  • 1. Data: 2010-05-21 11:06:58
    Temat: Upgrade systemu do motion designu na P5B Deluxe i C2D E6600 - co polecacie?
    Od: micz <m...@y...com>

    Witam!

    Mam dość wysłużonego kompa, którego używam do pracy (motion graphics w
    rozdzielczości Full HD - Adobe After Effects, Premiere, Photoshop,
    Autodesk Combustion) i chciałbym przeprowadzić jakiś upgrade, bo już
    dość mizernie sobie radzi z materiałem Full HD (w PAL jeszcze dawał
    rade snadnie). Zestaw ma zostać odświeżony na jakieś powiedzmy 2
    kolejne lata wygodnej pracy z Full HD.

    Aktualny zestaw:

    Proc: C2D E6600 (2.4 GHz nie podkręcany)
    MoBo: Asus P5B Deluxe
    RAM: 4 GB Dual Channel
    Grafika: GF 7600 GS (256 MB)
    HDD: 3x7200 rpm SATA (1+1 Raid 0, 1 BACKUP)
    Win XP SP3
    Zasilacz: Tagan TG380-U01 (380W Total Power)

    1) Jak sądzicie: lepiej trzymać się tej płyty głównej i zmienić proc.,
    pamięć, kartę graf i system (na 64bit), czy płyta też do zamiany i
    upgrade do procesorów z rodziny i-X?
    2) jeśli wystarczy, to jaki proc i kartę polecacie do tej płyty?
    3) jeśli nie wystarczy, to w sumie czeka mnie wymiana kompa na nowy :)
    - jaką konfiguracje byście mi polecili?
    4) Pytanie dodatkowe: czy postawienie sytsemu na SSD pozwoli odczuć
    różnicę w prędkości mojej pracy?

    Na całą operację chciałbym przeznaczyć jakiś 1 tys. PLN w przypadku
    upgradu (w grę wchodzą używane podzespoły), a powiedzmy 2 tys. PLN w
    przypadku nowego kompa (hehe coś czuję, że na nowego kompa to za
    mało:)).

    Będę wdzięczny za Wasze sugestie.
    Pozdrawiam
    Micz