  • 41. Data: 2016-03-14 11:56:35
    Temat: Re: bo ja po prostu...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsA5CB6B31AD43Cbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ale tu mamy sytuacje odwrotną.

    Poniekad podobna. "Panie Prezydencie, nie mozemy wolno, regulamin
    mowi, ze trzeba szybko"

    Trzeba jak czlowiek "zwolnijcie, wczoraj bankiet byl, glowa mnie
    napierdala, rzygac mi sie chce, a kto bedzie sprzatal ?" :-)

    >Po co zamachowcy jak sie wyprzedza na łuku drogi ryzykujac spotkanie
    >jakims tirem jakacym z naprzeciwka?

    Na razie wypadku nie mieli.

    Ale tez wskazowka dla zamachowcow - nie od tylu, tylko do tira i od
    przodu :-)

    J.

  • 42. Data: 2016-03-14 17:59:02
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2016 11:56:35 +0100, J.F. napisał(a):

    > Na razie wypadku nie mieli.

    Samochodowego jeszcze nie. Bo w nic nie trafili jak poszli w plener...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 43. Data: 2016-03-14 19:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Poniekad podobna. "Panie Prezydencie, nie mozemy wolno, regulamin
    > mowi, ze trzeba szybko"

    Odwrotną.
    co innego nakłaniac do nadmiernego ryzyka, co innego przestrzegać przed tym
    ryzykiem.

    > Trzeba jak czlowiek "zwolnijcie, wczoraj bankiet byl, glowa mnie
    > napierdala, rzygac mi sie chce, a kto bedzie sprzatal ?" :-)

    No bez zartów...
    Można oczywiście i tak, ale trzeba być naiwnym, zeby sadzisz iz taki
    ochorniarz co bedzie sie w ten sposób sprzeciwiał (znaczy jechał szybko i
    ryzykownie kiedy prezydent chce wolniej i bezpieczniej) prezydentowi bedzie
    ługo pracowal w jego ochronie.

    > Na razie wypadku nie mieli.

    Hmm...

    > Ale tez wskazowka dla zamachowcow - nie od tylu, tylko do tira i od
    > przodu :-)

    Podejrzewam ze w razie czego zginie jednak ktos w punto...

  • 44. Data: 2016-03-14 19:28:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 14.03.2016 10:41, J.F. wrote:

    > Jechali na kogutach, wiec prawo mieli.

    Nie - mieli prawo nie stosować się do przepisów pod warunkiem zachowania
    szczególnej ostrożności. Na polski tłumacząc mieli prawo dopóki nic się
    nie stanie. Stało się...

    Shrek

  • 45. Data: 2016-03-14 19:36:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 14.03.2016 11:56, J.F. wrote:

    > Poniekad podobna. "Panie Prezydencie, nie mozemy wolno, regulamin mowi,
    > ze trzeba szybko"

    Wartałoby ten regulamin zacytować;)

    > Na razie wypadku nie mieli.

    Ci ze Smoleńska też nie. Chociaż zaraz - ci konkretnie nie, ale Casą
    wykonali kontrolowany lot w ziemię. Zaraz, prezio też nie miał, ale
    prezes NIKu... Oj - jednak mieli.

    Dochodzimy do paradoksu, że bezpieczniej podróżować bez ochrony, bo jak
    policzyć ile VIPów straciliśmy w wypadkach komunikacyjnych...

    > Ale tez wskazowka dla zamachowcow - nie od tylu, tylko do tira i od
    > przodu :-)

    Albo poczekac i z boku, albo na nartach. Albo wogole po co się na
    notariusza zamachiwać. Aktualnie to tylko urzędnik od podpisywania
    papierów...

    Shrek

  • 46. Data: 2016-03-14 19:58:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 14.03.2016 10:41, J.F. wrote:

    >Nie - mieli prawo nie stosować się do przepisów pod warunkiem
    >zachowania szczególnej ostrożności. Na polski tłumacząc mieli prawo
    >dopóki nic się nie stanie. Stało się...

    Nic sie nie stalo, a jesli nawet to z winy sprzetu :-)

    No nie, Ziobro ponoc sledztwo pod ciezkim zarzutem prowadzi, to widac
    sie stalo :-)

    J.

  • 47. Data: 2016-03-14 20:47:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 14.03.2016 19:58, J.F. wrote:

    > Nic sie nie stalo, a jesli nawet to z winy sprzetu :-)

    I nieprawda że dach przeciekał, zwłaszcza że prawie nie padało:P

    > No nie, Ziobro ponoc sledztwo pod ciezkim zarzutem prowadzi, to widac
    > sie stalo :-)

    Prezydent najwyżej ułaskawi. A co tam:P

    Shrek.

  • 48. Data: 2016-03-14 21:05:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 14.03.2016 19:58, J.F. wrote:

    >I nieprawda że dach przeciekał, zwłaszcza że prawie nie padało:P

    Jak nawet nie mozna wystawic mandatu za spowodowanie kolizji, to nic
    sie nie stalo :-)

    >Prezydent najwyżej ułaskawi. A co tam:P

    Nie ulaskawi - bo to bedzie wlasciwa osoba oskarzona, z PO-nadania
    :-)

    J.

  • 49. Data: 2016-03-14 21:26:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 14.03.2016 21:05, J.F. wrote:

    > Jak nawet nie mozna wystawic mandatu za spowodowanie kolizji, to nic sie
    > nie stalo :-)

    Niby czemu nie można? Immunitet mają borowcy? A jakby się zabił razem z
    prezydentem to jak mu mandat wystawić? :P

    Chyba że tak.

    Shrek.

  • 50. Data: 2016-03-14 21:50:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 14.03.2016 21:05, J.F. wrote:

    >Niby czemu nie można?

    A za co i jakim prawem ?
    Rannych nie ma, kolizji nie ma, a winna przeciez opona.

    >A jakby się zabił razem z prezydentem to jak mu mandat wystawić? :P

    Wtedy to awans posmiertny i order :-)
    Szczegolnie, ze znow - winna opona :-)

    J.