  • 151. Data: 2011-06-22 11:35:08
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-22 10:29, Krzysiek pisze:

    > Ale to się nazywa doświadczenie kolego.

    To akurat kurwa jest *przypadek* debilu :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 152. Data: 2011-06-22 11:36:18
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Zacytowany fragment.

    "...bo lubię *zapierdalać*" :)

  • 153. Data: 2011-06-22 11:37:12
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 18:40, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Abo walisz konia brzeszczotem, abo dokarmiaja cie radosnie.
    >
    > Sprawdzić czy nie ksiądz. Głupi z "nabycia" czy tak cie zrobili ?

    Podajesz jakieś absurdalne przypadki "a gdyby tam był szlaban, w
    przyszłości", to czego oczekujesz?

    Nie dyskutujemy o szlabanach, tylko o świrze spychającym z drogi za
    przepisowją jazdę 63/70 w nocy na remontowanym odcinku drogi. Łapiesz,
    czy narysować trzeba?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 154. Data: 2011-06-22 11:37:33
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 18:46, jerzu wrote:

    > To nie jest 10 kilometrów tylko ponad 80.

    I przez 80km nie ma gdzie wyprzedzić? Ewenement na skalę światową.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 155. Data: 2011-06-22 11:38:15
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 18:41, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Ale na tej nie można niestety, więc ciągniesz się za taką pizdą jak ty.
    > A i nie mają tu znaczenia przepisy. Problemem jest to, że się komuś
    > chciało cie zrobić. Ty pacz, jakby cie nie zrobili, nie miałbyś takich
    > problemów. Proponuję - pierdolnij se w łeb, albo przynajmniej tatusiom -
    > nie popełnią gówna 2 raz ;)

    PLONK kretynie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 156. Data: 2011-06-22 11:40:10
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 23:29, Mario wrote:
    > Dlatego jazda 10-20% ponad
    >>
    > Skoro sam przyznajesz, że jazda 10-20% szybsza jest niegroźna (tu się
    > zgadam) to jazda poniżej ograniczeń z powodu "widzimisię" jest właśnie
    > złośliwością. :-P

    Złośliwością jest jazda 40 na 90tce. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 157. Data: 2011-06-22 11:41:54
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 18:50, to wrote:
    > begin kamil

    > To na cholerę Ci te> 200 KM?

    Na tor raz kiedyś w weekend? Do wygodnego wyprzedzania? Na pewno nie do
    spychania z drogi jadących wolniej ode mnie.

    > Kiedyś była moda na zapieprzanie i pozowanie na samca alfa, teraz jest
    > moda na mulenie mocnym autem i pozowanie na rozsądnego europejczyka,
    > którego stać na mocne auto, ale i tak będzie jechał jak pipa, żeby
    > chronić amazońskie puszcze i dzieci z przedszkola w przyszłości. Schemat
    > i pobudki z grubsza te same.

    Mody na zapieprzanie nigdy nie zauważyłem pośród normalnych ludzi,
    zapierdalanie zawsze i wszędzie to od lat była domena drogowych frustratów.

    > Taaa, chyba jak se to narysujesz.

    Masz jakiś teleporter może?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 158. Data: 2011-06-22 11:46:48
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 09:44, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Już podałem przepis. Nie rozumiesz go?

    W którym miejscu?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 159. Data: 2011-06-22 11:46:53
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    > To akurat kurwa jest *przypadek* debilu :)

    a to akurat jest przypadek dobrego wychowania kolego :)

  • 160. Data: 2011-06-22 11:47:48
    Temat: Re: celowe oslepianie w nocy-co Wy byscie zrobili?
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 07:30, Axel wrote:
    > "masti"<g...@t...hell> wrote in message
    >
    > Prawym pasem, jak sa 2 pasy w kazdym kierunku - oczywiscie, ze moze. Nawet
    > jak jest droga po jednym pasie w kazda strone i przerywana, tez nie ma
    > problemu. Ale jak jest po jednym pasie i slupki rozdzielajace (a tak teraz
    > wyglada droga, o ktorej mowa), to taka jazda powoduje spowolnienie
    > wszystkich.

    Jakich "wszystkich", poza sfrustrowanym świerem w tirze spychającym do rowu?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil