  • 11. Data: 2009-10-29 08:20:12
    Temat: Re: dobry sklep internetowy
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    januszek pisze:

    > Nie ma takich. Myślę, że 90% towarów oferowanych przez 100% sklepów
    > Internetowych de facto nie jest na półkach w magazynach tych sklepów co
    > wcześniej czy później doprowadzi do sytuacji, którą akurat wałkujemy w
    > wątku obok (tytuł: Problemy z Foto-net i dalszy ciąg sprawy na opineo

    Jak podjechałem kiedyś do fotoit, tak przy okazji, spytałem się o
    obiektyw (tani), to podjechali do magazynu po niego i w ciągu 15 minut
    miałem :) (fajne jest to 1.8/50 Nikona :) ).

    wer

  • 12. Data: 2009-10-29 08:27:55
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > Szukam dobrego sklepu internetowego ze sprzętem foto. Gdzie jest
    > najpewniej, sprawnie i profesjonalnie ?

    Witam!

    www.agito.pl
    www.fotojoker.pl
    www.cyfrowe.pl
    www.ram.net.pl

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 13. Data: 2009-10-29 11:53:19
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    TomekM wrote:

    > Kupowałem od nich coś ze dwa lata temu.
    > Ich sprzęt Canona nie miał normalnej gwarancji uznawanej przez serwis,
    > trzeba załatwiać za ich pośrednictwem.

    Wystarczyło się zapytać jaka jest gwarancja do kupowanego produktu. Mój
    Canon A720 ma jak najbardziej gwarancje realizowana w serwisie Canona w
    Polsce.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 14. Data: 2009-10-29 12:30:53
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Winetoo pisze:

    > Witam!
    >
    > www.agito.pl

    Kupiłem tam swojego K100D i Canon A650IS, dostawa błyskawiczna wszystko
    zgodnie z opisem, chyba mogę śmiało polecić mimo że jest zawsze trochę
    drożej niż w najniższych ofertach na ceneo czy skąpcu.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 15. Data: 2009-10-29 12:37:30
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Szukam dobrego sklepu internetowego ze sprzętem foto. Gdzie jest
    > najpewniej, sprawnie i profesjonalnie ?
    http://accord-foto.pl/
    www.agito.pl
    Zarowno w jednym jak i drugim sklepie kupowalem sprzet i to nie tylko
    foto. Nnigdy nie bylo problemu, mila obsluga, szybki kontakt oraz szybka
    i solidnie zapakowana przesylka
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2009-10-29 13:06:31
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    januszek pisze:

    > http://www.fotoplus.pl/aparaty-cyfrowe/lustrzanki/Pe
    ntax/#p3569

    > Jeśli to wszystko co okropkowane na zielono mają na stanie magazynowym
    > to pełen Szacun ;)
    >
    > j.

    Zadzwoń i zapytaj.

    Ja przed chwilą zadzwoniłem i zapytałem czy mają na stanie o: Pentax
    K20D - dostałem odpowiedź - już sprawdzam, a po kilku sek. TAK mamy
    jeszcze 2 szt. bo model wycofany. Zapytałem jeszcze o K7 - mają.

    Zadzwoń zapytaj - jeżeli nawet czegoś nie będą mieli to z pewnością
    rzetelnie Cię poinformują.

    W przeciwieństwie do większości innych sklepów.

    Swoją drogą na kiedy np. chcę coś kupić nietypowego i zależy mi na
    czasie - to dzwonię do importera lub dystrybutora i pytam, który z jego
    kontrahentów może to mieć na stanie, lub czy oni mają na stanie i nie ma
    z tym problemu. Kiedyś kupowałem Wrota Quantuum - m.in. od Foto-Net
    dostałe potwierdzenie, że mają na stanie. Złożyłem zamówienie i po 3
    dniach otrzymałem maila, iż muszę poczekać ze 2 tygodnie. Zrezygnowałem
    z tego zamówienia. Zadzwoniłem jeszcze do kilku sklepów, ale tylko w 2
    powiedziano mi, że są problemy z tym bo dystrybutor tego nie ma na
    stanie i nie wiadomo kiedy będzie. Inni oczywiście zamówienia
    przyjmowali... Zadzwoniłem do dystrybutora i ten podał mi tylko 2 sklepy
    internetowe, które mogą mieć to na stanie - niestety nie mieli- inni na
    pewno nie mieli, chyba że sami gdzieś sobie sprowadzają niezależnie.

    Pół biedy jak ktoś uczciwie powie, że nie ma w tej chwili i sprowadzi,
    gorzej jak przyjmie zamówienie weźmie kasę i przeciąga terminy.

    Ariusz

  • 17. Data: 2009-10-29 13:24:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ariusz napisał(a):

> [...]

    > K20D - dostałem odpowiedź - już sprawdzam, a po kilku sek. TAK mamy
    > jeszcze 2 szt. bo model wycofany. Zapytałem jeszcze o K7 - mają.

    No to mają 2 body k20 d a jak sprawdziłem (w chwili pisania postu) tu:
    http://www.fotoplus.pl/aparaty-cyfrowe/lustrzanki/Pe
    ntax/#p3569 powninni
    mieć na stanie 4 x k20d ;) Zdaję sobie sprawę, że jest to czepialstwo
    najwyższej wody ale zielone kropki wyraźnie wskazują, że powinni mieć 1
    body oraz 3 body z obiektywami. Wynika więc z tego, że na magazynie mają
    osobno body a osobno obiektywy i zestawy na stronie są wirtualne.
    Spekuluję, że może się zdarzyć, że 4 klientów kliknie "kupuję" w tym
    samym czasie a biorąc pod uwagę, że k20d to model wycofany to sklep
    będzie mógł zrealizować zamówienia na tylko 2. I mamy wypisz wymaluj
    sytuację omawianą w wątku obok.

    j.

  • 18. Data: 2009-10-29 13:39:11
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    Ariusz wrote:
    > Polecam sklep www.fotoplus.pl Jest to sklep również stacjonarny.

    Ciekawe, że ten sklep ma dwie "różne" strony internetowe.
    http://www.fotoplus.pl
    http://www.sklepfotograficzny.pl

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 19. Data: 2009-10-29 13:51:57
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Nawet trzy: http://fotograficzny.pl/

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 20. Data: 2009-10-29 13:52:51
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    januszek pisze:

> [...]
    > samym czasie a biorąc pod uwagę, że k20d to model wycofany to sklep
    > będzie mógł zrealizować zamówienia na tylko 2. I mamy wypisz wymaluj

    Nie wiemy jak działa silnik sklepu, może jak ktoś doda do koszyka to
    sprzęt schodzi ze stanu magazynowego i zniknie z pozostałych ofert ????

    Nie wykluczone - może się zdarzyć, iż coś zawalą i czegoś co mają na
    stronie nie będą mieli na stanie. Ja robiłem tam 4x zakupy 2 x aparat,
    1x lampy, 1x akcesoria - nigdy nie miałem problemów. Robiłem zakupy
    również w e-cyfrowe, foto-tip, próbowałem w Foto-Net w większości nie
    było problemów nawet jak czegoś na stanie nie mieli w ciągu kilku godzin
    dostałem info, że nie mają, z reklamacją w e-cyfrowe nie było problemu.
    dostałem wadliwą rzecz - nie mieli więcej oddali kasę.

    Nie twierdzę, że inne sklepy są beee. Ja byłe zadowolony z kontaktu i
    zakupów w fotoplus i polecam ten sklep.

    Ariusz