  • 191. Data: 2011-04-16 21:12:00
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 22:44:32 +0200, ALEX napisał(a):

    > Podobnie jak Twoje bredzenie

    Spadaj do KF, baranku. Mam serdecznie dość twojej pyszałkowatej głupoty.

    > Możesz strzelać z dupy, ale ja mieszkałem w totalnym zadupiu.

    Z autostradą? Fajne to zadupie.

    > Padłbyś
    > najpóźniej po tygodniu, jeśli nie wcześniej. No ale zapomniałem źe
    > jesteś taki wielki jo ziom madafaka.

    A przy tem na onym trakcie wielopasmowym Robin Hood wespół z Janosikiem
    grabił bogaczy, nagich ich, lebo w samych onucach puszczając. Nijak nie
    szło karty prepaidowej przez onych zbójców w miasteczku żadnem u kupca
    nabyć, i nikomu nie lza było doładowań robić ze strachu, że banda kura
    ognistego po skarbczykach operatorskich puści, ziemię a wodę ostawując.
    Biada, biada, biada!

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 192. Data: 2011-04-16 21:27:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-16 23:12, Andrzej Libiszewski pisze:

> [...]
    > nabyć, i nikomu nie lza było doładowań robić ze strachu, że banda kura
    > ognistego po skarbczykach operatorskich puści, ziemię a wodę ostawując.

    Ty się marnujesz w tym internecie, wirtualnym świecie. Poszedłbyś do
    jakiegoś kabaretu to furorę byś zrobił.

    --
    animka

  • 193. Data: 2011-04-16 21:28:51
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 23:12, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Spadaj do KF, baranku. Mam serdecznie dość twojej pyszałkowatej głupoty.

    Zaraz mi dupa ze śmiechu odpadnie.

> [...]
    > nabyć, i nikomu nie lza było doładowań robić ze strachu, że banda kura
    > ognistego po skarbczykach operatorskich puści, ziemię a wodę ostawując.

    Kretyn poza szczekaniną nie ma nic sensownego do powiedzenia.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 194. Data: 2011-04-16 21:37:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 23:27:47 +0200, animka napisał(a):

    > Ty się marnujesz w tym internecie, wirtualnym świecie. Poszedłbyś do
    > jakiegoś kabaretu to furorę byś zrobił.

    Nie chcę ci robić konkurencji.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 195. Data: 2011-04-16 21:53:38
    Od: z <z...@g...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Może powinieneś spytać o to Orange? Albo lepiej Nokię, która zrobiła
    > branding dla Orange?

    I trzeba było tyle bić piany żeby przyznać że to kolejna brzydka
    zagrywka operatora?
    To jest po prostu kolejny przejaw tej trwającej bezwzględnej wojny
    podjazdowej w celu wykorzystania niewiedzy mniej świadomych abonentów.
    Albo inaczej.
    To jest wprowadzanie w życie biznesplanu prywatnej firmy (nie instytucji
    charytatywnej) w którym jasno jest napisane ile w wyniku brzydkich
    zagrywek można wydoić kasy, jakie można dostać kary i w jakim czasie od
    organów państwa za takie działania, jaki to przyniesie negatywny
    oddźwięk na wizerunku firmy itd. ...
    Młodzieńcom z marketingu wyszło że takie działanie będzie lepsze=wiecej
    kasy.
    Niech im ziemia... TFU...

    PS. Mam nadzieję że w końcu ktoś zastosuje tą piękną formułkę z kodeksu
    o świadomym działaniu w celu niekorzystnego rozporządzenia mieniem ...
    TAK to jest świadome działanie i żadne tłumaczenia o drobnych druczkach
    i instrukcjach tego nie zmienią.
    Nie po to głosowaliśmy za socjalistyczną UE żeby teraz takie pijawki sie
    panoszyły ;-)

  • 196. Data: 2011-04-16 22:08:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-16 23:37, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Nie chcę ci robić konkurencji.

    Mnie konkurencji nie zrobisz.
    Ja mogę nawijać na dwa fronty: i w kabarecie i w internecie :P

    --
    animka

  • 197. Data: 2011-04-17 08:11:30
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 23:08:39 +0200, ALEX napisał(a):

    > c5 także jest smartfonem. Wiele do nauczenia się jeszcze masz.

    Tylko poczytałem opinie tutaj:
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/C5_-_pierwszy_ta
    ni_smartfon_Nokii-26651.html

    --
    i...@w...pl

  • 198. Data: 2011-04-17 08:26:43
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 17 04 2011 10:11, ikaros30 pisze:

    > Tylko poczytałem opinie tutaj:
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/C5_-_pierwszy_ta
    ni_smartfon_Nokii-26651.html

    Ok.

  • 199. Data: 2011-04-17 15:08:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > Jaki konkretnie komunikator? Czasami używam skype, ale bez mojej zgody nie
    > wysyła ni bajta.

    Szczególnie, że jak już go załączysz to kompletnie nie wiesz co wysyła bo
    publicznie niedostępny jest protokół, którym porozumiewa się. :-)

  • 200. Data: 2011-04-17 15:13:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > Nawet jak sprawdzisz 1GB to będzie aż nadto.

    Skąd ta pewność ? Przecież nie wiesz co one akurat zechcą wysłać.