  • 11. Data: 2011-04-11 19:56:39
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: maly mis <m...@m...pl>

    czy nie mozna uczknac tego z innej strony?

    zwykle w umowie operator przyznaje klientowi limit kredytowy, zazwyczaj
    200-300 zl i powieksza po paru mc bycia klientem (ale nie az do 8 tys.)

    co prawda limit niby jest dla operatora, a nie dla klienta, ale czy nie
    mozna sprobowac zarzucic operatorowi zla wole i niestarannosc?

    proponuje zerknac do umowy, regulaminu czy jest tam cos na ten temat

    zawsze lepiej zaplacic 300 zl niz 8 tys., ale nie wiem jakie jest
    orzecznictwo

  • 12. Data: 2011-04-11 21:30:40
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 02:26:14 +0200, PanAdol napisał(a):

    > Rozmawiajac z Panem z BOK ustaltilismy ze w billingach faktycznie pojawil
    > sie transfer ponad 1.5gb w 2 dni co przy jeszcze obowiazujacej starej umowie
    > 25gr za 50kb ! dalo taka sume...

    dlaczego starej umowie
    nowy telefon nowa umowa, może tu się można czepnąć
    Ponadto orange ma problemy z włączaniem pakietów danych
    przy jednoczesnej zmianie typu/rodzaju abo
    przerabiałem to dwukrotnie
    w 2005 zablokowali wychodzące po przekroczeniu 1500 zł
    bo im się nie włączył jakiś pakiet danych reklamacje trwały pól roku
    drugim razem sam dzwoniłem z reklamacją też przy podpisywaniu aneksu.

    Telefon prawdopodobnie jest rebranding-owany (czy jak to się pisze)
    i być może właśnie oprogramowanie orange ponosi "winę" za transfer

  • 13. Data: 2011-04-12 11:56:51
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com>

    Podaj jakiś kontakt na priv, może uda Ci się pomóc.

  • 14. Data: 2011-04-12 12:22:27
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 02:26:14 +0200, PanAdol napisał(a):

    > Witam
    > Dziewczyna przedluzajac umowe z orange nabyla nowy telefon - noka c6.
    > Internetu nie uzywala praktycznie wogole (zadnych fb/youtube - weszla
    > tesotowo ze 3 razy na jakas strone). po okolo 10- dniach uzytkowania Pani
    > zadzwonila z BOK ze rachunek za intyernet to 8tys zl !!!.
    itd.

    Zaczynam wierzyć, że Orange stał się wyjątkowo sk...ą firmą. Przerobiłem
    niedawno coś podobnego ale na mniejszą na szczęście skalę. Jakieś 3
    miesiące temu wymieniłem przy przedłużeniu umowy telefon na Nokię C5. Nigdy
    nie przekraczałem swojego abonamentu a nawet zostawały mi środki na kolejny
    miesiąc. Zdębiałem gdy zobaczyłem kolejny rachunek. Kwota wyższa o ponad
    150 zł! Wlazłem na stronę Orange i obejrzałem swój biling. Okazało się, że
    telefon co godzinę, przez miesiąc łączył się z netem! Za każdym razem
    pieprzone 25 groszy! Zadzwoniłem na infolinię i tam gość powiedział mi
    jakie ustawienia sprawdzić w telefonie. Okazało się, że faktycznie było
    ustawione cogodzinne sprawdzanie aktualizacji! Wyłączyłem to w cholerę,
    wypieprzyłem cały internet z telefonu i rachunki wróciły do normy. Nie będę
    się sądził z nimi o te stracone pieniądze, bo pewnie więcej bym stracił na
    sądy, ale podejrzewam w tym jakieś celowe, przewidziane na oszukańczy zysk
    działanie Orange! Kto sprawdza w swoim telefonie ustawienia dotyczące
    aktualizacji? Teraz sprawdzę, za każdym razem ale ilu ludzi zrobili w
    balona i zarobili oszukane pieniądze?

