  • Data: 2012-02-13 11:50:43
    Temat: czy napedy optyczne odchodza do lamusa
    Od: "fir " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    osobiscie nigdy nie lubilem tego cholerstwa
    poczawszy od plyty cd,[ mz najlepiej by bylo
    gdyby gry byly jak na dzis sprzedawane w postaci
    pendrivów] nie tylko plyt nie lubie ale
    i z czytnikami mam cos nie bardzo (odkad mam pecety
    nic mi sie nie psulo za wyjatkiem napedow optycznych
    ktore sie psuja rach ciach) [tak ze na dzien dzisiejszy
    mam w domu trzy sprawne pecety a w nich trzy zepsute
    napedy - ten najstarszy moze dziala ale to stary czytnik
    cdrom]

    mam wrazenie ze to cholerstwo byc moze odchodzi juz
    do lamusa (zaluje co prawda ze sprzedawanie postaci
    np w formie flashy sie nie przyjelo bo zwolennikiem
    kompow wylacznie podlaczonych do sieci tez nie jestem -
    a nawet jestem jeszcze mniej)- wiele kompow na dziś
    nie ma juz czytnikow plyt (np macbook (przynajmniej
    taki ktorego uzywalem) - wydaje sie to troche
    ryzykowne ale w sumie komp + zewn czytnik plyt na usb
    to mz ew lepsze rozwiazanie )

    jakby to plytowe cholerstwo zniknelo (zastapione np
    flashami) to ja bym osobiscie nie zalowal ani nie tesknil

    czy faktycznie jest tak ze plyty odchodzą do lamusa
    czy tez nie?