  • 31. Data: 2011-04-12 16:29:02
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 16:40:48 +0200, Tomek napisał(a):

    > Też się dziwię jak tu czytam jednego z drugim "fachowca" od telefonów, sami
    > znawcy, jeden ma lepszy telefon od drugiego, prześcigają się w kupowaniu coraz
    > bardziej zaawansowanych i naszpikowanych wynalazkami modeli, ale jak trzeba
    > zapłacić bo się nie umiało skonfigurować ustawień to jest płacz, że sami
    > złodzieje z operatorów. To nie wiedziałeś jeden z drugim Einsteinie, że w nowych
    > modelach trzeba mieć nowy mózg? I częściej używać głowy.

    No popatrzcie! Trafiliśmy na grupie na NadEinsteina z mózgiem
    kwadratowym!!! C5 nie jest wyjątkowo skomplikowanym modelem i jak dla mnie
    żaden nie jest wyjątkowo skomplikowanym, ale jeżeli prowadzi się politykę
    ustwień wstępnych neutralnych, to powinno się jej trzymać. Teraz wytłumacz
    to idioto wszystkim starszym osobom, które dały się na to nabrać Orange!

    --
    i...@w...pl

  • 32. Data: 2011-04-12 16:47:18
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 18:18:14 +0200, animka napisał(a):

    > Nie musisz wyłączać internetu. Możesz zaznaczyć w opcjach (tak jak ja to
    > zrobiłam), że ma się Ciebie pytać czy połączyć i to Ty decydujesz czy
    > połączyć czy nie. A aktualizacje automatyczne, synchronizacje to się od
    > razu- po kupieniu telefonu wyłącza.

    No super! Jakoś przy poprzednich telefonach nie musiałem o tym pamiętać i
    Orange w bambuko mnie nie robił! Ktoś tam wcześniej w tym wątku poradził mi
    wprowadzić ustawienia fabryczne. Spróbowałem tak i sprawdzanie aktualizacji
    było WYŁĄCZONE!!! Czyli kto według Ciebie włączył je przed sprzedaniem mi
    telefonu?

    --
    i...@w...pl

  • 33. Data: 2011-04-12 16:59:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-12 18:47, ikaros30 pisze:

> [...]
    > było WYŁĄCZONE!!! Czyli kto według Ciebie włączył je przed sprzedaniem mi

    To, że Orange robi w bambuko to ja o tym wiem. Orange i LG mnie zrobili
    w bambuko, ale zeszło mi z abonamentu i w porę się pokapowałam, więc
    szybko zablokowałam tę usługę.
    Po otrzymaniu z serwisu LG w Mławie miałam nową ikonkę o nazwie
    Internet. Zmienili w telefonie oprogramowanie. Oczywiście dla
    przetestowania otworzyłam pierwszą lepszą stronę (czcionka mała jak na
    moje oczy, a cyngli nie założyłam) jaka mi była podstawiona i leciały
    różne filmiki. Jakość była extra, ale to porno. Za internet mi zeszło
    grosze z 5 zł. które miałam na kocie, ale za tę stronkę to poleciał
    prawie cały mój abonament. Od tamtej pory to już ani razu ikonki
    Internet nie otworzyłam i dalej jako przeglądarki używam Operę Mini.

    --
    animka

  • 34. Data: 2011-04-12 17:27:15
    Od: z <z...@g...pl>

    Tomek pisze:

> [...]
    > to jest płacz, że sami złodzieje z operatorów. To nie wiedziałeś jeden z
    > drugim Einsteinie, że w nowych modelach trzeba mieć nowy mózg? I

    Daj spokój. Wszyscy wiemy o co chodzi operatorowi.
    To jest kolejna brzydka zagrywka za którą pewnie nie da się ich ukarać
    ale dobrze to nie świadczy o firmie.
    Dlatego właśnie czytam grupę żeby poznać nowe zagrania wyłudzaczy.
    Wg. Ciebie pewnie to będzie "w celu nabycia wiedzy jak się posługiwać
    nowoczesnym sprzętem" ale ja się będę upierać przy swojej interpretacji.
    BRZYDKA ZAGRYWKA WYŁUDZACZY!!!

