  • 181. Data: 2011-06-22 12:46:59
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 12:12, Michał Gut pisze:
    (...)
    > nie łudź się. do niestety konsekwencja demokracji.

    Niezupełnie, ale to już inna historia.

  • 182. Data: 2011-06-22 12:52:17
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 11:30, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Przecież on nie pisał o świrze z TIRa tylko o blokującym z osobówki.

    Bo najwyraźniej sympatyzuje z drogowymi oszołomami, nic nie poradzisz.

    "Blokującym" 63/70 w nocy na remontowanej drodze, nie rozśmieszaj mnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 183. Data: 2011-06-22 13:16:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    > utrudnianie ruchu to nie jazda 50/70

    Jeśli robisz to dla kaprysu i nie ma możliwości wyprzedzenia Ciebie,
    to jest to oczywiste utrudnianie ruchu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 184. Data: 2011-06-22 13:29:54
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Czy każda polska dyskusja musi skończyć się na idiotycznej argumentacji i
    > polityce?

    na pms? taaaaaaaaaaaaaaaak:))))))
    dobra juz przestaje:)

  • 185. Data: 2011-06-22 13:45:49
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Gdybyś ogarniał to dałbyś radę jechać bezpiecznie 70 km/h.

    Zapraszam na wyjazd z Łodzi w kierunku Tomaszowa, za miejscowością Andrespol
    (?).
    Nie wiem jakie tam jest ograniczenie ale sposób oznakowania drogi plus
    zakres prowadzonych robót powoduje, że "ogarnięcie" sytuacji jest co
    najmniej mocno kłopotliwe.

    Gierkówkę ostatnio omijam szerokim łukiem ale z tego co pamiętam z okolic
    Piotrkowa to organizacja zwężeń też była na standardowo niskim narodowym
    poziomie.

  • 186. Data: 2011-06-22 13:48:35
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > Bo najwyraźniej sympatyzuje z drogowymi oszołomami, nic nie poradzisz.
    >
    > "Blokującym" 63/70 w nocy na remontowanej drodze, nie rozśmieszaj mnie.

    licznikowe 63/70 które po błyśnięciu zamieniło się w licznikowe 50/70. Przecież
    wyraźnie widać z opisu (a także z innych tu występów, które sam OP raczył
    udokumentowac filmowo), że nasz OP postanowił być złośliwy i zwolnił.

    \SK

  • 187. Data: 2011-06-22 13:55:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jak Ci się coś znikąd pojawia, to napraw światła i/lub idź do okulisty.

    przeginajac z cynizmem zamieniasz sie w idiote. nie zauwazyles nigdy
    zjawiska oslabienia sie skutecznosci reflektorow w deszczu? nie zauwazyles
    dlaczego inne samochody bardziej oslepiaja gdy ich swiatla odbijaja sie od
    mokrego asfaltu?
    nigdy nie widziales pieszego (jak na zlosc najczesciej ubranego w ciemne
    ubranie) na ciemnej drodze idacego poboczem?
    ja bym juz kilka razy rozmazal tak kilka osob.
    rekordzisci szli szpalerem na caly moj pas i mimo ze jechalem jakos nie
    przemiescili sie na pobocze. dopiero jak zobaczylem ich w swiatlach i
    depnalem po hamulcach z calej sily to zewnetrzne 2 osoby zlazly blizej
    pobocza. zapewne byli zalani bo nikt z instynktem samozachowawczym by tak
    nie zrobil.

  • 188. Data: 2011-06-22 14:00:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@d...wyciepania.student.uw.edu.pl>
    napisał w wiadomości news:itqoej$jsu$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Wątek jest już długi, szkoda czasu na czytanie wszystkiego. Pewnie
    > już wszystko zostało powiedziane...
    > Ja chciałem tylko powiedzieć, że wszyscy ci, którzy twierdzą, że
    > jazda 63 km/h przy ograniczeniu do 70 km/h (czyli licznikowo
    > właśnie ok. 70 km/h) jest czymś niewłaściwym lub niestosownym,
    > mają ze sobą jakiś problem.

    Szczęście że nie z Tobą.
    KAPELUSZ PLONK

  • 189. Data: 2011-06-22 14:03:11
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tomek wrote:
    > Witam,
    > Pomiędzy Rawą a Mszczonowem, na remontowanym odcinku "gierkówki"
    > ok. 1 w nocy kierowca TIR-a jadącego za mną (przy prędkości GPS 63
    > km/h na ograniczeniu do 70) światłami długimi zaczyna mnie
    > "poganiać", tak że oślepiony we wszyskich lusterkach nic nie widzę!!

    Lusterko ma tryb nocny -- nawet w Poldku GLE 1.5 z 1993 miało. Jest taki
    wihajster którym się robi klik i mamy o wiele ciemniej.

    > Jasno tak, że możnaby gazetę czytać.(chyba miał tych reflektorów kilka).
    > Jedynie majaczy się wąż pojazdów sunacych z przeciwka i
    > też dający po oczach z uwagi na nierówności, oraz te koraliki
    > żółtych świateł ostrzegawczych wzdłuż jezdni.
    > Pachołki porozstawiane nieregularnie, kto jeździ tamtedy nocą to wie.
    > Odruchowo przyhamowałem wg zasady- nie widzisz - nie jedź! A ten
    > znów snopem świateł ze swoich reflektórw! W końcu aby go nie prowokować
    ^^^^^^^^^^
    Żeby w to jeszcze ktoś uwierzył...

    > i nie używać hamulca zwolniłem silnikiem i jechałem tak
    > ok. 50 km/h licząc że nawet w razie oślepienia wyjdę cało gdyby coś się
    > stało.

    Znaczy mimo że już nie oślepiał wlokłeś się. Nikt nie uwierzy że nie na złość.

    > A tenże "kierowca" po skończeniu odcinka wyprzedził mnie po to,
    > aby zajechać mi drogę i wepchnąć z pobocza w krzaki.
    > Prędkości po zmianie pasa ruchu były niewielkie,
    > byłem na to zajechanie przygotowany i stanąlem,
    > szcześliwie nic się nie stało.
    > W życiu nie miałem jeszcze takiej sytuacji, fakt jeżdżę niewiele.

    Podobno od 23 lat...

    > Jak sobie z takim huligaństwem na drodze radzić?

    Samemu nie być chuliganem, jak to zaprezentowałeś na filmikach do których
    podsyłałeś tu linki.

    Trafił swój na swego i tyle.

    > Nie dość, że sama droga bardzo jest męcząca, to jeszcze
    > to celowe oślepianie i niemalże siedzenie na zderzaku.
    > Nie ma możliwości zjazdu na bok, w myśl zasady
    > aby przepuścić świra, niech sobie jedzie oby nie zabijał innych
    > przy okazji. Niestety, trzeba jechać, póki nie zjedzie się
    > na kawałek drogi albo nieremontowanej, albo po remoncie.
    > Co Wy byście zrobili w takiej sytuacji??

    1. Przestawili lusterko na "tryb nocny"
    2. Jak nie możemy jechać szybciej to można mignąć parę razy awaryjnymi -- gościu
    raczej zrozumie że jest problem z szybszą jazdą i przecierpi -- będzie wiedział
    że to nie na złość tylko z "wyszej konieczności".

    \SK

  • 190. Data: 2011-06-22 14:05:55
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 13:00, Cavallino wrote: