  • 1. Data: 2016-03-11 08:37:38
    Temat: bo ja po prostu...
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    lubie zapierdalac!

    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,19749327,
    wypadek-andrzeja-dudy-ostra-jazda-bor-tuz-przed-wyst
    rzalem.html#MTstream

  • 2. Data: 2016-03-11 11:00:25
    Temat: Re: bo ja po prostu...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik abn140 a...@g...com ...

    > lubie zapierdalac!
    >
    > http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,19749327,
    wypadek-andrzeja-du
    > dy-ostra-jazda-bor-tuz-przed-wystrzalem.html#MTstrea

    I niech mi kurwa ktos teraz powie ze policja dba o bezpieczenstwo...
    Ja rozumiem, jakby jechali na spotkanie z Obama załatwić wizy.
    Ale kurwa na narty takie szopki odpierdalać?
    Pieknie...
    A wieziony pewnie nic nie widział...

  • 3. Data: 2016-03-11 11:07:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2016 10:00:25 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > A wieziony pewnie nic nie widział...

    Nie dość że marionetka to jeszcze burak.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2016-03-11 11:16:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Mar 2016 10:00:25 +0000 (UTC), Budzik

    > I niech mi kurwa ktos teraz powie ze policja dba o bezpieczenstwo...

    Co ma do tego policja w tej konkretnej sytuacji?

    > Ja rozumiem, jakby jechali na spotkanie z Obama załatwić wizy.
    > Ale kurwa na narty takie szopki odpierdalać?
    > Pieknie...

    W ogóle jazda samochodem na takim dystansie to jakaś szopka.

    BTW Karetka to część kolumny prezydenckiej?

    > A wieziony pewnie nic nie widział...

    Tablet miał!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2016-03-11 11:24:04
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > wyborcza.

    Jak by tak jakies bardziej wiarygodne zrodlo...?
    Przekroczenie predkosci na tej trasie i tak znacznie ponizej indeksu
    opony ma takie samo znaczenie dla jej rozerwania, jak to, czy Prezydent
    czytal w samochodzie, czy sluchal muzyki.
    BTW sensacja by bylo nagranie jazdy BOR zgodnie z przepisami z dowolnego
    czasu poczawszy od Gierka.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2016-03-11 11:45:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 11 marca 2016 11:24:10 UTC+1 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:

    > Jak by tak jakies bardziej wiarygodne zrodlo...?

    A co ma do tego źródło? Tam jest filmik. Czy uważasz,
    że ten filmik został nagrany w studio i zmanipulowany?

    L.

  • 7. Data: 2016-03-11 11:55:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Mar 2016 02:45:37 -0800 (PST), Lisciasty

    > A co ma do tego źródło? Tam jest filmik. Czy uważasz,
    > że ten filmik został nagrany w studio i zmanipulowany?

    No wiesz, przecież wszyscy w domyśle jadą z telefonem w ręku i koniecznie
    nagrywają jadącą kolumnę prezydenta. ;> To była prowokacja lewackich
    paparaćci. Specjalnie tak wolno jechali...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2016-03-11 12:04:41
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 11 Mar 2016 11:24:04 +0100
    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:

    > BTW sensacja by bylo nagranie jazdy BOR zgodnie z przepisami z dowolnego
    > czasu poczawszy od Gierka.

    Osobiście widziałem Jaruzelskiego, jak stał grzecznie na czerwonym świetle obok mnie.
    Więc jednak z lekka się zagalopowałeś.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 9. Data: 2016-03-11 12:10:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze dba. Gosc ktory kierowal samochodem z ktorego nakrecono film zostanie
    odnaleziony i przykladnie ukarany. 140 na 70 to powazne wykroczenie.

  • 10. Data: 2016-03-11 13:48:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2016 12:04:41 +0100, szerszen napisał(a):

    > Osobiście widziałem Jaruzelskiego, jak stał grzecznie na czerwonym świetle obok
    mnie.

    Co by nie rzec czy nie myśleć o Jaruzelskim, słoma mu z butów nie
    wyłaziła.
    --
    Jacek
    I hate haters.