  • 1. Data: 2011-04-08 22:08:11
    Temat: Spis powszechny a telefony.
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Właśnie w Trójce słyszę, że komisarze spisowi wprowadzają dane do telefonów
    a w Teleekspressie w materiale o spisie mignął jakiś dotykowiec HTC w rękach
    komisarza. Natomiast pani z GUS mówi o handheldach. Czy zatem, ktoś miał już
    osobisty kontakt z komisarzem i wie, czy używają specjalistycznego
    palmtopa/handhelda produkcji HTC, czy jest to jakiś telefon?
    --------------
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

  • 2. Data: 2011-04-08 22:14:02
    Temat: Re: Spis powszechny a telefony.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 9 Apr 2011 00:08:11 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

> [...]
    > osobisty kontakt z komisarzem i wie, czy używają specjalistycznego
    > palmtopa/handhelda produkcji HTC, czy jest to jakiś telefon?

    Rhodium aka Touch Pro 2

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 3. Data: 2011-04-09 06:50:30
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-09 00:14, Waldek Godel wrote:

    > Rhodium aka Touch Pro 2

    Wspomnienia użyszkodnika:

    http://fkn.pl/akf

    uwaga - to lepsze od kabaretu (jakiego by się nie lubiło)...
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."