    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: dobry sklep internetowy
    Date: Thu, 29 Oct 2009 08:21:06 +0100

    januszek pisze:

    > Nie ma takich. Myślę, że 90% towarów oferowanych przez 100% sklepów
    > Internetowych de facto nie jest na półkach w magazynach tych sklepów co
    > wcześniej czy później doprowadzi do sytuacji, którą akurat wałkujemy w
    > wątku obok (tytuł: Problemy z Foto-net i dalszy ciąg sprawy na opineo
    > (długie)) ;)
    >
    > j.

    Chyb jednak się mylisz.
    Polecam sklep www.fotoplus.pl Jest to sklep również stacjonarny.
    Kupowałem tam kilka razy zawsze są rzetelne informacje. Co mają na
    stanie to mają, co sprowadzą to sprowadzą.

    Kiedyś przez pomyłkę wysłali mi inny statyw niż zamówiłem, za nim
    zdążyłem odesłać pomylony dostałem przesyłkę z nowym statywem.
    Jest to chyba jedyny sklep w jakim robiłem zakupy i nigdy nie było
    problemu.

    Ariusz