  • 1. Data: 2010-05-20 07:43:26
    Temat: Przeniesienie się Z mobileking
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Witam,

    Czy ktoś już przerabiał przeniesienie numeru z mobile king? Wiem, że numer
    musi być na kogoś zarejestrowany, ale nigdzie nie widzę karty rejestracyjnej
    do mobileking itp.

    Pozdrawiam
    tp

  • 2. Data: 2010-05-20 07:55:28
    Temat: Re: Przeniesienie się Z mobileking
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tp" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś już przerabiał przeniesienie numeru z mobile king? Wiem, że numer
    > musi być na kogoś zarejestrowany, ale nigdzie nie widzę karty
    > rejestracyjnej do mobileking itp.
    Nie bylo tam gdzies w tym pudełku razem z gola baba?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-05-20 08:04:12
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał

    > Nie bylo tam gdzies w tym pudełku razem z gola baba?

    Nie.

  • 4. Data: 2010-05-20 19:38:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-05-20 09:43, tp wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś już przerabiał przeniesienie numeru z mobile king? Wiem, że
    > numer musi być na kogoś zarejestrowany, ale nigdzie nie widzę karty
    > rejestracyjnej do mobileking itp.

    Googla zamkli?

    http://www.mobilking.pl/doc/MOBILKING_formularz_reje
    stracyjny_osoba%20fizyczna.pdf

  • 5. Data: 2010-05-20 19:41:48
    Od: "jb" <s...@g...com>

  • 6. Data: 2010-05-20 19:55:52
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "jb" <s...@g...com> napisał

    Na stronie mobilkinga w dziale pomoc jest opisane w jaki sposob

    Chyba ślepy jestem bo tam jest napisane jak przenieść DO a nie z.

    Pozdrawiam
    tp

  • 7. Data: 2010-05-20 20:14:09
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    OK, przepraszam, nie kliknąłem w linka. Jest tam wszystko. Dzięki.

    Pozdrawiam
    tp

  • 8. Data: 2010-05-24 19:53:42
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    tp pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś już przerabiał przeniesienie numeru z mobile king? Wiem, że
    > numer musi być na kogoś zarejestrowany, ale nigdzie nie widzę karty

    Witam,
    ja przerabiałem przeniesienie zarówno DO jak i Z Mobilking.
    Doświadczenia mam jednoznacznie złe - permanentny problem z ginącymi
    gdzieś dokumentami i danymi osobowymi, nie trzymanie się terminów i
    dezinformacja panująca na ich infolinii. Może to mój przypadek, ale
    Tobie życzę powodzenia, bo mam nadzieję, że coś się u nich polepszyło.
    Pozdrawiam, Marek - były klient MVNO Mobilking