  • 1. Data: 2010-10-27 10:16:47
    Temat: Mini zasilanie led na 230V?
    Od: bynio <n...@w...pl>

    Różne rozwiązania, choćby z żarówek led na 230V opierają się na 2-3
    łańcuchach szeregowych z większą ilością led. Jeśli padnie jedna -
    wyłącza się cały łańcuch a drugi pewnie nie jest już stabilny. Szukam
    rozwiązania pośredniego- minimalny rozmiar układu zasilającego i
    krótsze szeregi. Pojawiło się coś nowego w tym temacie?

  • 2. Data: 2010-10-27 10:34:10
    Temat: Re: Mini zasilanie led na 230V?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.10.2010 12:16, schrieb bynio:
> [...]
    > rozwiązania pośredniego- minimalny rozmiar układu zasilającego i
    > krótsze szeregi. Pojawiło się coś nowego w tym temacie?

    Albo rybka, albo pipka. Te z krótszymi łańcuchami są podłączone do
    źródła 12V, choć układ zasilający może być mały.

    Waldek

  • 3. Data: 2010-10-27 11:02:24
    Od: bynio <n...@w...pl>

    > Albo rybka, albo pipka. Te z krótszymi łańcuchami są podłączone do
    > źródła 12V, choć układ zasilający może być mały.

    Spoko. Niech tyko ten 12V będzie mikry. Nie mogę niestety zejść z
    wymiarami takiego zasilania poniżej 20mm x 40mm x20mm dla np. 60-80
    led w krótkich szeregach :-(

  • 4. Data: 2010-10-27 11:08:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello bynio,

    Wednesday, October 27, 2010, 1:02:24 PM, you wrote:

    > Spoko. Niech tyko ten 12V będzie mikry. Nie mogę niestety zejść z
    > wymiarami takiego zasilania poniżej 20mm x 40mm x20mm dla np. 60-80
    > led w krótkich szeregach :-(

    I co? To jest za dużo? A po co mniej?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-10-27 12:54:34
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Może warto pomyśleć nad zmianą diod, nie zasilania.

    Normalne - produkowane odpowiednio - i dobrze zasilane diody się tak same z
    siebie nie palą tak często.
    EM

  • 6. Data: 2010-10-27 14:21:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "EM" <e...@p...onet.pl> napisał w
    > Może warto pomyśleć nad zmianą diod, nie zasilania.
    > Normalne - produkowane odpowiednio - i dobrze zasilane diody się
    > tak same z siebie nie palą tak często.

    I myslisz ze co - fabryki wyprodukuja te miliardy "zarowek LED" a
    potem sie zamkna ?

    Nie ma sily, musza sie palic czesto :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-10-27 16:13:20
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "bynio" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Szukam rozwiązania pośredniego- minimalny rozmiar układu zasilającego i
    > krótsze szeregi. Pojawiło się coś nowego w tym temacie?

    Wątpię - dotychczasowe rozwiązanie jest optymalne (nie mówię, że
    najbardziej bezawaryjne). Ewentualne nadzieje możesz wiązać z pojawieniem
    się LED-ów zawierających wiele struktur połączonych szeregowo, ale do
    lampek LED-owych (szczególnie najtańszego badziewia) pewnie one nie trafią
    tak szybko.

    e.

  • 8. Data: 2010-10-27 21:53:57
    Od: bynio <n...@w...pl>

    "..... I co? To jest za dużo? A po co mniej?....."

    To pozwoliłoby mi na dokończenie 2-ch projektów. Po prostu mam tylko
    tyle przestrzeni .-)