-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
Date: Wed, 22 Jun 2011 07:23:14 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <i...@p...onet.pl>
References: <itq7is$j48$1@news.onet.pl> <tezcjh4royec$.1rk2gl4wxurzc.dlg@40tude.net>
<itqa68$ilc$1@inews.gazeta.pl> <itqah0$575$2@node2.news.atman.pl>
<itqbfh$28q$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
<itse26$bpl$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-224-13-32.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1308745519 8585 76.224.13.32 (22 Jun 2011 12:25:19 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jun 2011 12:25:19 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <itse26$bpl$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378285
[ ukryj nagłówki ]"kamil" <s...@s...com> wrote in message
news:itse26$bpl$1@inews.gazeta.pl...
> On 22/06/2011 03:39, Pszemol wrote:
>> "Tomek" <s...@o...pl> wrote in message
>> news:itqbfh$28q$1@news.onet.pl...
>>> Ciekawe podejście. Jej wina, że została uderzona
>>> stojąc na światłach. Podejście jak człogisty z
>>> Czterech Pancernych.
>>
>> Nie za to, że została uderzona tylko za to że nie ustawiła zagłówka :-)
>
> Przykładowe wyniki testów:
>
> http://www.motonews.pl/saab/news-510-aktywne-zaglowk
i-saaba-sahr.html
>
> Wyniki najnowszych badań Instytutu Bezpieczeństwa Drogowego (IIHS)
> wykazują, iż system aktywnych zagłówków SAHR powoduje spadek obrażeń
> kręgosłupa szyjnego pasażerów samochodu o 43 %. W trakcie tych badań
> mierzono skuteczność działania systemu SAHR metodą porównania ilości
> roszczeń ubezpieczeniowych z tytułu obrażeń kręgosłupa szyjnego kierowcy
> wskutek uderzenia w tył samochodu - przed i po wprowadzeniu systemu SAHR
> do użytkowania.
>
>
>
> Rozumeisz różnicę między "redukowaniem obrażeń", a niemożliwym do
> wykonania "wyeliminowaniem obrażeń", czy może zaginasz prawa fizyki?
Ja rozumiem, ciekawe czy Ty rozumiesz...
Następne wpisy z tego wątku
- 22.06.11 14:22 Pszemol
- 22.06.11 14:26 Arek
- 22.06.11 14:28 Arek
- 22.06.11 14:29 Arek
- 22.06.11 14:29 Pszemol
- 22.06.11 14:28 Pszemol
- 22.06.11 14:34 Arek
- 22.06.11 14:39 Tomek
- 22.06.11 14:37 to
- 22.06.11 14:52 Michał Gut
- 22.06.11 14:54 kamil
- 22.06.11 14:59 kamil
- 22.06.11 15:00 kamil
- 22.06.11 15:01 kamil
- 22.06.11 15:03 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=