  • 1. Data: 2011-06-17 21:14:58
    Temat: chyba lekko poza tematem ale pilne :) urzadzenie do konfekcjonownaia i ploter
    Od: bartek <b...@...pl>

    Witam,
    moze troszke nie w grupe, ale nie wiem gdzie napisac ...

    chodzi mi o to czy moze ktos wie albo slyszal
    gdzie mozna dostac

    maszyne do konfekcjonowania zelu uv np takiego do paznokci ?maszyna musi
    go rozgrzac i wlewac okreslona ilosc do pojemnika

    oraz

    czy ploterem z drukiem *tu problem jakis wybrac, do 7 tyś, moge drukowac
    na foli np etykiety na te sloiki ktore juz bede konfekcjonowal ?

    czy ktos moze mi cos doradzic podpowiedziec z gory dziekuje

  • 2. Data: 2011-06-17 22:13:31
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > maszyne do konfekcjonowania zelu uv np takiego do paznokci ?maszyna musi
    > go rozgrzac i wlewac okreslona ilosc do pojemnika

    Można na przykład zamówić na Politechnice, a dokładniej na Mechatronice.
    Zaprojektują i wykonają. Może być inne podobne rozwiązanie.

  • 3. Data: 2011-06-17 22:17:58
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-17 23:14, bartek pisze:
    > Witam,

    > czy ktos moze mi cos doradzic podpowiedziec z
    > gory dziekuje

    Ja ci doradzę. Postaraj się pisać po polsku a
    nie po buszmeńsku.
    W ten sposób zwiększysz swoje szanse.

    Nie ma za co.

    JK

  • 4. Data: 2011-06-17 22:41:35
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    JK <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja ci doradzę. Postaraj się pisać po polsku a
    > nie po buszmeńsku.
    > W ten sposób zwiększysz swoje szanse.
    >
    > Nie ma za co.

    Facet. Jak on ma kasę żeby mi zapłacić za takie urządzenie do
    konfekcjonowania. To na migi po chińsko-mandżursku może pisać. Esteta się znalazł.

  • 5. Data: 2011-06-17 22:44:19
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wt <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > MoĹźna na przykĹ&#65533;ad zamĂłwiÄ&#65533; na Politechnice, a dokĹ&#65533;adniej
    na Mechatronice.
    > ZaprojektujÄ&#65533; i wykonajÄ&#65533;. MoĹźe byÄ&#65533; inne podobne
    rozwiÄ&#65533;zanie.

    To mu jeszcze napisz ile za coś takiego wezmą? Czas pomijam bo nie istotne czy
    mu nie zrobią w tym albo przyszłym roku.

  • 6. Data: 2011-06-17 22:47:08
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bartek <b...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > na foli np etykiety na te sloiki ktore juz bede konfekcjonowal ?
    >

    > czy ktos moze mi cos doradzic podpowiedziec z gory dziekuje
    Wiem gdzie można dostać. U mnie. Do dwóch miesięcy bym robił. Na drukowanie
    też bym coś poradził i do tego sporo taniej. k...@v...pl