24 07:08:57
    Temat: Re: dwukierunkowy kabel USB - jak to działa
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:13n0bko4cahi6$.1bbl4873prlr6$.dlg@40tude.net...
    > Kabelek, który służy do transmisji danych, emulując sieciówki - za co
    > odpowiada elektronika zamknięta w pudełeczku pośrodku kabelka. Ze zwykłym
    > kablem USB ma wspólne wtyczki :)

    no i własnie o to pytałem :-))) tak więc do moich potrzeb sie nie nadaje
    :-))

  • 12. Data: 2010-05-24 10:13:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl> wrote in message

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    >
    > no i własnie o to pytałem :-))) tak więc do moich potrzeb sie nie nadaje
    > :-))

    Tyle, ze za 40 dolcow kupisz dwie sieciowki, sto metrow kabla i jeszcze na
    piwo zostanie, a problemow z dzialaniem zadnych.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-05-24 10:50:33
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > Tyle, ze za 40 dolcow kupisz dwie sieciowki, sto metrow kabla i jeszcze na
    > piwo zostanie, a problemow z dzialaniem zadnych.

    a jak jeszcze mi wymyślisz jak dwiema sieciówkami i stoma metrami kabla za
    <40$ podłączyć do sieci domowej mediaplayer'a który działa tylko z
    USB-storage tak by czytał pliki zapisane na NASie to to piwo juz sobie
    odpuszcze tylko wyśle Tobie kurierem ;-))
    pzdr
    Bartek

  • 14. Data: 2010-05-24 11:12:24
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Bartek Wiecek rzecze:

> [...]
    > USB-storage tak by czytał pliki zapisane na NASie to to piwo juz sobie
    > odpuszcze tylko wyśle Tobie kurierem ;-))

    To może czegoś takiego szukasz:
    http://gizmodo.com/5474713/infinitec-unlimited-stora
    ge-streaming-flash-drive

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 15. Data: 2010-05-24 11:32:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > USB-storage tak by czytał pliki zapisane na NASie to to piwo juz sobie
    > odpuszcze tylko wyśle Tobie kurierem ;-))

    A jak jeszcze zaczniesz pisac konkretnie czego szukasz, to juz bedzie
    pieknie. ;)

    "polaczyć ze soba dwa komputery w celu przegrania pomiedzy nimi danych??"

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-05-24 11:48:40
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    > A jak jeszcze zaczniesz pisac konkretnie czego szukasz,
    > to juz bedzie pieknie. ;)

    szukam rozwiązania problemu który brzmi: jak podłaczyć do NAS'a Media
    Playera który obsługuje tylko USB storage.
    I jak tylko pojawia mi się jakiś pomysł (czasem lepszy, czasem gorszy) przy
    którym mam rózne wątpliwości pt."jak to działa" i zadaje pytanie tylko o ten
    fragment moich wątpliwości :-)
    pzdr
    b.

  • 17. Data: 2010-05-24 11:58:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > przy którym mam rózne wątpliwości pt."jak to działa" i zadaje pytanie
    > tylko o ten fragment moich wątpliwości :-)

    Tym bardziej nie rozumiem problemu, przeciez jesli NAS ma interface USB to
    zazwyczaj dziala jako dysk USB.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-05-24 11:59:28
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    "Dominik & Co" <d...@c...invalid> wrote in message
    > To może czegoś takiego szukasz:
    > http://gizmodo.com/5474713/infinitec-unlimited-stora
    ge-streaming-flash-drive

    wygląda prawie genialnie.. prawie bo potrafi to sie przypiąć w sieci ad-hoc
    do konkretnego komputera i streamować z niego content.
    niestety nie potrafi wg opisu przypiąć się do istniejącej sieci w-lan i
    zmapować istniejące zasoby :-(

  • 19. Data: 2010-05-24 12:21:38
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    > Tym bardziej nie rozumiem problemu, przeciez jesli NAS ma interface USB to
    > zazwyczaj dziala jako dysk USB.

    To nie takie proste.
    Istniejące NASy oczywiście mają interfejs USB ale taki do którego mozesz
    podłączyć dodatkowy dysk zewnętrzny.
    Istnieją takie (np Lacie) który potrafią działać na USB i NAS tylko, ze albo
    nie działają równocześnie na tych dwóch interfejsach albo nie udostępniają
    tej samej przestrzeni dyskowej a i zywykle nie działają jako strandardowe
    USB-storage.

    Natomiast póki co nie znalazłem "diwajs'a" podobnego od wskazanego przez
    Dominika infinitec'a różniącego się tym, ze można by go przypiąć do sieci
    (w-lan, a jeszcze lepiej lan) i zmapować dysk sieciowy tak by dla urządzenia
    do którego go wepnę był to zwykły flash-drive.

    no i teraz kombinuje bo lubie rozwiazania eleganckie które nie wymagają
    przepinania kabelków, przekładania pendrive'ów etc
    póki co znalazłem jeszcze taką ciekawostkę jak "pendrak" PQI U360 który ma
    dwa porty USB - jeśli okaże się, ze można korzystać z dwóch na raz (czekam
    na odpowiedz z supportu PQI - moze doczekam bo co sklep w naszym pięknym
    kraju to inna opinia ;-) ) to w zasadzie rozwiąze mi to problem a pendrive
    będzie mi służył za specyficzny cache-drive pomiędzy NAS'em a playerkiem.
    pzdr
    Bartek

  • 20. Data: 2010-05-24 19:01:30
    Od: quish <q...@i...pl>

    W dniu 24.05.2010 14:21, Bartek Wiecek pisze:

> [...]
    > pięknym kraju to inna opinia ;-) ) to w zasadzie rozwiąze mi to problem
    > a pendrive będzie mi służył za specyficzny cache-drive pomiędzy NAS'em a

    Mój welland (modelu nie chce mi się sprawdzać,szafa za daleko,rozumiesz)
    może działać zarówno jako dysk usb, jak i również jako usb-host. U mnie
    udostępnia to drukarkę, ale z penem też srawdzałem-widziany w sieci jest
    jako dodatkowy dysk w NAS-ie.
    Pozdr