  • 1. Data: 2010-05-22 14:28:58
    Temat: Router Asus RT-N16
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Czy ktos ma ten routerek i podzieli sie wrazeniami?
    Czytam dosyc sprzeczne opinie. Zamierzam kupic to cudo i niekoniecznie
    chce zmieniac firmware na alternatywny.
    A moze jakis inny router tej klasy, zalezy mi na:
    -gigabitowym LANie
    -widzianym z zewnatrz ftp
    -sciaganiu plikow samodzielnie przez to urzadzenie na np. dysk USB
    -WiFi n, jakby mialo tez 5GHz, to by bylo milo
    -jakby sie dalo przyciskiem wylaczac WiFi, to tez by bylo milo
    -nie nazywalo sie pentagram, d-link;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2010-05-22 22:47:07
    Temat: Re: Router Asus RT-N16
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.05.22 16:28, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > -nie nazywalo sie pentagram, d-link;-)

    Co masz przeciw d-linkowi ?

    --
    Mar

  • 3. Data: 2010-05-24 15:17:14
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-05-23 00:47, MAR pisze:

    > Co masz przeciw d-linkowi ?

    Niech zgadnę, to badziew jest w cenie normalnego sprzętu...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 4. Data: 2010-05-24 21:10:17
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Niech zgadnę, to badziew jest w cenie normalnego sprzętu...

    Szukajac w Googlach info o tej maszynce natrafilem na swoj post
    przekopiowany do jakiegos forum, w ktorym nie uczestnicze, jak zreszta w
    zadnych forach.
    Ale do rzeczy, pentagram, d-link, samsung nie budza mojego zaufania.
    Ilekroc mialem do czynienia z ich produktami, to zawsze bylo cos nie
    tak, najczesciej dzialalo to niestabilnie, a ja lubie swiety spokoj.
    To oczywiscie mocno subiektywna opinia, wolno mi.
    Routerek udalo mi sie upolowac w jedynym sklepie, dopiero go ustawiam.
    Pierwsze wrazenia: Bardzo fajny myk to mapa sieci, maly minus za
    koniecznosc recznego wklepywania MAC jak sie chce zmienic (w linksysie
    bylo "clone MAC" i po sprawie), plus, ze gada do mnie w moim ojczystym
    jezyku, choc i tak niewiele z tego kumam, jak uruchomie reszte i ktos
    bedzie zainteresowany, to napisze wiecej.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2010-05-25 07:09:39
    Od: Marx <M...@n...com>