  • 1. Data: 2010-05-20 12:08:59
    Temat: sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Czy nie da się jakoś wpłynąć na sposób w jaki są wyświetlane
    "kontakty" w Symbianie S60v3? Co z tego, że są "Grupy" jak nie mogę
    mieć filtrowania w wyświetlaniu listy kontaków (używając choćby tych
    Grup)?
    Także dodawanie znaczków specjalnych na początku nazwy typu "_^&'`~
    itp. nic nie daje bo nie wpływają one na kolejność wyświetlania na
    liście (są po prostu ignorowane przy posortowaniu)...

    A może polecicie jakiś programik (menedżer kontaktów) na tego s60v3 -
    pamiętam, że na WM było coś takiego (potężne narzędzie do zarządzania
    kontaktami)...

  • 2. Data: 2010-05-20 12:43:32
    Temat: Re: sortowanie "kontaktów" w Symbianie :(
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał

    > Także dodawanie znaczków specjalnych na początku nazwy typu "_^&'`~
    > itp. nic nie daje bo nie wpływają one na kolejność wyświetlania na
    > liście (są po prostu ignorowane przy posortowaniu)...

    Ja stawiam kropki, są sortowane na początku listy.

  • 3. Data: 2010-05-20 12:59:44
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 20, 2:43 pm, "Tomek" <t...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał

    > Ja stawiam kropki, są sortowane na początku listy.

    A jakbym chciał żeby właśnie były na końcu listy?

  • 4. Data: 2010-05-20 13:29:46
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał

    > A jakbym chciał żeby właśnie były na końcu listy?

    Stawiaj ... zzzz

  • 5. Data: 2010-05-20 14:49:56
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 20, 3:29 pm, "Tomek" <t...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał

    > Stawiaj ... zzzz

    jasne :) to dopiero technologia!

  • 6. Data: 2010-05-20 19:28:22
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 20 maja 2010 16:49, Xian Mi Mao pisze:

    > jasne :) to dopiero technologia!

    No w sumie śmieszne :) ale znasz jakieś rozwiązania? (bez względu na
    modele i systemy) Cała książka alfabetycznie a kilka pozycji na końcu.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-05-21 17:44:46
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On May 20, 9:28 pm, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > No w sumie  śmieszne :) ale znasz jakieś rozwiązania? (bez względu na
    > modele i systemy) Cała książka alfabetycznie a kilka pozycji na końcu.

    Proste pytanie: czy nie da się wykorzystać "Grup" przy wyświetlaniu
    "listy kontaktów"?

  • 8. Data: 2010-05-21 19:10:52
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 21 May 2010 10:44:46 -0700 (PDT), Xian Mi Mao
    <x...@g...com> wrote:

    >Proste pytanie: czy nie da się wykorzystać "Grup" przy wyświetlaniu
    >"listy kontaktów"?
    Się da - wybierasz grupę kontaktów do wyświetlania, tylko że nie o to
    ci chodzi ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 9. Data: 2010-05-21 19:44:53
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 maja 2010 21:10, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Się da - wybierasz grupę kontaktów do wyświetlania, tylko że nie o to
    > ci chodzi ;)

    Ja nie słyszałem o takim triku, aby kontakty były w kolejności
    alfabetycznej a wyjątkowo kilka na samym końcu. Zawsze są sposoby na to
    ale żeby tak normalnie? No jestem ciekaw.

  • 10. Data: 2010-05-21 19:54:57
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 21 May 2010 21:44:53 +0200, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    >Ja nie słyszałem o takim triku, aby kontakty były w kolejności
    >alfabetycznej a wyjątkowo kilka na samym końcu. Zawsze są sposoby na to
    >ale żeby tak normalnie? No jestem ciekaw.
    Oj napisałem że nie o to chodzi ;) - przypisujesz interesujące cię
    kontakty do jakiejś grupy i wyświetlasz tylko je, ukrywając inne.
    --
    Grzegorz Krukowski