  • 191. Data: 2011-06-22 14:05:56
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek wrote:

    > a może ktoś zna drogę i zdarzyło mu się kilka razy że sarna wybiegła pod
    > koła?

    Na "katowickiej"?

    Sam jeżdżę w niektórych miejscach 60 km/h gdzie ograniczenie jest
    > do 90. Ba... byłem nawet świadkiem wypadku, jak jechałem właśnie te 60
    > km/h, gdzie gość mnie wyprzedzał i przypier***** w sarnę.

    Ale to była jakaś dorga wojewódzka (lub gminna/powiatowa) w środku lasu a nie
    gierkówka, prawda?

    pzdr
    \SK

  • 192. Data: 2011-06-22 14:07:43
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > Czyli problem w zasadzie nieistniejący - wyprzedź i zapomnij!

    Jak chcesz wyprzedzać po słupkach postawionych wzdłóż linii rozdzielającej pasy?

    \SK

  • 193. Data: 2011-06-22 14:09:22
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > uszy do gory:) teraz i tak jest lepiej. nie siedziales zdenerwowany na
    > kazdych wiadomosciach/faktach sluchajac co poprzednia ekipa wyprawiala?

    Zabawny jestes :)

    sz.

  • 194. Data: 2011-06-22 14:12:20
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tomek wrote:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > [...]
    > Celowo podałem V wg GPS, aby nikt nie wyliczał ile zaniża mi licznik.
    > Faktycznie prędkościomierz u mnie jest ok. 68-70 przy 63 km/h wg GPS.
    > Tobie też dziękuję za zabranie głosu.
    > A głosy większości potwierdzają ogólną agresję na drogach
    > czego doświadczyłem nocą z niedzieli na poniedziałek.

    Sam jesteś przykładem agresji -- trafił swój na swego i tyle.

    > Widać to też przy "wyrwaniach" gdy kończy się na pół kilometra
    > remontowany odcinek. Niektóry dostają takiego bzika że po
    > 200 metrach ostrego rozpędzania już hamowanie bo kolumna
    > się ponownie zwęża do jednego pasa ruchu.
    > Na odcinku Częśtochowa -Nadarzyn miąłem średnią prędkość
    > z komputerka GPS 70 km/h, przy max. prędkości 91.
    > Nie sądzę, abym był zawalidrogą. Stosuję zasadę równej
    > jazdy, przestrzegania przepisów a i ekologia też na tym zyskuje.

    Twoje "stosowanie przepisów" pokazałeś już za pomocą dokumentacji filmowej.
    Szczególnie poszanowanie art. 3 PoRD...

    \SK

  • 195. Data: 2011-06-22 14:14:47
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tomek wrote:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli masz GPS-a i będziesz trasą Częstochowa-Nadarzyn
    > jechać pomiędzy ok. 22.40 a 1.15 to wyzeruj komputer i sprawdź.
    > Remonty są nie od dziś. Natomiast o tej godzinie ruch
    > (na pewno z niedzieli na poniedziałek) był płynny, żadnych
    > jawnych robót o tej porze nie było.
    > Stąd też moje zdziwienie tą agresją, to są czasy poniżej minuty
    > (w różnicy czasu pzejazdu) na te 63 i 70 km/h.
    > Mo.że są tu jeszcze kompleksy, chore ambicje z tym
    > przymusem wyprzedzania.

    A jak nazwiesz wpieprzanie się na siłę przed kogoś na jego pas, "no bo on
    wcześniej wjechał na ten pas nielegalnie"?

    \SK

  • 196. Data: 2011-06-22 14:17:21
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tomek wrote:

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Mnie NIC nie przerasta. Szanuję przepisy.

    Nie prawda.

    > Tylko tyle.

    Ależ skąd.

    \SK

  • 197. Data: 2011-06-22 14:22:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <s...@s...com> wrote in message

    > Na szczęście kozacy dość szybko się eliminują, albo remontując samochód
    > następnym razem są nieco bardziej pokorni. Szkoda tylko, że często robią
    > przy tym innym krzywdę.

    Sugerujesz że kozak jadący 73km/h zamiast 63km/h na70
    właściwie robi samobójstwo? :-)

  • 198. Data: 2011-06-22 14:23:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przykładowe wyniki testów:
    >
    > http://www.motonews.pl/saab/news-510-aktywne-zaglowk
    i-saaba-sahr.html

> [...]
    > wykazują, iż system aktywnych zagłówków SAHR powoduje spadek obrażeń
    > kręgosłupa szyjnego pasażerów samochodu o 43 %. W trakcie tych badań
    > mierzono skuteczność działania systemu SAHR metodą porównania ilości
    > roszczeń ubezpieczeniowych z tytułu obrażeń kręgosłupa szyjnego kierowcy
    > wskutek uderzenia w tył samochodu - przed i po wprowadzeniu systemu SAHR
    > do użytkowania.
    >

    > Rozumeisz różnicę między "redukowaniem obrażeń", a niemożliwym do
    > wykonania "wyeliminowaniem obrażeń", czy może zaginasz prawa fizyki?

    Ja rozumiem, ciekawe czy Ty rozumiesz...

  • 199. Data: 2011-06-22 14:25:10
    Temat: Re: celowe oslepianie w nocy-co Wy byscie zrobili?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > Jakich "wszystkich",

    Wszystkich jadących w tym samym kierunku za kolesiem który ma "widzimisie".

    \SK

  • 200. Data: 2011-06-22 14:26:01
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-22 04:36, Pszemol pisze:
    > "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    >
    > Obawiam się, że on jest jednak prawdziwy...
    > Nie radzi sobie za kółkiem i swoje problemy maskuje
    > troską o bezpieczeństwo...

    Jednocześnie nie będąc świadom tego, że swoim głupim zachowaniem
    prowokuje niebezpieczne sytuacje.

    A.