  • 161. Data: 2011-06-22 11:49:29
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil,

    Wednesday, June 22, 2011, 11:46:48 AM, you wrote:

    > W którym miejscu?

    W tym wątku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 162. Data: 2011-06-22 11:49:41
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 03:28, Pszemol wrote:
    > "Tomek" <s...@o...pl> wrote in message
    >
    > Potrzebujesz trochę praktyki, może lepszy samochód
    > a wtedy wiedziałbyś że 60km/h to żółwiowe tempo na
    > dowolnej drodze... I fakt, jest to męczące bo zbyt wolno :-)

    Na szczęście kozacy dość szybko się eliminują, albo remontując samochód
    następnym razem są nieco bardziej pokorni. Szkoda tylko, że często robią
    przy tym innym krzywdę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 163. Data: 2011-06-22 11:50:13
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 22:06, to wrote:
    > begin Athum A.

    > A od kiedy jest obowiązek mycia rąk po wyjściu z kibla?

    Nie ma, kopniesz żeby wpadł do rowu kogoś kto nie umył, jak ten TIRman?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 164. Data: 2011-06-22 11:52:25
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 10:30, Michał Gut pisze:

    > Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie masz pewnosci co do zlosliwosci. ograniczenie predkosci nie oznacza
    > ze tyle dokladnie masz jechac.

    Mam pewność po przeczytaniu tego: "Też często jeżdżę poniżej bo mam
    ochotę". Z tego co rozumiem, warunki pozwalają ale jadący się wlecze bo
    ma ochotę a za nim cały sznurek samochodów.

    pozdrawiam
    mario

  • 165. Data: 2011-06-22 11:53:10
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 03:39, Pszemol wrote:
    > "Tomek" <s...@o...pl> wrote in message
    >
    > Nie za to, że została uderzona tylko za to że nie ustawiła zagłówka :-)

    Przykładowe wyniki testów:

    http://www.motonews.pl/saab/news-510-aktywne-zaglowk
    i-saaba-sahr.html

    Wyniki najnowszych badań Instytutu Bezpieczeństwa Drogowego (IIHS)
    wykazują, iż system aktywnych zagłówków SAHR powoduje spadek obrażeń
    kręgosłupa szyjnego pasażerów samochodu o 43 %. W trakcie tych badań
    mierzono skuteczność działania systemu SAHR metodą porównania ilości
    roszczeń ubezpieczeniowych z tytułu obrażeń kręgosłupa szyjnego kierowcy
    wskutek uderzenia w tył samochodu - przed i po wprowadzeniu systemu SAHR
    do użytkowania.

    Rozumeisz różnicę między "redukowaniem obrażeń", a niemożliwym do
    wykonania "wyeliminowaniem obrażeń", czy może zaginasz prawa fizyki?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 166. Data: 2011-06-22 11:54:27
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 11:40, kamil pisze:

    > Złośliwością jest jazda 40 na 90tce. :)

    Też, tak samo jak 60/70. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 167. Data: 2011-06-22 11:54:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-22, kamil <s...@s...com> wrote:

    > Masz jakiś teleporter może?

    No nie mow ze w trasie, powiedzmy te >200km bo ponizej to zadna trasa,
    samochod jadacy duzo szybciej od Ciebie, a jadac duzo szybciej niz inni
    jest sie w stanie osiagnac srednia 90-100km spotykasz samochod na 2-3
    swiatlach. No chyba ze wyprzedza Cie przed miejscem docelowym ale nie
    wiesz o ile wczesniej wyjechal.

    Smieszna sytuacja, kiedys w trasie - stoje na stacji i pale papierosa i
    podjezdza samochod i slysze jak jeden do drugiego mowi: tak wyprzedzal
    wyprzedzal a teraz stoi. Tylko nie wzieli pod uwage ze do momentu do
    ktorego wjechali to ja zatankowalem, zjadlem, wypilem kawe i zapalilem
    papierosa czyli lacznie z 15-20 minut :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 168. Data: 2011-06-22 11:56:32
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 03:27, Pszemol wrote:
    > "Tomek" <s...@o...pl> wrote in message
    > [...]
    >
    > Skoro niewiele jeździsz to mogłeś nie wiedzieć, że na limicie
    > prędkości 70km/h jeździ się spokojnie 80km/h...
    > Ci co jeżdżą wolniej wkurzają bardzo tych co za nimi się muszą
    > wlec - zwłaszcza jeśli są to jak mówisz profesjonalni kierowcy
    > TIRów robiących ponad 1000km *dziennie* i dla nich 1 minuta
    > opóźnienia na 10km to 100 minut straty czasu dziennie dzięki Tobie.

    Jeżeli ktoś z powodu tej minuty odstawia takie numery, nie powinien być
    zawodowym kierowcą, bo gorsze rzeczy spotykają go na drodze codziennie i
    strach pomyślec, jak wtedy reaguje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 169. Data: 2011-06-22 11:57:28
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 10:50, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 21 Jun 2011 21:36:08 -0500 osobnik zwany Pszemol
    > wystukał:

    > udowodnij, że celowo, a nie po prostu jest niepewny gdzie ma jechać?

    Proszę bardzo :-)

    Cytuję:

    "Też często jeżdżę poniżej bo mam ochotę, bo mi się nie spieszy..."

    pozdrawiam
    mario

  • 170. Data: 2011-06-22 12:05:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 10:36, Michał Gut pisze:

    > Tragedia i litosc to dobre okreslenie podmiotu badania.

    A o czym ja napisałem (o przepraszam - o kim)?

    > bo jeszcze trafie w elektorat:) ponoc 25% mają
    > :)

    O masz - teraz już elektorat. Patrząc po tym co się tutaj wyczynia to
    pewnie tak.

    > uszy do gory:) teraz i tak jest lepiej. nie siedziales zdenerwowany na
    > kazdych wiadomosciach/faktach sluchajac co poprzednia ekipa wyprawiala?
    > ja owszem.

    Za długo żyję na tym świecie, by się denerwować politykami. Tym co
    robią, czy też tym, czego nie robią.

    > teraz rewelacji nie ma, ale jestem duzo duzo bardziej
    > spokojny....

    Wiadomo jedno - potrzebujemy stabilnej i racjonalnej polityki.
    Jeszcze lepiej gdyby "władza" nie bała się kolejnych wyborów
    i decyzje podejmowała czysto merytorycznie, a nie populistycznie
    czy pod jakimiś naciskami. No, ale to już niestety mrzonka :)
    Niektórzy ludzie narzekali, narzekali i narzekać będą - niezależnie
    od sytuacji rzeczywistej.