eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodycelowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Date: Wed, 22 Jun 2011 07:23:14 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <i...@p...onet.pl>
    References: <itq7is$j48$1@news.onet.pl> <tezcjh4royec$.1rk2gl4wxurzc.dlg@40tude.net>
    <itqa68$ilc$1@inews.gazeta.pl> <itqah0$575$2@node2.news.atman.pl>
    <itqbfh$28q$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <itse26$bpl$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-224-13-32.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1308745519 8585 76.224.13.32 (22 Jun 2011 12:25:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Jun 2011 12:25:19 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <itse26$bpl$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378285
    [ ukryj nagłówki ]

    "kamil" <s...@s...com> wrote in message
    news:itse26$bpl$1@inews.gazeta.pl...
    > On 22/06/2011 03:39, Pszemol wrote:
    >> "Tomek" <s...@o...pl> wrote in message
    >> news:itqbfh$28q$1@news.onet.pl...
    >>> Ciekawe podejście. Jej wina, że została uderzona
    >>> stojąc na światłach. Podejście jak człogisty z
    >>> Czterech Pancernych.
    >>
    >> Nie za to, że została uderzona tylko za to że nie ustawiła zagłówka :-)
    >
    > Przykładowe wyniki testów:
    >
    > http://www.motonews.pl/saab/news-510-aktywne-zaglowk
    i-saaba-sahr.html
    >
    > Wyniki najnowszych badań Instytutu Bezpieczeństwa Drogowego (IIHS)
    > wykazują, iż system aktywnych zagłówków SAHR powoduje spadek obrażeń
    > kręgosłupa szyjnego pasażerów samochodu o 43 %. W trakcie tych badań
    > mierzono skuteczność działania systemu SAHR metodą porównania ilości
    > roszczeń ubezpieczeniowych z tytułu obrażeń kręgosłupa szyjnego kierowcy
    > wskutek uderzenia w tył samochodu - przed i po wprowadzeniu systemu SAHR
    > do użytkowania.
    >
    >
    >
    > Rozumeisz różnicę między "redukowaniem obrażeń", a niemożliwym do
    > wykonania "wyeliminowaniem obrażeń", czy może zaginasz prawa fizyki?

    Ja rozumiem, ciekawe czy Ty rozumiesz...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: