  • 41. Data: 2011-04-12 22:04:40
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 23:19:14 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tak ? A skad madralo wiesz ile GB miesiecznie telefon wymaga ?

    z doświadczenia, 200-300 MB wystarcza na dosyć bezproblemowe używanie, z
    zajrzeniem na www, pocztą itp, oczywiście zakładając, że telefon ma również
    dostęp do WLAN w okolicach dom/praca
    1 GB jest praktycznie niemożliwe wykorzystać nie udostępniając tego do
    peceta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 42. Data: 2011-04-13 05:57:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Apr 2011 23:04:40 +0100, Waldek Godel wrote:

> [...]
    >dostęp do WLAN w okolicach dom/praca
    >1 GB jest praktycznie niemożliwe wykorzystać nie udostępniając tego do

    No chyba ze nie zauwazysz ze ci nokia mapy sciaga.
    A jeszcze niech to bedzie w roamingu ..

    J.

  • 43. Data: 2011-04-13 08:21:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> writes:

> [...]
    > dostęp do WLAN w okolicach dom/praca
    > 1 GB jest praktycznie niemożliwe wykorzystać nie udostępniając tego do

    Paczpan, a dziewczynie z początku wątku nabiło 1.5 GB w dwa dni. Czyli
    na miesiąc >20GB.

    MJ

  • 44. Data: 2011-04-13 08:28:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 07:57:19 +0200, J.F. napisał(a):

    > No chyba ze nie zauwazysz ze ci nokia mapy sciaga.
    > A jeszcze niech to bedzie w roamingu ..

    no to będzie wyraźny znak, że dla tego użytkownika i jego poziomu
    inteligencji najodpowiedniejszym telefonem jest Nokia 1100

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 45. Data: 2011-04-13 08:38:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 10:21:33 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Paczpan, a dziewczynie z początku wątku nabiło 1.5 GB w dwa dni. Czyli
    > na miesiąc >20GB.

    tak, jestem w pełni świadomy, że czytanie ze zrozumieniem to zanikająca
    umiejętność

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 46. Data: 2011-04-13 08:41:42
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > Też się dziwię jak tu czytam jednego z drugim "fachowca" od telefonów,
    > sami znawcy, jeden ma lepszy telefon od drugiego, prześcigają się w
    > kupowaniu coraz bardziej zaawansowanych i naszpikowanych wynalazkami
    > modeli, ale jak trzeba zapłacić bo się nie umiało skonfigurować ustawień
    > to jest płacz, że sami złodzieje z operatorów. To nie wiedziałeś jeden z
    > drugim Einsteinie, że w nowych modelach trzeba mieć nowy mózg? I częściej
    > używać głowy.

    No to przyznaję sie - jestem wsiowym głupkiem, który kupił full-wypas
    telefon (potrzebowałem sporego ekranu dla Automapy, bo już oczy nie te...).
    Podpowiedz mi, które aplikacje w telefonie z Windows Mobile automatycznie
    próbują łączyć się automatycznie z Internetem?
    Są to nie tylko aplikacje ściągające dane do aplikacji, ale takie, które
    sprawdzją aktualizacje samej aplikacji.
    Czy mam zacząć literalnie wymieniać te aplikacje?
    Tomek

  • 47. Data: 2011-04-13 08:53:22
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

> [...]
    > również
    > dostęp do WLAN w okolicach dom/praca
    > 1 GB jest praktycznie niemożliwe wykorzystać nie udostępniając tego do

    Ale po co mi to? Jeśli w domu mam WiFi, w pracy też, a jadąc autem nie
    korzystam z telefonu?
    Po czorta mam płacić za połączenia przez GPRS, jeśli mam WiFI? Wszystko
    ściagam przez WiFI, nie potrzebuję non stop mieć połaczenia GSMowego - jak
    chcę, to sobie włączam. Tyle, że powinno być odwroteni - wszystkie aplikacje
    w trybie neutralnym i jeśli chcę dane albo aktualizacje - to sobie włączam.
    A nie odwrotnie, że muszę szukać która z nich generuje mi niechciane
    połączenia. To tak, jaby podłaczając telefon oferowano mi włączone wszystkie
    usługi (płątne), a jeśli chcę, to ostatecznie mogę sobie zadzwonić do BOK i
    po kolei wyłaczać. W dodatku w BOK żądano by ode mnie odpowiedzi na
    pytanie - które usługi mają wyłączyć bez poinformowania mnie, które są
    włączone - a przecież w telefonie nie wyswietlają się informacje o tym,
    które mam włączone...
    Tomek

  • 48. Data: 2011-04-13 09:03:41
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "NieJorgnijSie" <t...@u...com> napisał w wiadomości
    > Podaj jakiś kontakt na priv, może uda Ci się pomóc.
    Witam
    dziekuje za podpowiedzi. Narazie wstrzymam sie. dziewczyna trafila na
    sensownego Pana w orange ktory zajal sie sprawa. Zobaczymy co z tego
    bedzie.
    Pozdrawiam
    PanAdol

  • 49. Data: 2011-04-13 09:30:16
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 07:57:19 +0200, J.F. napisał(a):

    > No chyba ze nie zauwazysz ze ci nokia mapy sciaga.
    > A jeszcze niech to bedzie w roamingu ..

    Kolejny przykład użytkownika, który uważa czytanie instrukcji za zbędne, a każdy
    telefon traktuje jak nokię 3310, prosty jak budowa cepa.
    Czy to taka moda kupić coś na czym się zupełnie nie zna? Jesteś rodziną
    ikariosa30?

  • 50. Data: 2011-04-13 09:31:43
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał:

    > Paczpan, a dziewczynie z początku wątku nabiło 1.5 GB w dwa dni. Czyli
    > na miesiąc >20GB.

    No paczpan, wszystkim tak nabija czy tylko tym wybranym z zanikiem mięśnia
    mózgu?