  • 61. Data: 2010-05-22 19:51:34
    Temat: Re: dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "ALEX" <k...@s...us>

    > Bzdury pleciesz. Symbiany jak najbardziej mają CI.

    Chodzi mi o to, że prawdą jest, że niewyświetlanie rozgłoszeń o lokalizacji
    jest jednak pewną wadą

  • 62. Data: 2010-05-23 18:40:47
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 22-05-10 21:51, niusy.pl pisze:

    > Chodzi mi o to, że prawdą jest, że niewyświetlanie rozgłoszeń o
    > lokalizacji jest jednak pewną wadą

    Jakie znowu niewyświetlanie? Symbian jak najbardziej wyświetla CI. A że
    jest to rozwiązane od dupy strony to inna bajka :-/

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 63. Data: 2010-05-26 14:39:17
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    ALEX <k...@s...us> wrote:

    > Pewnie odpalił 3G i zdziwiony wielce że CI brak ;->

    A dlaczego w 3g brak?

    --
    gs

  • 64. Data: 2010-05-26 18:30:06
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 26-05-10 16:39, Grzegorz S pisze:

    > A dlaczego w 3g brak?

    ZTCP, a była już dyskusja na temat, sieć czyli Node-B nie wysyła
    potrzebnej informacji -> więc jakikolwiek sprzęt nie wyświetla CI, bo po
    prostu nie ma czego wyświetlić.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"