  • 1. Data: 2010-05-20 11:35:17
    Temat: dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Czy jest na rynku (polskim) jakiś smartfon, z ekranem dotykowym na
    całej powierzchni obudowy, który byłby tak cienki jak Nokia E52 i
    jeszcze może z baterią równie długo trzymającą?
    Jeszcze przydałoby by sie aby cena byłą niewiele większa - ale nie
    wiem czy to już nie za dużo wymagam? ;)

    Pytam bo te wszystkie pełnoekranowe dotykowce które widzę u znajomych
    to pękate CEBULE!! i nie ma jak TEGO upchnąć w kieszonce!

  • 2. Data: 2010-05-20 11:52:21
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > Pytam bo te wszystkie pełnoekranowe dotykowce które widzę u znajomych
    > to pękate CEBULE!! i nie ma jak TEGO upchnąć w kieszonce!

    Takie reczy tylko w Erze ;-)

    A na serio, to bałbym się nosić w kieszeni tak cienkiego dotykowca - małe
    naprężenie i wyświetlacz trafi szlag. Bo ja wiem, czy dotykowce są takie
    grube? Mam Samsunga I5700 Spica i w sumie jest dość cienki, ale na pewno nie
    tak jak e52. W kieszeni się spokojnie mieści.

  • 3. Data: 2010-05-20 11:53:38
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    >
    > Pytam bo te wszystkie pełnoekranowe dotykowce które widzę u znajomych
    > to pękate CEBULE!! i nie ma jak TEGO upchnąć w kieszonce!

    Będzie wkrótce Samsung Galaxy S.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 4. Data: 2010-05-20 11:55:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 May 2010 04:35:17 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

> [...]
    > jeszcze może z baterią równie długo trzymającą?
    > Jeszcze przydałoby by sie aby cena byłą niewiele większa - ale nie

    HTC Touch HD2, choć dwa ostatnie warunki niekoniecznie są spełnione.
    Nie oczekuj, że dotykowiec będzie pracował na baterii tyle co klasyczny
    telefon, po prostu nie ma szans, no chyba, że rozmiar ekranu będzie taki
    sam.

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-05-20 12:01:57
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 20, 1:55 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > Nie oczekuj, że dotykowiec będzie pracował na baterii tyle co klasyczny
    > telefon, po prostu nie ma szans, no chyba, że rozmiar ekranu będzie taki

    Hmm... z tego wynika, że obecnie e52 ołwerolnie jest debeściak!
    Szkoda tylko, że na Symbianie a nie na Windows Mobile... Dlaczego np.
    nie da się postawić Linuksa na tym sprzęcie? Jacyś hakerowcy może w
    necie rozbroili "zabezpieczenia" sprzętowe Nokii i dopracowali się
    coby wgrać linuha? Czy nikt nic nie wie?

  • 6. Data: 2010-05-20 13:04:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 May 2010 05:01:57 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

> [...]
    > necie rozbroili "zabezpieczenia" sprzętowe Nokii i dopracowali się
    > coby wgrać linuha? Czy nikt nic nie wie?

    bosz.. następny ajatollah systemów operacyjnych. Może tak zluzuj z tym
    dźihadem, co?

    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-05-20 14:48:31
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 20, 3:04 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > bosz.. następny ajatollah systemów operacyjnych. Może tak zluzuj z tym
    > dźihadem, co?

    ale mnie to wisi, tylko ten Symbian jest wyjątkowo niekonfigurowalny
    (jak na smartfona) i widzę, że nie da się tu wycisnąć nawet rzeczy
    naprawdę PODSTAWOWYCH (takich które są oczywiste w niekonfigurowalnych
    telefonach)

  • 8. Data: 2010-05-20 14:59:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 May 2010 07:48:31 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

> [...]
    > (jak na smartfona) i widzę, że nie da się tu wycisnąć nawet rzeczy
    > naprawdę PODSTAWOWYCH (takich które są oczywiste w niekonfigurowalnych

    Jakich konkretnie?

    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski

  • 9. Data: 2010-05-20 15:33:36
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > Takie reczy tylko w Erze ;-)

    Ale sie popisaleś. Ten tekst juz nie jest trendy :)))

    Jingiel

  • 10. Data: 2010-05-20 17:20:09
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 20, 4:59 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Jakich konkretnie?

    no np. takie coś, że w symbianowej Nokii e52 nie da się nijak ustawić
    żeby tzw. 'cell info' było wyświetlane (dłużej niż przez 2 sekundy)