    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <X...@1...0.0.1>
    <56e6792b$0$22820$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: bo ja po prostu...
    Date: Mon, 14 Mar 2016 11:56:35 +0100

    dyskusyjnych:XnsA5CB6B31AD43Cbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ale tu mamy sytuacje odwrotną.

    Poniekad podobna. "Panie Prezydencie, nie mozemy wolno, regulamin
    mowi, ze trzeba szybko"

    Trzeba jak czlowiek "zwolnijcie, wczoraj bankiet byl, glowa mnie
    napierdala, rzygac mi sie chce, a kto bedzie sprzatal ?" :-)

    >Po co zamachowcy jak sie wyprzedza na łuku drogi ryzykujac spotkanie
    >jakims tirem jakacym z naprzeciwka?

    Na razie wypadku nie mieli.

    Ale tez wskazowka dla zamachowcow - nie od tylu, tylko do tira i od
    przodu :-)

    J.