  • 21. Data: 2011-04-12 14:02:14
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maly mis" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:invmdp$9j8$1@news.onet.pl...
    > czy nie mozna uczknac tego z innej strony?
    > zwykle w umowie operator przyznaje klientowi limit kredytowy,
    > zazwyczaj 200-300 zl i powieksza po paru mc bycia klientem (ale
    > nie az do 8 tys.)
    > co prawda limit niby jest dla operatora, a nie dla klienta, ale
    > czy nie mozna sprobowac zarzucic operatorowi zla wole i
    > niestarannosc?
    > proponuje zerknac do umowy, regulaminu czy jest tam cos na ten
    > temat
    > zawsze lepiej zaplacic 300 zl niz 8 tys., ale nie wiem jakie jest
    > orzecznictwo

    Orzecznictwo moze byc takie ze za uslugi wykonane nalezy jednak
    zaplacic.
    Trzeba by uderzyc od tej strony ze operator zawinil i nie
    ograniczyl, choc mamy to w umowie..
    Ale watpie czy mamy. Raczej "operator ma prawo".

    J.

  • 22. Data: 2011-04-12 14:07:36
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na razie telefonicznie a jutro albo pojutrze pisemną.
    > Mialem dzis 10 min zeby przejrzec ten telefon. pierwsze podejrzenie bylo
    > ze jakims cudem pobral wszystkie mapy ovi. przejrzalem najpierw transfer
    > zarejestrowany w telefonie. Niestety faktycznei w rejestrze duzy transfer
    > jest - coprawda nie 1.5gb a 500gb ale.... sa to dane praktycznie tylko
    > WYCHODZACE !
    > Ktos ma pomysl co to moze byc ?
    > Sprawdzilem pamiec telefonu i karty - tam nei ma wogole takiej duzej
    > ilosci danych. zdjecia wszystkie 50mb. filmik zaden jeszcze nei nakrecony
    a-symbiana-t26036.html
> [...]
    > Dziewczyna prawie zawalu nei dostala. w necie czytam rozne przypadki
    > podobne ludzi i zazwyczaj po kilku reklamacjach konczy sie pozytywne ale
    > roznie bywa.
    > W telefonie nikt nic nie instalowal. Fabrycznie nowy z salonu. nie byl
    > podlaczany do kompa. nie bylo dostepu osob "trzecich" do urzadzenia.
    > Podpowiedzcie prosze jak najskuteczniej to reklamowac : czy najpierw do
    > serwisu i niech go sprawdza dokladnie i wtedy z "ekspertyza" do reklamacji
    > ?
    > Ps. Bardzo prosze o powstrzymanie sie od koimenatrzy typu "trzeba bylo

    To stary numer - dostajesz smartfona z 60 zainstalowanymi aplikacjami, z
    których ze 20 automatycznie sprawdza coś tam. U mnie była to przynajmniej
    pogoda oraz notowania giełdowe. I na pewno coś jeszcze, bo próbuje mi się
    czasem to ustrojstwo samo łączyć. Czasami trudno znaleźć w menu opcję
    sprawdzania aktualizacji - ja po prostu zablokowałem Internet kasując literę
    z hasła. Używam wtedy, gdy potrzebuję - jest to upierdliwe, ale rachunki
    mniejsze...
    Tomek

  • 23. Data: 2011-04-12 14:11:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 16:07:36 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > z hasła. Używam wtedy, gdy potrzebuję - jest to upierdliwe, ale rachunki

    Zaiste, epokowy wynalazek.
    Proponuję jeszcze zmniejszyć koszta utrzymania samochodu chowając w piwnicy
    jedno koło.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 24. Data: 2011-04-12 14:40:48
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał:

    > Zaiste, epokowy wynalazek.
    > Proponuję jeszcze zmniejszyć koszta utrzymania samochodu chowając w piwnicy
    > jedno koło.

    Też się dziwię jak tu czytam jednego z drugim "fachowca" od telefonów, sami
    znawcy, jeden ma lepszy telefon od drugiego, prześcigają się w kupowaniu coraz
    bardziej zaawansowanych i naszpikowanych wynalazkami modeli, ale jak trzeba
    zapłacić bo się nie umiało skonfigurować ustawień to jest płacz, że sami
    złodzieje z operatorów. To nie wiedziałeś jeden z drugim Einsteinie, że w nowych
    modelach trzeba mieć nowy mózg? I częściej używać głowy.

