  • 1. Data: 2011-06-17 18:54:08
    Temat: rozrywka - jan nazwać sklep internetowy...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Pewnie byście nigdy nie wpadli :)

    http://www.cipcipstore.it

    Trafiłem do nich jako dystrubutora firmy www.sisava.com (programatory... )
    Nazwa spowodowała u mnie ROTFL :)

  • 2. Data: 2011-06-18 08:49:07
    Temat: Re: rozrywka - jan nazwać sklep internetowy...
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    sundayman wrote:
    > Pewnie byście nigdy nie wpadli :)
    >
    > http://www.cipcipstore.it

    kiedys byly soki "BLACK DICK" (u nas w kraju, szeroko reklamowane ztcp). Teraz
    wyobraz sobie ze jakas sekretarka przyjmuje delegacje jakis biznesmenow z
    zachodu. Polewa im sok black dick (z czarnej porzeczki: 6zl - mina biznesmena:
    bezcenna). Dosc krepujace ;P

    PS
    google images jak ktos nie wie o czym mowa

  • 3. Data: 2011-06-18 14:01:05
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]

    a "Żarówki OSRAM"? :)

> [...]
    > biznesmenow z zachodu. Polewa im sok black dick (z czarnej porzeczki:
    > 6zl - mina biznesmena: bezcenna). Dosc krepujace ;P

    DICK BLACK jeśli już, potem przemianowane na "BICK BLACK".
    Swoją drogą dobrą colę mieli.

    Pozdr. TC

  • 4. Data: 2011-06-18 19:34:03
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-18 16:01, Ciemny pisze:

> [...]
    >
    > a "Żarówki OSRAM"? :)

    > DICK BLACK jeśli już, potem przemianowane na "BICK BLACK".

    No cóż, Commodore Pet w Niemczech musiał się inaczej nazywać.
    Podobno też powiedzieć w Hiszpanii, że jeździ się Mitsubishi Pajero to
    dla faceta obciach nieziemski ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 5. Data: 2011-06-18 19:55:50
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Adam wrote:

    > No cóż, Commodore Pet w Niemczech musiał się inaczej nazywać.
    > Podobno też powiedzieć w Hiszpanii, że jeździ się Mitsubishi Pajero to
    > dla faceta obciach nieziemski ;)

    Dlatego nazywa się tam Montero. Jakoś głupio się przedstawiać jako onanista.

    Jeszcze jest parę innych ciekawych rzeczy w różnych językach.

    Waldek

  • 6. Data: 2011-06-18 20:32:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    Saturday, June 18, 2011, 9:55:50 PM, you wrote:

    [...]

    > Dlatego nazywa się tam Montero. Jakoś głupio się przedstawiać jako onanista.
    > Jeszcze jest parę innych ciekawych rzeczy w różnych językach.

    Nova - no va - nie jedzie ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-06-18 20:54:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Dlatego nazywa się tam Montero. Jakoś głupio się przedstawiać
    > jako onanista.
    >
    > Jeszcze jest parę innych ciekawych rzeczy w różnych językach.

    Nawet w z pozoru tym samym języku bywa ciekawie. W Australii jakieś
    szpargały elektroniczene kupowałem w sklepie o nazwie podobnej do
    "black dick" (dokładnego brzmienia nie pamiętam) i na nikim to
    wrażenia nie robiło. Za to kłopot jest z Uniksami. Bo przecież byle
    Dziamdziak nie powie "root" na zwojego Pana Administratora, bo by
    w zęby zaliczył (w komercyjnych uniksach robionych na tamtejszy rynek
    użytkownik o UID=0 nazywa się "avatar").

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2011-06-18 20:54:41
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Waldemar,
    >
    > Saturday, June 18, 2011, 9:55:50 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nova - no va - nie jedzie ;)

    MR2 we Francji. (merde)

    A kiedyś był jeszcze piłkarz Franco Foda. Jak grał w Brazylii to publika się
    bardzo cieszyła. Franca Foda to po portugalsku darmowe pierdolenie. ;-)

    Waldek

  • 9. Data: 2011-06-18 21:08:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > A kiedyś był jeszcze piłkarz Franco Foda. Jak grał w Brazylii to publika
    > się bardzo cieszyła. Franca Foda to po portugalsku darmowe pierdolenie. ;-)

    Od lat korespondentem Polskiego Radia w Pradze jest Paweł Szukała.
    No i jakoś musi sobie tam dawać radę.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2011-06-18 21:27:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-18 10:49, Papkin pisze:

> [...]
    > biznesmenow z zachodu. Polewa im sok black dick (z czarnej porzeczki:
    > 6zl - mina biznesmena: bezcenna). Dosc krepujace ;P

    Wyobraź sobie że jedziesz gdzieś na wycieczkę zorganizowaną przez Biuro
    Turystyczne Fart, wielkim, obrandowanym autokarem :)