  • 1. Data: 2010-10-27 10:21:11
    Temat: mosfet on/off
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Musze przełączać napięcie ok 15 V i prąd Ok 500mA , Wstawiłem BS170 i nie
    działa prawidłowo . Jaki ta polecacie z tych mniejszych .
    Marek S

  • 2. Data: 2010-10-27 10:45:40
    Temat: Re: mosfet on/off
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Już wiem dlaczego nie działa ma diodę zabezpieczająca i ta stwarza problem

  • 3. Data: 2010-10-27 12:04:32
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 10/27/2010 12:45, Marek S pisze:
    > Ju? wiem dlaczego nie dzia?a ma diod? zabezpieczaj?ca i ta stwarza problem
    > U?ytkownik "Marek S"<s...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    Każdy ma - to wynika poniekąd z ich budowy

    Adam

  • 4. Data: 2010-10-27 17:44:34
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2010-10-27 12:45, Marek S pisze:
    > Ju? wiem dlaczego nie dzia?a ma diod? zabezpieczaj?ca i ta stwarza problem
    > U?ytkownik "Marek S"<s...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    ????!!!!

    Wstaw przekaźnik :)

    Maksymilian Dutka

  • 5. Data: 2010-10-27 19:27:17
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Górski Adam napisał:

    > Każdy ma - to wynika poniekąd z ich budowy

    Nie każdy. Tylko trójkońcówkowe. Czterokońcówkowe nie mają stałego
    połączenia podłoża ze źródłem. Tylko czy dyskretne czterokońcówkowe
    istnieją?
    Ponadto są diody i diody - dioda PN złącza dren - podłoże istnieje
    zawsze ale niektóre z tranzystorów kluczujących mają dodatkowo strukturę
    diody Shottky'ego między drenem a źródłem.

    --
    Darek

  • 6. Data: 2010-10-27 19:52:54
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Nie każdy. Tylko trójkońcówkowe. Czterokońcówkowe nie mają stałego
    > połączenia podłoża ze źródłem. Tylko czy dyskretne czterokońcówkowe
    > istnieją?

    kiedyś istniały, np. SMY50 - nawet mam jeszcze przyrząd z takim.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 7. Data: 2010-10-30 13:12:48
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Musze przełączać napięcie ok 15 V i prąd Ok 500mA , Wstawiłem BS170 i nie
    > działa prawidłowo . Jaki ta polecacie z tych mniejszych .

    W elektronicznych "żarówkach" energooszczędnych są zwykle dwa małe
    MOSFETy.... Mam tu na biurku rozbebeszoną taką płytkę z dwoma IRFU410A.

    Poodzenia
    Roman