  • 35. Data: 2011-04-12 19:50:50
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisał

    > C5 nie jest wyjątkowo skomplikowanym modelem i jak dla mnie
    > żaden nie jest wyjątkowo skomplikowanym

    Jak widać, fakty temu przeczą.

    > Teraz wytłumacz to idioto wszystkim starszym osobom, które dały się na to
    > nabrać Orange!

    Idioto? Brakło argumentów z powodu buractwa? Ktoś kazał kupić C5, której nie
    ogarnąłeś? Sprzedaję telefony od 15 lat i rzadko się trafia taka sierota, co
    udaje fachowca ("miałem dziesiątki telefonów") a życie to jednak weryfikuje.
    Tym od ERY i smsów też mam tłumaczyć, że są naiwnymi sierotami? Może też
    wysyłałeś na Mercedesa? I nie pisz do mnie "idioto", bo to nie mi internet
    zżarł środki :)

  • 36. Data: 2011-04-12 19:57:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 18:29:02 +0200, ikaros30 napisał(a):

> [...]
    > to idioto wszystkim starszym osobom, które dały się na to nabrać Orange!

    Osoby starsze rzadko kupują smartfony z najnowszymi systemami.
    A niestety (lub stety, zależnie od punktu widzenia/siedzenia) najnowsze
    systemy operacyjne (w zasadzie wszystkie) są zaprojektowania do bycia non
    stop online.
    Dla tych telefonów są stosowne taryfy, zarówno pre-paid jak i postpaid.
    Takie są realia i powszechna praktyka w większości krajów na świecie, gdzie
    takowe urzadzenia są sprzedawane.
    Kupowanie takiego telefonu bez takiej taryfy jest równie rozsądne jak
    kupowanie Ferrarri Enzo do zaopatrzenia sklepu warzywnego czy Range Rovera
    żeby odwozić dzieci do szkoły w wielkim mieście.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 37. Data: 2011-04-12 20:30:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Apr 2011 15:11:59 +0100, Waldek Godel wrote:

    >Zaiste, epokowy wynalazek.
    >Proponuję jeszcze zmniejszyć koszta utrzymania samochodu chowając w piwnicy
    >jedno koło.

    A Ty co - proponujesz caly telefon schowac do piwnicy, czy zmienic
    prace na taka w ktorej 8000 zl nie bedzie dla nas problemem ?

    J.

  • 38. Data: 2011-04-12 20:33:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Apr 2011 15:37:48 +0200, frank drebin wrote:
    >Według jego toku myślenia niedługo będę musiał czytać instrukcję
    >mikrofalówki, żeby zobaczyć czy nie robi sobie sama jakichś płatnych
    >aktualizacji. O których oczywiście było w instrukcji, co oczywiście
    >zaakceptowałem płacąc za nią.

    Od zawsze nalezalo przeczytac instrukcje.
    Chocby dlatego zeby wyczytac "nie stosowac do suszenia kotow".

    J.

  • 39. Data: 2011-04-12 21:02:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 22:30:58 +0200, J.F. napisał(a):

    > A Ty co - proponujesz caly telefon schowac do piwnicy, czy zmienic
    > prace na taka w ktorej 8000 zl nie bedzie dla nas problemem ?

    Skoro wybór stosownego pakietu danych do twojej aktywacji Cię przerasta, no
    to chyba nie masz innego wyjścia. A wydawało się, że to nie jest takie
    trudne

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 40. Data: 2011-04-12 21:19:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Apr 2011 22:02:50 +0100, Waldek Godel wrote:

    >Skoro wybór stosownego pakietu danych do twojej aktywacji Cię przerasta, no
    >to chyba nie masz innego wyjścia. A wydawało się, że to nie jest takie
    >trudne

    Tak ? A skad madralo wiesz ile GB miesiecznie telefon wymaga ?
    W instrukcji napisali ? :-P

    J.