  • 1. Data: 2016-03-10 16:06:38
    Temat: tani dupowóz
    Od: b...@p...onet.pl

    Panowie, potrzebuję kupić jakieś tanie jeździło na dojazdy do pracy, nie musi być
    duży, pakowny, szybki ani fajny - 1 duże, porządne auto mam, fajnego klasyka jako
    weekendową zabawkę też, niestety po zmianie pracy "dzieciowóz" musi przejąć żona a ja
    potrzebuje 3 auta w rodzinie które ma mi po prostu służyć do tanich i jak najbardziej
    bezproblemowych, codziennych dojazdów do pracy po ok 30 km w 1 stronę. Chcę wydać ok
    5-6 tys, za te pieniądze można dostać np Renault Clio II 1.5dci, Peugeota 206 1.4hdi
    albo VW Polo III 1.9 tdi, ewentualnie Forda Focusa I 1.8tdci albo Opla Astrę 1.7. Co
    radzicie? Zdaję sobie sprawę że będą to auta w wieku 13-15 lat, znaleźć
    niezajeżdzonego na śmierć VW z dieslem w tym wieku to może być wyczyn, Clio czy 206
    opinię mają średnią, z kolei Focus czy Astra to trochę przerost formy nad treścią,
    kompakta nie potrzebuję bo do roboty dojeżdżam sam, a do wyjazdów z rodziną czy
    wożenia dzieci do przedszkola mam inne auto. Budżetu nie chcę zwiększać, bo to
    sytuacja przejściowa, pobujam się tym jakiś rok i najwyżej zezłomuję, ale przez ten
    czas ma być jak najbardziej bezproblemowo i tanio. Jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2016-03-10 16:56:23
    Temat: Re: tani dupowóz
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.03.2016 o 16:06, b...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    ja przejściowa, pobujam się tym jakiś rok i najwyżej zezłomuję, ale przez ten czas ma
    być jak najbardziej bezproblemowo i tanio. Jakieś pomysły?

    Mitsu Colt, jakiś Yaris, Kia Rio.....

  • 3. Data: 2016-03-10 20:46:28
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > ja przejściowa, pobujam się tym jakiś rok i najwyżej zezłomuję, ale przez
    > ten czas ma być jak najbardziej bezproblemowo i tanio. Jakieś pomysły?
    Felicja w dobrym stanie, z gazem lub tym dieslem na rzepak...
    no i daewoo, to juz wszystkie, zaleznie co sie trafi dobry stan...
    zacznij szukac od dostepnosci czesci na zawolanie i taniosci tychze.....
    bo sypac w tej cenie to sie bedzie wszystko.
    akurat teraz mam taka fele pozyczony az docelowe auto sie 'znajdzie'.
    auto beznadziejnie proste. tam sie nie ma co zyebac i .... faktycznie przez
    10 miechow jak go mam
    a wychodzi z domu codziennie - nic sie nie dzieje...
    tyle ze moja sztuka ma 120 000 pewnego przelotu i generalnie jest w bdb
    stanie....

  • 4. Data: 2016-03-12 06:27:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 16:06, b...@p...onet.pl pisze:
    > Panowie, potrzebuję kupić jakieś tanie jeździło na dojazdy do pracy

    To i ja przyłączę się do pytania:

    Muszę kupić nowe łóżko do sypialni. Nie za małe, nie za duże, powiedzmy
    około 160x200. Jakieś rady?

    --
    MN

  • 5. Data: 2016-03-13 12:32:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-03-12 06:27, Marcin N wrote:

    > To i ja przyłączę się do pytania:
    >
    > Muszę kupić nowe łóżko do sypialni. Nie za małe, nie za duże, powiedzmy
    > około 160x200. Jakieś rady?

    160x200 to duże. Proponuję 140x200 z Ikei.

  • 6. Data: 2016-03-13 13:32:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Uncle,

    Sunday, March 13, 2016, 12:32:28 PM, you wrote:

    > 160x200 to duże. Proponuję 140x200 z Ikei.

    Duże to 220x200 :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2016-03-20 14:32:30
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-03-10 15:06, b...@p...onet.pl <b...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > tym jakiś rok i najwyżej zezłomuję, ale przez ten czas ma być jak
    > najbardziej bezproblemowo i tanio. Jakieś pomysły?

    Olej Clio II, patrz na Clio I i Megane I, oba były udane mechanicznie i rdza
    za bardzo nie chrupie (patrzymy tylko na poliftowe).

  • 8. Data: 2016-03-22 18:35:17
    Od: Trybun <C...@j...ru>

> [...]
    czas ma być jak najbardziej bezproblemowo i tanio. Jakieś pomysły?

    "Bezproblemowo i tanio",, kto by tak nie chciał... Ja proponuję Vectrę
    B. Takie auto zostawił mi w garażu poprzedni właściciel domu. Po
    sprzedaniu Mustanga, chcąc nie chcąc zacząłem jeździć tą Vectrą. Miało
    to też być tymczasowe rozwiązanie. I jak się okazało przejeździłem nią 6
    lat, zanim nie rozwaliłem w lesie. Auto kompletnie bezawaryjne. Należy
    tylko przed zakupem sprawdzić stan pod względem korozji.