  • 1. Data: 2016-03-12 08:46:56
    Temat: sto nóg, kilkaset koni
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    Że niby nie da się szybko po naszych autostradach?

    https://www.facebook.com/zbigniewstonoga.ilovezucker
    berg/videos/565966843562132/

    http://tnij.org/86uzvfh

    Łukasz

  • 2. Data: 2016-03-12 11:28:04
    Temat: Re: sto nóg, kilkaset koni
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Że niby nie da się szybko po naszych autostradach?
    >
    > https://www.facebook.com/zbigniewstonoga.ilovezucker
    berg/videos/565966843562132/

    > http://tnij.org/86uzvfh

    Tu widzę 337:

    Fiat 125p-Audi R8 337 km/h
    https://www.youtube.com/watch?v=DmpWzFrAsrY&feature=
    em-uploademail

    Żeby ten Stonóg nie zkończył jak Mergims....

    Endriu

  • 3. Data: 2016-03-14 18:06:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup
    >Że niby nie da się szybko po naszych autostradach?
    >https://www.facebook.com/zbigniewstonoga.ilovezucke
    rberg/videos/565966843562132/
    >http://tnij.org/86uzvfh

    No no, 340 po naszych drogach ... nie ryzykowalbym.
    A niech jakis tir zacznie wyprzedzac ... i nawet nie bedzie mu mozna
    zarzucic nieustapienia :-)

    Ale kto mu dal takie szybkie auto ?

    J.

  • 4. Data: 2016-03-15 08:01:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-03-14 o 18:06, J.F. pisze:

    > Ale kto mu dal takie szybkie auto ?

    Nikt mu nie dał (strach :) ) - wieziony był :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2016-03-16 14:46:06
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.03.2016 o 18:06, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > No no, 340 po naszych drogach ... nie ryzykowalbym.
    > A niech jakis tir zacznie wyprzedzac ... i nawet nie bedzie mu mozna

    samej jazdy nie popieram, ale ruch jakiś mały, w zasadzie widać czy jadą
    dwa tiry przy sobie, a i wymijając takie raczej zwalniał. A jak zwolnił
    do 280km/h i potrafi przewidywać to pewnie ma takie hamulce, że może
    zwolnić do prędkości tira w podobnym czasie jak ktoś wlokący się octavią
    190km/h ;) A jak nie to pewnie to auto bardziej ochroni niż taka octavia...

    Ja tam bym się bał nierówności czy innych śmieci na drodze typu kawałek
    bieżnika, no wyprzedzanie pasem awaryjnym nigdy nie wydawało mi się
    bezpieczne.
    Raz jechałem 254km/h - ale droga trzypasmowa i łącznie minąłem może 3
    auta jadące prawym pasem - bo noc była. Na co dzień jeśli się spieszę
    staram się nie przekraczać 220, przy większej prędkości nie czuję się
    bezpiecznie w moim aucie ;)

    Łukasz