  • 11. Data: 2010-10-28 06:01:54
    Temat: Re: baterie słoneczne
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 27.10.2010 22:46, Jawi pisze:

    > Mylisz się. Chyba, że raz na tydzień robi długie trasy. Bo jak jazda po
    > mieście i jeszcze uruchamianie silnika kilka razy w dniu, to aku długo
    > nie pociągnie. Dotyczy szczególnie dieslda zimą, parkowanego na zewnątrz.

    Hmmm... Wolnossący diesel 3000ccm parkowany pod chmurką. Pierwszy
    oryginalny akumulator BOSH-a z 1991r wytrzymał 13lat. Któregoś dnia
    dostał przerwy. Podjechałem pod "Real" i jak wracałem z zakupów, to po
    przekręceniu kluczyka usłyszałem tylko klepnięcie bendiksa i zgasło mi
    wszystko w kabinie :-) No i trzeba było w tymże Realu kupić najtańszego
    chińczyka i wymienić sobie na miejscu :-) To był jedyny przypadek, w
    którym samochód mi nie odpalił od pierwszego kopa. Chińczyk trzyma do
    tej pory (aż sam się dziwię). Jeżdżę głównie po mieście. Raz lub dwa w
    miesiącu zdarza się jakiś kilkudziesięcio kilometrowy wyjazd za miasto.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 12. Data: 2010-10-28 15:06:12
    Od: "Pa.po.5merf" <r...@w...pl>

    Órzytkownik "konieczko" napisał:

    > Ta ale chyba z aku do telefonu. :):)

    "Dariusz K. Ładziak" dobrze gada, sam sobie policz!:O)