  • 1. Data: 2009-10-28 19:41:28
    Temat: nikon d5000 - wadliwe serie- wycofane?
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dylemat D5000 vd 500D rozwiązałem na korzyść D5000 +18-105. Tylko trochę
    straxch kupić, bo były wadliwe serie. Jak nikon to rozwiązał, i czy da sie
    sprawdzić, czy aparat pochodzi z wadliwej serii. A moze już jest po
    problemie i nie ma ryzyka ? Gdyby miały być problemy, to lepiej przeprosić
    się z canonem.... JUtro kupie w e-cyfrowe.pl lub cyfrowe.pl

  • 2. Data: 2009-10-29 07:13:39
    Temat: Re: nikon d5000 - wadliwe serie- wycofane?
    Od: TomekM <t...@g...com>

    On 28 Paź, 20:41, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > problemie i nie ma ryzyka ? Gdyby miały być problemy, to lepiej przeprosić
    > się z canonem.... JUtro kupie w e-cyfrowe.pl lub cyfrowe.pl

    E-cyfrowe nie robią problemów gdy się chce zwrócić towar w ciągu 10
    dni.
    Za to gdy chciałem skorzystać z niezgodności towaru z umową to
    baaardzo mnie od tego odwodzili.
    To niestety standard polskich sklepów.
    Korzystając z gwarancji jesteś prawie w 100% uzależniony od widzimisie
    serwisu.
    Poziom obsługi serwisu Nikona jest o niebo niższy niż Olympusa w
    Polsce.