  • 25. Data: 2011-04-12 15:52:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 15:41:17 +0200, ikaros30 napisał(a):

    > Ja widzę, że Ty czegoś nie rozumiesz. Po to są ustawienia, żeby je ustawiać
    > dla własnych potrzeb.

    No to dlaczego tego nie ustawiłeś dla własnych potrzeb, hę?

    > Jeżeli będę chciał sprawdzać dostępnośc aktualizacji
    > to sobię ustawię sprawdzanie! Ale nie chcę, żeby za mnie robił to wcześniej
    > gość z Orange!

    I nie pewnie nie robił. Znasz takie pojęcie "ustawienia fabryczne"?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 26. Data: 2011-04-12 16:15:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-12, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > I nie pewnie nie robił. Znasz takie pojęcie "ustawienia fabryczne"?

    Telefon kupiony od operatora? No to powinien być odpowiednio
    skonfigurowany albo mieć na pudełku wyraźnie napisane: samo włącznie
    generuje koszty.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 27. Data: 2011-04-12 16:18:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-12 14:22, ikaros30 pisze:

> [...]
    > pieprzone 25 groszy! Zadzwoniłem na infolinię i tam gość powiedział mi
    > jakie ustawienia sprawdzić w telefonie. Okazało się, że faktycznie było
    > ustawione cogodzinne sprawdzanie aktualizacji! Wyłączyłem to w cholerę,
    > wypieprzyłem cały internet z telefonu i rachunki wróciły do normy. Nie będę
    > się sądził z nimi o te stracone pieniądze, bo pewnie więcej bym stracił na
    > sądy, ale podejrzewam w tym jakieś celowe, przewidziane na oszukańczy zysk
    > działanie Orange! Kto sprawdza w swoim telefonie ustawienia dotyczące
    > aktualizacji? Teraz sprawdzę, za każdym razem ale ilu ludzi zrobili w

    Nie musisz wyłączać internetu. Możesz zaznaczyć w opcjach (tak jak ja to
    zrobiłam), że ma się Ciebie pytać czy połączyć i to Ty decydujesz czy
    połączyć czy nie. A aktualizacje automatyczne, synchronizacje to się od
    razu- po kupieniu telefonu wyłącza.

    --
    animka

  • 28. Data: 2011-04-12 16:19:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-12 15:17, ikaros30 pisze:

    > No popatrz cwaniaczku. Zmieniałem już chyba 10 razy telefon i nigdy nie
    > miałem z tym żadnych problemów. Niczego nie musiałem zmieniać oprócz
    > wyglądu ekranu.
    > Jak jesteś czytelnikiem instrukcji obsługi to czytaj je dalej. Może jeszcze
    > pokażesz mi w instrukcji C5, że od razu po włączeniu należy zmienić
    > ustawienia aktualizacji!

    W instrukcji tego może i nie ma, ale masz rozum i chyba wiesz, że za
    internet się płaci?

    --
    animka

  • 29. Data: 2011-04-12 16:22:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-12 15:41, ikaros30 pisze:

> [...]
    > to sobię ustawię sprawdzanie! Ale nie chcę, żeby za mnie robił to wcześniej

    Ale telefon jest Twój. Ustawienie w telefonie Twoje i do twojej dyspozycji.

    --
    animka

  • 30. Data: 2011-04-12 16:24:07
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 17:52:58 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > No to dlaczego tego nie ustawiłeś dla własnych potrzeb, hę?

    Bo w przypadku wszystkich poprzednich telefonów nie było takiej potrzeby!
    Miały ustawienia wstępne nie ingerujące w połączenia internetowe, czego
    jeszcze nie rozumiesz?

    > I nie pewnie nie robił. Znasz takie pojęcie "ustawienia fabryczne"?

    Po jaką cholerę miałem wprowdzać ustawienia fabryczne skoro do tej pory
    mnie nie oszukano?

    --
    i...@w...pl