-
391. Data: 2011-06-27 12:51:08
Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-06-27, DoQ <p...@g...com> wrote:
>
> ROTFL. Teraz napisz jeszcze, że motocykl potrzebuje tyle samo marginesu
> do wyprzedzania co samochód i że w korku stoisz w kolejce za innymi
> samochodami.
>
Nigdzie tego nie napisalem. Wyprzedzajac motocyklem i jadac szybciej
jest sie szybciej niz jadac tak jak napisales, robiac to samo samochodem
tez jest sie szybciej, choc nie tak szybko jak motocyklem ale szybciej i
nie jest to kwestia drugich trzecich swiatel w miescie docelowym.
--
Artur
ZZR 1200
-
392. Data: 2011-06-27 14:13:47
Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 27-06-2011 12:51, AZ pisze:
> Nigdzie tego nie napisalem. Wyprzedzajac motocyklem i jadac szybciej
> jest sie szybciej niz jadac tak jak napisales, robiac to samo samochodem
> tez jest sie szybciej, choc nie tak szybko jak motocyklem ale szybciej i
> nie jest to kwestia drugich trzecich swiatel w miescie docelowym.
O ile szybciej w stosunku do spokojnej jazdy ok 100-120km/h?
Pozdrawiam
Paweł
-
393. Data: 2011-06-27 14:22:45
Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-06-27, DoQ <p...@g...com> wrote:
>> Nigdzie tego nie napisalem. Wyprzedzajac motocyklem i jadac szybciej
>> jest sie szybciej niz jadac tak jak napisales, robiac to samo samochodem
>> tez jest sie szybciej, choc nie tak szybko jak motocyklem ale szybciej i
>> nie jest to kwestia drugich trzecich swiatel w miescie docelowym.
>
> O ile szybciej w stosunku do spokojnej jazdy ok 100-120km/h?
>
Spokojna jazda to jest 90 km/h, wiecej to dosc czeste wyprzedzanie
ciezarowek i innych. Ale starajac sie utrzymac te conajmniej 110 w
porywach do 140 da sie osiagnac samochodem srednia 80-85 gdzie przy
normalnej jezdzie masz srednia w porywach 70. Przy 4 godzinach jest to
60 kilometrow, czyli prawie godzina normalnej jazdy. Motocyklem srednia
da sie osiagnac 120 bo z racji swojej specyfiki nie musisz czesto
zwalniac czy wlec sie za ciezarowka az bedzie miejsce do wyprzedzania.
--
Artur
ZZR 1200
-
394. Data: 2011-06-27 14:59:30
Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 27-06-2011 14:22, AZ pisze:
> Spokojna jazda to jest 90 km/h, wiecej to dosc czeste wyprzedzanie
> ciezarowek i innych. Ale starajac sie utrzymac te conajmniej 110 w
> porywach do 140 da sie osiagnac samochodem srednia 80-85 gdzie przy
> normalnej jezdzie masz srednia w porywach 70. Przy 4 godzinach jest to
> 60 kilometrow, czyli prawie godzina normalnej jazdy. Motocyklem srednia
> da sie osiagnac 120 bo z racji swojej specyfiki nie musisz czesto
> zwalniac czy wlec sie za ciezarowka az bedzie miejsce do wyprzedzania.
Żeby mieć średnią 90km/h na trasie o której mówię, musiałbym często
trzymać ponad 150km/h a to już jest męczące i niebezpieczne.
Pozdrawiam
Paweł
-
395. Data: 2011-06-27 20:21:03
Temat: Re: celowe oslepianie w nocy-co Wy byscie zrobili?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
news:iu9sml$mtr$7@node2.news.atman.pl...
> On 2011-06-27, DoQ <p...@g...com> wrote:
>>> Nigdzie tego nie napisalem. Wyprzedzajac motocyklem i jadac szybciej
>>> jest sie szybciej niz jadac tak jak napisales, robiac to samo samochodem
>>> tez jest sie szybciej, choc nie tak szybko jak motocyklem ale szybciej i
>>> nie jest to kwestia drugich trzecich swiatel w miescie docelowym.
>>
>> O ile szybciej w stosunku do spokojnej jazdy ok 100-120km/h?
>>
> Spokojna jazda to jest 90 km/h, wiecej to dosc czeste wyprzedzanie
> ciezarowek i innych. Ale starajac sie utrzymac te conajmniej 110 w
> porywach do 140 da sie osiagnac samochodem srednia 80-85
Ale tylko noca.
-
396. Data: 2011-06-28 00:04:38
Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Tue, 21 Jun 2011 15:54:04 +0200, Tomek napisał(a):
> Witam,
> Pomiędzy Rawą a Mszczonowem, na remontowanym odcinku "gierkówki"
> ok. 1 w nocy kierowca TIR-a jadącego za mną (przy prędkości GPS 63
> km/h na ograniczeniu do 70) światłami długimi zaczyna mnie
> "poganiać", tak że oślepiony we wszyskich lusterkach nic nie widzę!!
Jak to co? Zatrzymuję się.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
397. Data: 2011-06-30 10:22:42
Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
Od: Arek <a...@a...pl>
W dniu 2011-06-23 12:04, J.F. pisze:
> On Thu, 23 Jun 2011 11:35:56 +0200, DoQ wrote:
>> W dniu 23-06-2011 11:28, J.F. pisze:
>>> Dobra ekspresowka IMO jest niewiele tansza od autostrady.
>>> Bo na czym zaoszczedzic - na 4 pasach, na pasie awaryjnym, na
>>> bezkolizyjnych skrzyzowaniach ?
>>> No chyba ze na archeologach, opiniach srodowiskowych, odstojnikach
>>> sciekow, przepustach dla zwierzat .. tylko czy tego chcemy ?
>>
>> M.in. inne wymagania profili łuków zakrętu
>
> Ale to chyba nie kosztuje wiele.
Ciężko powiedzieć, ale faktem jest, że mamy największy koszt budowy
kilometra autostrady w europie. Mimo, że nie robimy tylu mostów i tuneli
co np. włosi, albo hiszpanie itp.
>> oraz o ile wiem mniej "przepustów" i mostków dla żabek i foczek.
>
> No i tu pytanie - chcemy mniej czy wiecej ? Bo jesli tak duzo nie
> trzeba, to mozna zmniejszyc wymogi dla autostrad, jesli trzeba tak
> gesto, to trzeba podniesc wymogi dla ekspresowek.
>
> A tak swoja droga - to jak sobie te zwierzaki radza ze zwyklymi
> drogami ?
Mnie zastanawia jak sobie radzą te zwierzaki w niemczech. Tam w ogóle
mało jest takich bajerów dla zwierzaków a dróg w cholerę i jeszcze trochę.
Inna sprawa, że zwierzęta nie zawsze wiedzą, że to są bajery dla nich i
nie koniecznie z nich korzystają.
A.