    --
    i...@w...pl

  • 15. Data: 2011-04-12 13:01:13
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisał
    > Kto sprawdza w swoim telefonie ustawienia dotyczące
    > aktualizacji?

    Każdy kto wie do czego służy instrukcja obsługi.

  • 16. Data: 2011-04-12 13:17:46
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 15:01:13 +0200, Tomek napisał(a):

    > Użytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisał
    >
    > Każdy kto wie do czego służy instrukcja obsługi.

    No popatrz cwaniaczku. Zmieniałem już chyba 10 razy telefon i nigdy nie
    miałem z tym żadnych problemów. Niczego nie musiałem zmieniać oprócz
    wyglądu ekranu.
    Jak jesteś czytelnikiem instrukcji obsługi to czytaj je dalej. Może jeszcze
    pokażesz mi w instrukcji C5, że od razu po włączeniu należy zmienić
    ustawienia aktualizacji!

    --
    i...@w...pl

  • 17. Data: 2011-04-12 13:20:08
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisał :

    > Może jeszcze pokażesz mi w instrukcji C5, że od razu po włączeniu
    > należy zmienić ustawienia aktualizacji!

    Nie rozumiesz co napisałem, czy jesteś lekko ograniczony?
    Nie jest napisane, że nalezy od razu wyłączyć, bo ktoś może sobie tego nie
    życzyć. jest natomiast opisane menu telefonu i jak się ma głowę, to się jej
    używa. Coś jeszcze?

  • 18. Data: 2011-04-12 13:37:48
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    ikaros30 wrote:

> [...]
    > Jak jesteś czytelnikiem instrukcji obsługi to czytaj je dalej. Może
    > jeszcze pokażesz mi w instrukcji C5, że od razu po włączeniu należy

    daj sobie spokój, chłop zwyczajnie bije pianę.
    Według jego toku myślenia niedługo będę musiał czytać instrukcję
    mikrofalówki, żeby zobaczyć czy nie robi sobie sama jakichś płatnych
    aktualizacji. O których oczywiście było w instrukcji, co oczywiście
    zaakceptowałem płacąc za nią.

    Dla mnie to jest zmowa operatorów do wyciskania dudków z frajerów. Ceny
    połączeń spadły drastycznie (w porównaniu do początków gsm w Polsce) to
    muszą gdzieś szukać dodatkowych zysków.
    Tak samo Play, za samą próbę połączenia z netem już kasują.

  • 19. Data: 2011-04-12 13:41:17
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 15:20:08 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > życzyć. jest natomiast opisane menu telefonu i jak się ma głowę, to się jej

    Ja widzę, że Ty czegoś nie rozumiesz. Po to są ustawienia, żeby je ustawiać
    dla własnych potrzeb. Jeżeli będę chciał sprawdzać dostępnośc aktualizacji
    to sobię ustawię sprawdzanie! Ale nie chcę, żeby za mnie robił to wcześniej
    gość z Orange!

    --
    i...@w...pl

  • 20. Data: 2011-04-12 13:47:21
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

> [...]

    > to sobię ustawię sprawdzanie! Ale nie chcę, żeby za mnie robił to wcześniej

    Dlatego instrukcja jest dla ludzi myślących, a nie pieniaczy.
    Zanim się zacznie używać cokolwiek warto popatrzeć właśnie w ustawienia
    internetowe i jego pochodne, jak aktualizacje i inne zaplanowane działania,
    które występują po instalowaniu programów przez mało rozgarniętych. Mało się
    pisało o iPhonach, Androidach, że same się łączą? Nie nauczyłeś się jeszcze żeby
    samemu sprawdzić? Inni też nie? No to macie ból. A gościa z Orange mam gdzieś,
    skoro użytkownik sierota i nie umie sobie skonfigurować pod siebie telefonu.

    Tradycyjnie ... coś jeszcze?