  • 1. Data: 2010-05-22 05:45:59
    Temat: dwukierunkowy kabel USB - jak to działa
    Od: Bartek Więcek <d...@e...pl>

    Witajcie,
    powiedzcie mi proszę jak w realnym świecie działa dwukierunkowy kabel USB
    którym mozna polaczyć ze soba dwa komputery w celu przegrania pomiedzy nimi
    danych??
    czy na obu kompach ten drugi jest widoczny jako dysk USB czy dziala to jakos
    inaczej???
    pzdr
    Bartek

  • 2. Data: 2010-05-22 09:12:49
    Temat: Re: dwukierunkowy kabel USB - jak to działa
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Więcek" <d...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    > powiedzcie mi proszę jak w realnym świecie działa dwukierunkowy kabel USB
    > którym mozna polaczyć ze soba dwa komputery w celu przegrania pomiedzy
    > nimi danych??

    Nie działa. Kabel USB ma różne końce.

  • 3. Data: 2010-05-22 09:32:32
    Od: serto <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 22 May 2010 11:12:49 +0200, MC napisał(a):

    > Użytkownik "Bartek Więcek" <d...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie działa. Kabel USB ma różne końce.

    są takie kable, ale wymagają instalacji oprogramowania (wirtualny LAN)

  • 4. Data: 2010-05-22 09:34:45
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 22 May 2010 07:45:59 +0200, Bartek Więcek napisał(a):

> [...]
    > danych??
    > czy na obu kompach ten drugi jest widoczny jako dysk USB czy dziala to jakos

    Bawiłem sie kiedyś takim urządzeniem. Działało to jak połączenie po sieci.
    Wolne, drogie niewygodne.

  • 5. Data: 2010-05-22 09:54:55
    Od: Bartek Więcek <d...@e...pl>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ht88fo$947$...@i...gazeta.pl...
    > Bawiłem sie kiedyś takim urządzeniem. Działało to jak połączenie po sieci.
    > Wolne, drogie niewygodne.

    Dzięki,
    pzdr
    bartek

  • 6. Data: 2010-05-22 13:26:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Bartek Więcek pisze:
> [...]
    > pomiedzy nimi danych??
    > czy na obu kompach ten drugi jest widoczny jako dysk USB czy dziala to
    fatalnie. na 2 kompach specjalny soft do wymiany danych. wolno i
    upierdliwie. lepiej kawałek kabla sieciowego, a jak nie to 2 karty wlan
    do usb

    ToMasz

  • 7. Data: 2010-05-23 18:09:50
    Od: Bartek Więcek <d...@e...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > specjalny soft do wymiany danych. wolno i
    > upierdliwie. lepiej kawałek kabla sieciowego, a jak nie to 2 karty wlan
    > do usb

    ahas... do komputerow mam w-lan, to miało słuzyc troche innym celom, ale
    skoro jest tak jak piszecie do pomysł idzie do smietnika :-)
    pzdr
    b.

  • 8. Data: 2010-05-23 22:08:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartek Więcek pisze:
    > Witajcie,
    > powiedzcie mi proszę jak w realnym świecie działa dwukierunkowy kabel
    > USB którym mozna polaczyć ze soba dwa komputery w celu przegrania
    > pomiedzy nimi danych??

    Nijak nie działa, bo nie ma prawa działać - jeśli to jest USB.

    Natomiast możesz mieć "kartę" sieciową podłączaną przez USB - i może
    chodzić o jakiś dziwny wynalazek typu dwie takie "karty" sieciowe
    połączone na stałe skrętką.

    A działać to działa nie lepiej niż połączenie obu komputerów normalnymi
    kabelkami sieciowymi.

  • 9. Data: 2010-05-24 04:54:49
    Od: Bartek Więcek <d...@e...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4bf9a746$...@n...home.net.pl...

    > Nijak nie działa, bo nie ma prawa działać - jeśli to jest USB.

    no popatrz... to co tutaj
    http://www.cablesdirect.com/search_item.asp?txtKeywo
    rd=USB2-LINK
    sprzedaja?? ;-)
    pzdr
    b.

  • 10. Data: 2010-05-24 06:40:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 24 May 2010 06:54:49 +0200, Bartek Więcek napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
> [...]

    Kabelek, który służy do transmisji danych, emulując sieciówki - za co
    odpowiada elektronika zamknięta w pudełeczku pośrodku kabelka. Ze zwykłym
    kablem USB ma wspólne wtyczki :)

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer