  • 1. Data: 2009-05-01 13:49:51
    Temat: Re: Canon EF 50mm f/1,8 II <-- czy to rysuje ostro?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Odpowiedź serwera: '441 Line 4 too long',

    Znaczy się -- flame to long? ;)
    Chyba trzeba napisać czytnik skracający :) tę longline z referencjami. ;)
    (bo to chyba ta referencyjna linia zbyt long)

    "adam" 49faf941$...@n...home.net.pl

    > DVD to chyba dość ryzykowny backup. HDD jest jednak
    > pewniejszy - ja mam 120 GB i jak zaczyna braknąć miejsca to robię
    > rzeź - o dziwo zawsze po kilkunastu miesiącach jest sporo do wywalenia.
    > Kilkunastomiesięczna kwarantanna zdjęć sprawdza się znakomicie ; )

    Ja też zamierzam być rzeźnikiem -- będę rzeźnikiem własnego portfela. ;)
    Nie wywalam starych fotek, nawet testów, bo zawsze są coś warte.
    (wyjątkiem jest kasowanie z karty, gdy brak miejsca na nowe fotki)

    Jeśli chodzi o DVD -- backup tani i pewny, ale trudny w edycji. ;)

    Płyty kupuję po 7.2 za 10 sztuk TDK z kwadratowym ;) pudełkiem.
    Po odrzuceniu podatków, daje to śmiesznie mało.

    Wywalam tam filmy, które nagrywam z TV.
    Niestety wąskim gardłem jestem ja -- już kilka filmów czeka
    na obejrzenie, :) choć nagrywam baaardzo mało. :)

    Co do fotek -- zamierzam kupować tanie, duże HDD. Ale nie z powodu
    pewności zapisu (IMO DVD daje większą pewność niż HDD -- choćby
    nie można skasować przypadkiem z klawiatury, trzeba połamać)
    a dlatego, że można to stale edytować...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2009-05-01 14:04:04
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Ja też zamierzam być rzeźnikiem -- będę rzeźnikiem własnego portfela. ;)
    > Nie wywalam starych fotek, nawet testów, bo zawsze są coś warte.
    > (wyjątkiem jest kasowanie z karty, gdy brak miejsca na nowe fotki)

    To jest tak - wywalam oczywiste techniczne knoty, powtórzenia, itp. Poki co
    120GB starcza, a jak ostatnio wywaliłem 80GB jakichś filmów, które mi
    znajomi naznosili to wogóle mam spokój : )

    > Jeśli chodzi o DVD -- backup tani i pewny, ale trudny w edycji. ;)
    >
    > Płyty kupuję po 7.2 za 10 sztuk TDK z kwadratowym ;) pudełkiem.
    > Po odrzuceniu podatków, daje to śmiesznie mało.

    Ja nie mam do tego nośnika zaufania.

    > Wywalam tam filmy, które nagrywam z TV.
    > Niestety wąskim gardłem jestem ja -- już kilka filmów czeka
    > na obejrzenie, :) choć nagrywam baaardzo mało. :)

    Radzę Ci zaprzestać nagrywać. Ja z tych powodów wypieprzyłem (dosłownie)
    magnetowid. Miał mi pomóc oszczędzić czas - skończyło się jak u Ciebie,
    zacząłem go tracić na oglądanie piętrzących się "ważnych" nagrań ; ) Droga
    do nikąd.

> [...]
    > nie można skasować przypadkiem z klawiatury, trzeba połamać)
    > a dlatego, że można to stale edytować...

    Ja mam dysk LAN, który jest włączany tylko w przypadku potrzeby
    skorzystania. Dzięki temu jest w jakimś sensie niepodatny na większość
    zagrożeń. Fakt, zdeletowanie jest możliwe ale póki co mi się nie zdarzyło.
    W DVD dobija mnie konieczność czasowej kontroli płyt, gdyby się tak nie
    ograniczać to co jakieś parę lat byłaby niezła robota do odwalenia.
    HDD niby też może paść ale... samolot też może mi spaść na łeb, a bunkra pod
    domem nie mam ; )))

    adam

  • 3. Data: 2009-05-01 14:45:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 49fb014c$...@n...home.net.pl

    > Ja nie mam do tego nośnika zaufania.

    A ja -- mam.

> [...]
    > odwalenia.
    > HDD niby też może paść ale... samolot też może mi spaść na łeb, a bunkra pod domem

    Ja nawet domu nie mam -- tylko mieszkania. :)

    Dla mnie największym zagrożeniem jest kradzież notebooka.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'