  • 1. Data: 2009-10-28 23:33:54
    Temat: 3D i jakos to dziala
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    sami zobaczcie, pierwszy raz cos atkiego widze ale to dziala:
    http://www.wykop.pl/ramka/252743/zobacz-fotografie-d
    awnej-japonii-z-iluzja-3d

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-10-28 23:37:49
    Temat: Re: 3D i jakos to dziala
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hcaj2g$mja$...@n...interia.pl...
    > sami zobaczcie, pierwszy raz cos atkiego widze ale to dziala:
> [...]

    Świetne, też pierwszy raz widzę taki efekt :)

  • 3. Data: 2009-10-29 00:51:07
    Od: Rob <t...@b...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > sami zobaczcie, pierwszy raz cos atkiego widze ale to dziala:
    > http://www.wykop.pl/ramka/252743/zobacz-fotografie-d
    awnej-japonii-z-iluzja-3d

    Bardzo fajny efekt. Już dawno chciałem sobie kupić/zrobić stereoskopowy
    aparat ale jakoś nie mam kasy/czasu :P

  • 4. Data: 2009-10-29 07:09:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > sami zobaczcie, pierwszy raz cos atkiego widze ale to dziala:
    > http://www.wykop.pl/ramka/252743/zobacz-fotografie-d
    awnej-japonii-z-iluzja-3d

    E, to stara metoda - można tak przerobić dowolną parę stereo. Może
    dołożę taką opcję do swoich ujęć, tylko przy szerokiej bazie to za
    bardzo skacze.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-10-29 07:10:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Rob pisze:
    > Bardzo fajny efekt. Już dawno chciałem sobie kupić/zrobić stereoskopowy
    > aparat ale jakoś nie mam kasy/czasu :P

    Każdy aparat nadaje się do robienie statycznych zdjęć stereo, a poza tym
    wkrótce pojawią się obiektywy z bagnetami (mam właśnie taką ''betę'' na
    testach do Canona).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zegar, który stoi, przynajmniej jest dokładny dwa razy dziennie/

  • 6. Data: 2009-10-29 08:04:00
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 29 Okt., 00:33, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
    > sami zobaczcie, pierwszy raz cos atkiego widze ale to
> [...]

    zgodnie z teoria wzglednosci zdjecia moga byc nieruchome , wystarczy
    aby ogladajacy szybko poruszal glowa ( np w kinie tez mozna) ;-)

  • 7. Data: 2009-10-29 08:34:15
    Od: md <m...@g...com>

    On 29 Paź, 00:33, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
    > sami zobaczcie, pierwszy raz cos atkiego widze ale to
    dziala:http://www.wykop.pl/ramka/252743/zobacz-fotog
    rafie-dawnej-japonii-z-i...

    > Roger

    świetne, podane jak na talerzu.
    nigdy nie nauczyłem się dobrze zezować na ekran :)

    pozdrawiam
    md

  • 8. Data: 2009-10-29 08:38:03
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    awnej-japonii-z-iluzja-3d

    > E, to stara metoda - można tak przerobić dowolną parę stereo. Może dołożę
    > taką opcję do swoich ujęć, tylko przy szerokiej bazie to za bardzo skacze.

    to zacznij to orbic od teraz. Mnie osobiscie ogladanie tego efektu
    zdecydowanie bardziej odpowiada niz gapienie sie z nosem przy ekranie.
    Czuje sie wtedy kretynsko :) No i mam CRT :)

    Roger

  • 9. Data: 2009-10-29 09:09:18
    Od: Ted <b...@w...pl>

    wrote:
    > sami zobaczcie, pierwszy raz cos atkiego widze ale to
    dziala:http://www.wykop.pl/ramka/252743/zobacz-fotog
    rafie-dawnej-japonii-z-i...

    Jak widać Japonia już od najdawniejszych czasów nękana jest przez
    trzęsienia ziemi :)
    A tak na poważnie: efekt znany, ciekawy, ale do dłuższego oglądania -
    nie bardzo... Czekamy na monitory LCD, wyświetlające 3D bez okularów i
    zezowania. Tzn. czekamy, aż stanieją :D

    T.

  • 10. Data: 2009-10-29 09:29:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > zgodnie z teoria wzglednosci zdjecia moga byc nieruchome , wystarczy
    > aby ogladajacy szybko poruszal glowa ( np w kinie tez mozna) ;-)

    Bardzo względna ta teoria względności...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zgodnie z dz.u. 1997 nr 133 poz. 883 oświadczam, że można się na mnie
    patrzeć/