  • 1. Data: 2009-10-29 00:06:03
    Temat: dobry sklep internetowy
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Szukam dobrego sklepu internetowego ze sprzętem foto. Gdzie jest
    najpewniej, sprawnie i profesjonalnie ?

  • 2. Data: 2009-10-29 00:34:47
    Temat: Re: dobry sklep internetowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" ohgmidsc730x$.144yc0ocjsxxx$....@4...net

    Mogę Ci podać zły sklep niefotograficzny. http://www.monsterpc.pl/

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-10-29 01:00:42
    Od: Rob <t...@b...pl>

    Ja kupowałem tutaj i nie było żadnych problemów http://www.fotorimex.pl/

  • 4. Data: 2009-10-29 05:30:17
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl>

    Marek pisze:
    > Szukam dobrego sklepu internetowego ze sprzętem foto. Gdzie jest
    > najpewniej, sprawnie i profesjonalnie ?

    Mogę polecić z własnego, pozytywnego doświadczenia:

    1. http://www.bhphotovideo.com/
    2. http://www.mpex.com/
    3. http://transit.waw.pl/
    4. http://www.fotoit.pl/

    Z usług powyższych sklepów korzystałem po kilka razy i nigdy nie było
    wpadki, a obsługa była życzliwa, szybka i profesjonalna.

    Ponadto w pozycji nr 1 gdy pewnego razu poczta zawaliła sprawę, to nie
    było dyskusji czyja wina, tylko towar został wysłany ponownie
    natychmiast i bez dodatkowych kosztów z mojej strony.

    Jakub Roguski

    http://www.roguski.eu

  • 5. Data: 2009-10-29 05:51:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisał(a):

    > Szukam dobrego sklepu internetowego ze sprzętem foto. Gdzie jest
    > najpewniej, sprawnie i profesjonalnie ?

    Nie ma takich. Myślę, że 90% towarów oferowanych przez 100% sklepów
    Internetowych de facto nie jest na półkach w magazynach tych sklepów co
    wcześniej czy później doprowadzi do sytuacji, którą akurat wałkujemy w
    wątku obok (tytuł: Problemy z Foto-net i dalszy ciąg sprawy na opineo
    (długie)) ;)

    j.

  • 6. Data: 2009-10-29 06:49:34
    Od: TomekM <t...@g...com>

    > Ja kupowałem tutaj i nie było żadnych problemówhttp://www.fotorimex.pl/\

    Kupowałem od nich coś ze dwa lata temu.
    Ich sprzęt Canona nie miał normalnej gwarancji uznawanej przez serwis,
    trzeba załatwiać za ich pośrednictwem.

  • 7. Data: 2009-10-29 07:21:06
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    januszek pisze:

> [...]
    > wcześniej czy później doprowadzi do sytuacji, którą akurat wałkujemy w
    > wątku obok (tytuł: Problemy z Foto-net i dalszy ciąg sprawy na opineo

    Chyb jednak się mylisz.
    Polecam sklep www.fotoplus.pl Jest to sklep również stacjonarny.
    Kupowałem tam kilka razy zawsze są rzetelne informacje. Co mają na
    stanie to mają, co sprowadzą to sprowadzą.

    Kiedyś przez pomyłkę wysłali mi inny statyw niż zamówiłem, za nim
    zdążyłem odesłać pomylony dostałem przesyłkę z nowym statywem.
    Jest to chyba jedyny sklep w jakim robiłem zakupy i nigdy nie było
    problemu.

    Ariusz

  • 8. Data: 2009-10-29 07:38:11
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Szukam dobrego sklepu internetowego ze sprzętem foto. Gdzie jest
    > najpewniej, sprawnie i profesjonalnie ?

    Z ostatnich doswiadczen moge zdecydowanie polecic:
    - fotozakupy.pl
    Czesc asortymentu w bardzo dobrych cenach, ale nie wszystko. Jak pisza, ze
    cos maja to maja i wysylaja niezwlocznie. Ostatnie dwa zamowienie na kwoty
    po pare tysiecy byly u mnie nastepnego dnia. Jedyny minus to brak sklonnosci
    do jakichkolwiek rabatow, nawet przy wiekszych zamowieniach i odnosnie
    towarow drozszych niz u konkurencji.

    -fotobasia.pl
    Kiedys byly narzekania na solidnosc, ale od jakiegos czsu juz chyba nie
    (teraz sa wlasnoscia Fotojokera). Niestety asortyment rownie ograniczony jak
    w fotojokerze, ale za to na niektore rzeczy troche lepsze ceny niz w bratnim
    sklepie. Jak maja towar to rowniez wysylka blyskawiczna.

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

  • 9. Data: 2009-10-29 07:38:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ariusz napisał(a):

    > Chyb jednak się mylisz.
    > Polecam sklep www.fotoplus.pl Jest to sklep również stacjonarny.
    > Kupowałem tam kilka razy zawsze są rzetelne informacje. Co mają na
    > stanie to mają, co sprowadzą to sprowadzą.

    http://www.fotoplus.pl/aparaty-cyfrowe/lustrzanki/Pe
    ntax/#p3569

    Jeśli to wszystko co okropkowane na zielono mają na stanie magazynowym
    to pełen Szacun ;)

    j.

  • 10. Data: 2009-10-29 07:44:54
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Z ostatnich doswiadczen moge zdecydowanie polecic:
    > - fotozakupy.pl

    a, no i zapomnialem dodac - bezplatna wysylka kurierska (zamowienia powyzej
    1500 zl)

    pozdr.
    Jacek Bronowski