  • 391. Data: 2011-06-27 12:51:08
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-27, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > ROTFL. Teraz napisz jeszcze, że motocykl potrzebuje tyle samo marginesu
    > do wyprzedzania co samochód i że w korku stoisz w kolejce za innymi
    > samochodami.

    Nigdzie tego nie napisalem. Wyprzedzajac motocyklem i jadac szybciej
    jest sie szybciej niz jadac tak jak napisales, robiac to samo samochodem
    tez jest sie szybciej, choc nie tak szybko jak motocyklem ale szybciej i
    nie jest to kwestia drugich trzecich swiatel w miescie docelowym.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 392. Data: 2011-06-27 14:13:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 12:51, AZ pisze:

> [...]
    > tez jest sie szybciej, choc nie tak szybko jak motocyklem ale szybciej i
    > nie jest to kwestia drugich trzecich swiatel w miescie docelowym.

    O ile szybciej w stosunku do spokojnej jazdy ok 100-120km/h?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 393. Data: 2011-06-27 14:22:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-27, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > O ile szybciej w stosunku do spokojnej jazdy ok 100-120km/h?

    Spokojna jazda to jest 90 km/h, wiecej to dosc czeste wyprzedzanie
    ciezarowek i innych. Ale starajac sie utrzymac te conajmniej 110 w
    porywach do 140 da sie osiagnac samochodem srednia 80-85 gdzie przy
    normalnej jezdzie masz srednia w porywach 70. Przy 4 godzinach jest to
    60 kilometrow, czyli prawie godzina normalnej jazdy. Motocyklem srednia
    da sie osiagnac 120 bo z racji swojej specyfiki nie musisz czesto
    zwalniac czy wlec sie za ciezarowka az bedzie miejsce do wyprzedzania.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 394. Data: 2011-06-27 14:59:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-06-2011 14:22, AZ pisze:

> [...]
    > da sie osiagnac 120 bo z racji swojej specyfiki nie musisz czesto
    > zwalniac czy wlec sie za ciezarowka az bedzie miejsce do wyprzedzania.

    Żeby mieć średnią 90km/h na trasie o której mówię, musiałbym często
    trzymać ponad 150km/h a to już jest męczące i niebezpieczne.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 395. Data: 2011-06-27 20:21:03
    Temat: Re: celowe oslepianie w nocy-co Wy byscie zrobili?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Spokojna jazda to jest 90 km/h, wiecej to dosc czeste wyprzedzanie
    > ciezarowek i innych. Ale starajac sie utrzymac te conajmniej 110 w
    > porywach do 140 da sie osiagnac samochodem srednia 80-85

    Ale tylko noca.

  • 396. Data: 2011-06-28 00:04:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 15:54:04 +0200, Tomek napisał(a):

    > Witam,
    > Pomiędzy Rawą a Mszczonowem, na remontowanym odcinku "gierkówki"
    > ok. 1 w nocy kierowca TIR-a jadącego za mną (przy prędkości GPS 63
    > km/h na ograniczeniu do 70) światłami długimi zaczyna mnie
    > "poganiać", tak że oślepiony we wszyskich lusterkach nic nie widzę!!

    Jak to co? Zatrzymuję się.

    --
    ___________ (R)

  • 397. Data: 2011-06-30 10:22:42
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-23 12:04, J.F. pisze:

    > Ale to chyba nie kosztuje wiele.

    Ciężko powiedzieć, ale faktem jest, że mamy największy koszt budowy
    kilometra autostrady w europie. Mimo, że nie robimy tylu mostów i tuneli
    co np. włosi, albo hiszpanie itp.

    > No i tu pytanie - chcemy mniej czy wiecej ? Bo jesli tak duzo nie
    > trzeba, to mozna zmniejszyc wymogi dla autostrad, jesli trzeba tak
    > gesto, to trzeba podniesc wymogi dla ekspresowek.
    >
    > A tak swoja droga - to jak sobie te zwierzaki radza ze zwyklymi
    > drogami ?

    Mnie zastanawia jak sobie radzą te zwierzaki w niemczech. Tam w ogóle
    mało jest takich bajerów dla zwierzaków a dróg w cholerę i jeszcze trochę.

    Inna sprawa, że zwierzęta nie zawsze wiedzą, że to są bajery dla nich i
    nie koniecznie z nich korzystają.

    A.