  • 11. Data: 2010-05-20 17:30:45
    Temat: Re: dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    http://infobot.pl/r/1KPz

    > nie da się postawić Linuksa na tym sprzęcie?
    nikt tego nie robi, bo niema takiej potrzeby.

    ToMasz

  • 12. Data: 2010-05-20 19:23:54
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 20 maja 2010 19:20, Xian Mi Mao pisze:

    > no np. takie coś, że w symbianowej Nokii e52 nie da się nijak ustawić
    > żeby tzw. 'cell info' było wyświetlane (dłużej niż przez 2 sekundy)

    A co to znaczy?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2010-05-21 05:22:35
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 20 Maj, 13:35, Xian Mi Mao <x...@g...com> wrote:
    > Czy jest na rynku (polskim) jakiś smartfon, z ekranem dotykowym na
    > całej powierzchni obudowy, który byłby tak cienki jak Nokia E52 i
    > jeszcze może z baterią równie długo trzymającą?
    > Jeszcze przydałoby by sie aby cena byłą niewiele większa - ale nie
    > wiem czy to już nie za dużo wymagam? ;)
    >
    > Pytam bo te wszystkie pełnoekranowe dotykowce które widzę u znajomych
    > to pękate CEBULE!! i nie ma jak TEGO upchnąć w kieszonce!

    Nowy LG Mini GD880.
    Najmniejszy, najcieńszy.

  • 14. Data: 2010-05-21 06:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail x...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Hmm... z tego wynika, że obecnie e52 ołwerolnie jest debeściak!
    > Szkoda tylko, że na Symbianie a nie na Windows Mobile... Dlaczego np.
    > nie da się postawić Linuksa na tym sprzęcie? Jacyś hakerowcy może w
    > necie rozbroili "zabezpieczenia" sprzętowe Nokii i dopracowali się
    > coby wgrać linuha? Czy nikt nic nie wie?

    ja nie dawno kupiłem i od razu pojawiło sie kilka problemów
    - miałem spory problem z przegraniem kontaktów z myphoneexplorera
    - nie mozna wlaczyc na stałe latarki!
    - raz na jakis czas telefon mowi, ze nie ma dostepu do ksiazki kontaktów -
    trzeba go restartowac
    - wysyłanie duzej ilosci sms via pc suite (100 na raz) skutkowało tym, ze
    wysyłało sie pierwsze 5,10,15 po czym aby wysłąc kolejnego sms (nawet
    bezposrednio z telefonu) trzebaby telefon zrestartowac (na razie testuje
    ovisuite)
    - N52 ma imo gorszy słownik do pisania sms niz SE
    - na plus - mozliwosc zrobienia backupu całej zawartosci telefonu dwoma
    kliknieciami

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 15. Data: 2010-05-21 13:14:17
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 20, 9:23 pm, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > A co to znaczy?

    Serio nie wiesz co to jest 'cell info'? To jest ta informacja na
    wyświetlaczu o np. miejscowości i/lub okolicy w której właśnie jesteś.
    W e52 wyświetla się to na 2 sekundy, z trudem można pojąć jakie są
    intencje projektodawców.

  • 16. Data: 2010-05-21 13:24:30
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 20, 7:30 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > http://infobot.pl/r/1KPz

    ale z wyjątkiem tych Toszib pomijane są tam dane n/t trzymania
    baterii...
    I chyba widać dlaczego - jak się porówna z Toszibami:

    Toshiba-TG02 Nokia-E52
    Stand-by Up to 275 h Up to 672 h (2G) / Up to 432 h (3G)
    Talk time Up to 5 h Up to 8 h (2G) / Up to 6 h (3G)

    Więc co do wymiarów to widać, że rzeczywiście grubość telefonu 9.9mm
    jest taki jak w e52, ale bateria w e52 trzyma >2x dłużej...

    Ale co z tym Apple iPhone 4G? Jest nawet cieńszy - 9.4mm - ale co z
    baterią???

    I w ogóle to ile te wszystkie 4 modele mogą kosztować?

  • 17. Data: 2010-05-21 13:24:41
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 maja 2010 15:14, Xian Mi Mao pisze:

> [...]
    > wyświetlaczu o np. miejscowości i/lub okolicy w której właśnie jesteś.
    > W e52 wyświetla się to na 2 sekundy, z trudem można pojąć jakie są

    Aha :) To w obecnej czasach ktoś jeszcze z tego korzysta? (wiem, zawsze
    się ktoś znajdzie). IMO przecież jest to gadżet rodem "własne logo" na
    wyświetlaczu. I myślałem że dla wszystkich już wymarł, tak jak i te logo..

    A tu jeszcze argument, że w tym wymiarze Symbian nie jest konfigurowalny.

  • 18. Data: 2010-05-21 14:20:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 May 2010 06:24:30 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

    > Więc co do wymiarów to widać, że rzeczywiście grubość telefonu 9.9mm
    > jest taki jak w e52, ale bateria w e52 trzyma >2x dłużej...

    co jest świetnym wynikiem dla tych dotykowców, bo mają 4x albo i więcej
    większy ekran do podświetlenia (a podświetlenie jest głównym pożeraczem
    energii)

    > I w ogóle to ile te wszystkie 4 modele mogą kosztować?

    Jakieś 50 tysięcy złotych lekko licząc.

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 19. Data: 2010-05-21 14:55:05
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 21 May 2010 15:24:41 +0200, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >
    >A tu jeszcze argument, że w tym wymiarze Symbian nie jest konfigurowalny.
    Rze co? ;) To jest jedna z tych pierdółek, o której znaczeniu
    przekonasz się dopiero jak jej brakuje. I akurat Symbian nokiowski ma
    to skopane, bo ericssonowski (UIQ) miał to tak jak powinno być.
    A do kolegi o dziwnym niku ;) - zobacz czy obecne Symbiany SE nie mają
    tego dobrze działąjącego.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 20. Data: 2010-05-21 14:57:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 May 2010 16:55:05 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > A do kolegi o dziwnym niku ;) - zobacz czy obecne Symbiany SE nie mają
    > tego dobrze działąjącego.

    Nie ma czegoś takiego jak "obecne symbiany SE" - SonyParkinson olał
    definitywnie ten system jakoś ponad rok temu, jeżeli nie wiecej. Ostatni
    model to p990i
    UIQ umarło.

    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski