  • 1. Data: 2009-10-28 22:09:53
    Temat: Cokin bez holdera
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,

    Czy nieuzywanie holdera przy filrze polowkowym (np. Cokin) a jedynie
    przytrzymanie filtru reka przed obiektywem to zupelny nonsens?
    Czy tez tak czasem robicie?

    TA

  • 2. Data: 2009-10-28 22:13:52
    Temat: Re: Cokin bez holdera
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > Czy nieuzywanie holdera przy filrze polowkowym (np. Cokin) a jedynie
    > przytrzymanie filtru reka przed obiektywem to zupelny nonsens?
    > Czy tez tak czasem robicie?

    Dosyć często tak robiłem w czasach analogowych. W czasach cyfrowych
    przestałem go używać.

    Piotr

    --
    Uncle Pete
    piotr (at) kozarzewski (dot) org

  • 3. Data: 2009-10-29 08:51:30
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Czy nieuzywanie holdera przy filrze polowkowym (np. Cokin) a jedynie
    > przytrzymanie filtru reka przed obiektywem to zupelny nonsens?
    > Czy tez tak czasem robicie?

    MZ nic w tym zdrożnego. Sam czasem tak robię, a widziałem też innych którzy
    w ten sposób postępują :-)