    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
    Date: Thu, 20 May 2010 12:55:11 +0100

    Dnia Thu, 20 May 2010 04:35:17 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

    > Czy jest na rynku (polskim) jakiś smartfon, z ekranem dotykowym na
    > całej powierzchni obudowy, który byłby tak cienki jak Nokia E52 i
    > jeszcze może z baterią równie długo trzymającą?
    > Jeszcze przydałoby by sie aby cena byłą niewiele większa - ale nie
    > wiem czy to już nie za dużo wymagam? ;)

    HTC Touch HD2, choć dwa ostatnie warunki niekoniecznie są spełnione.
    Nie oczekuj, że dotykowiec będzie pracował na baterii tyle co klasyczny
    telefon, po prostu nie ma szans, no chyba, że rozmiar ekranu będzie taki
    sam.

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski