  • 1. Data: 2011-06-17 18:39:38
    Temat: Zasilanie Captora
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Z ciekawości: jak takie coś jest zasilanie ?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Captor

    Ile toto może funkcjonować ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2011-06-18 10:33:49
    Temat: Re: Zasilanie Captora
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    PeJot wrote:

    > Czołem.
    >
    > Z ciekawości: jak takie coś jest zasilanie ?
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Captor
    >
    > Ile toto może funkcjonować ?

    Jakiemu język napisanie?

    A tu odpowiedzia:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Captor_mine

    Waldek

  • 3. Data: 2011-06-18 12:21:23
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-06-18 12:33, Waldemar Krzok pisze:

    > Jakiemu język napisanie?
    >
    > A tu odpowiedzia:
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Captor_mine

    Otto II być fuel do torpeda, moja interesować skąd mieć elektryka jak
    leżeć i czuwać :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2011-06-18 15:27:05
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PeJot <P...@o...pl> napisał(a):

    > Otto II być fuel do torpeda, moja interesować skąd mieć elektryka jak
    > leżeć i czuwać :>

    Ona jest na prond a nie electryczna.

  • 5. Data: 2011-06-18 20:07:22
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-06-18 17:27, kogutek pisze:

    > Ona jest na prond a nie electryczna.

    Torpeda w tej minie ma jak najbardziej silnik spalinowy (
    http://en.wikipedia.org/wiki/Otto_fuel_II ), mnie interesuje jak i jak
    długo toto jest zasilanie w stanie czuwania.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2011-06-18 20:17:29
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    PeJot wrote:

    > Torpeda w tej minie ma jak najbardziej silnik spalinowy (
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Otto_fuel_II ), mnie interesuje jak i jak
    > długo toto jest zasilanie w stanie czuwania.

    Bulwa nać, nie możesz napisać czegoś bez błędu?

    Mina jest zasilana z baterii. Maksymalny czas czuwania jest, z wiadomych
    względów, niechętnie publikowany. Myślę, że baterie parę lat wytrzymają.

    Waldek

  • 7. Data: 2011-06-18 20:33:16
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-06-18 22:17, Waldemar Krzok pisze:

    > Mina jest zasilana z baterii.

    Bateria radioizotopowa, czy chemiczna ?

    > Maksymalny czas czuwania jest, z wiadomych
    > względów, niechętnie publikowany. Myślę, że baterie parę lat wytrzymają.

    Parę lat czuwania, do tego nie wiadomo ile lat składowania w arsenale,
    chyba że bateria instalowana lub aktywowana bezpośrednio przed użyciem.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2011-06-18 20:48:06
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    PeJot wrote:

    > Bateria radioizotopowa, czy chemiczna ?

    > Parę lat czuwania, do tego nie wiadomo ile lat składowania w arsenale,
    > chyba że bateria instalowana lub aktywowana bezpośrednio przed użyciem.

    A po grzyba radioizotopy. Jak się wścieknąć, to można nawet membrankę
    zainstalować i baterię ładować. Te kilkadziesiąt nA w czasie czuwania i te
    kilkadziesiąt ?A w czasie pracy wiele nie potrzebuje. Do zapłonu silnika
    turbiny też dużo nie potrzeba.

    Waldek

  • 9. Data: 2011-06-19 06:57:51
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-06-18 22:48, Waldemar Krzok pisze:

    > A po grzyba radioizotopy. Jak się wścieknąć, to można nawet membrankę
    > zainstalować i baterię ładować. Te kilkadziesiąt nA w czasie czuwania

    W stanie czuwania pracuje hydrolokator i chyba bierze więcej, ale
    wystarczy skompensować to konkretną pojemnością.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem