  • 1. Data: 2011-06-21 16:30:12
    Temat: Trasa: Katowice - Gdańsk
    Od: " mszuk82" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Chciałbym się spytać o polecaną przez Was drogę na trasie Katowice - Gdańsk.

    Wyjazd 23.06 około godziny 1 w nocy. Patrząc na maps.google optymalna wydaje
    mi się trasa Katowice - Zgierz - Konin - Bydgoszcz - Grudziadz - Gdansk.

    Nie wiem jaka sytuacja jest obecnie na trasie Włocławek - Toruń ale jadąc
    przez Konin na Bydgoszcz mógłbym ominąć korki i utrudnienia na tym odcinku.

    Bardzo proszę o opinie i uwagi.

    Z góry dziękuję,
    mszuk

  • 2. Data: 2011-06-21 18:35:55
    Temat: Re: Trasa: Katowice - Gdańsk
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    mszuk82 napisał:

> [...]
    > przez Konin na Bydgoszcz mógłbym ominąć korki i utrudnienia na tym odcinku.

    Włocławek jest prawie cały rozkopany, a wylotówka na Toruń ma zdjętą
    zachodnią jezdnię. Między Włocławkiem a Toruniem budowa autostrady i w
    dzień duży ruch wywrotek plus przewężenia (nie ma/nie było wahadeł).

    W nocy lub nad ranem te "usprawnienia" nie powinny Cię spowalniać.
    Nie jechałem obwodnicą Torunia ani mostem autostradowym, ale z tego co
    widziałem, jest przejezdny. Dalej nie powinno być kłopotów.
    Zresztą, jeśli jechałbyś tamtędy przez porannym szczytem, możesz jechać
    przez miasto - modyfikacja ruchu na moście nieco upłynniła przejazd.

    Swoją drogą nie wiem, czemu w Toruniu zrobili z obu stron dwupas ze
    zwężeniem na środku mostu. Wydaje mi się, że pas przez cały most ze
    sterowanym kierunkiem ruchu w zależności od natężenia ruchu byłby lepszym
    rozwiązaniem.

    --
    Becer

  • 3. Data: 2011-06-22 08:55:00
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-06-21 16:30, mszuk82 pisze:
> [...]
    > przez Konin na Bydgoszcz mógłbym ominąć korki i utrudnienia na tym odcinku.

    Włocławek i trasa na Toruń to koszmar (nawet w nocy). Ale możesz na
    wjeździe do Włocławka skręcić na Lipno, przejechać przez tamę na wiśle i
    w Lipnie na Toruń. A tam później uderzasz w Lubiczu na Gdańsk i omijasz
    wogóle Toruń. Wyjeżdżasz w Łysomicach na 1 i później możesz wjechać albo
    na A1 albo dalej jechać 1 do Gdańska.