  • 1. Data: 2010-05-20 08:09:32
    Temat: Telefon dual sim- poradźcie jaki...
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam,
    Moja małżonka z przyczyn służbowych będzie musiała nosić trzy aż
    aparaty, i coby ulżyć kobiecie myślę, aby sprawić jej aparat dual sim,
    tylko że podobno większość tego typu aparatów nie ma równocześnie
    aktywnych obydwu kart-jak to jest. Czy ktoś może polecić jakiś model, bo
    nie mam wyrobionego zdania o producentach typu MyPhone czy Trak.

    Bartek

  • 2. Data: 2010-05-20 08:40:25
    Temat: Re: Telefon dual sim- poradźcie jaki...
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    BAREK wrote:
    > tylko że podobno większość tego typu aparatów nie ma
    > równocześnie aktywnych obydwu kart-jak to jest.

    Zależy od modelu, ale wszystkie wyposażone w dwie zielone słuchawki
    (myphone i trak właśnie) oraz zrobione przez "normalnych" producentów
    (Samsung) normalnie pracują z dwiema kartami na raz.

    > Czy ktoś może
    > polecić jakiś model, bo nie mam wyrobionego zdania o producentach
    > typu MyPhone czy Trak.

    Musisz wziąć żonę do sklepu i niech sobie wybierze co jej odpowiada
    z wyglądu. Ja soobiscie zakupiłem dla siebie Samsunga, bo ich
    doświadczenie w telefonach i historia w zakresie elektroniki są nieco
    większe, niż trak i myphone, co wcale nie znaczy, że te inne są
    gorsze :)
    Poczytaj i "weź w rączkę". M.in. Saturn ma wystawę wszystkich tych
    marek.

    rgrds,
    Jakub

  • 3. Data: 2010-05-21 06:57:30
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > doświadczenie w telefonach i historia w zakresie elektroniki są nieco
    > większe, niż trak i myphone, co wcale nie znaczy, że te inne są

    Ja mam C5212 i odradzam. Telefon z najnizszej mozliwej polki dla ludzi ktorzy
    potrzebuja telefon tylko i wylacznie do dzwonienia (sms juz pisze sie fatalnie),
    maja
    swietny zasieg (a i to nie gwarantuje braku stukania, pukania i gownianego poglosu),
    nie przejmuja sie rysujaca obudowa (ja obchodze sie z nim jak z jajkiem i jest w
    dobrym stanie ale jest pod tym wzgledem fatalny). Wszystko jest w nim niewygodne
    i nie da sie do tego przyzwyczaic.